Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הזמן שאני שחובר לאינטרנט קופצות לי מלא פירסומות וגם כשאני לא באתר :(

אני משחק במשחקי רשת ופיתאום זה יוצא לי מהמשחק לווינדוס ואני רואה משהו כמו 10 פירסומות :shock:

 

יש לי windows XP pro

 

תעזרו לי :(

פורסם

יש תוכנות למניעה...

תחפש "ad blocking" באתרי הורדות / גוגל.

בנוסף הגוגל טולבאר שנכנס לאקספלורר מנסה למנוע את זה:

toolbar.google.com

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

לפי הסימפטומים אולי יש לך spyware במחשב. זה אומר תוכנות קטנות ומשוקצות שמותקנות יחד עם תוכנות אחרות, רצות ברקע, ומריצות לך פרסומות בקצב רצחני.

 

יש תוכנה שמחפשת ומסירה כאלה ושמה Ad-Aware. הגרסה הבסיסית שלה היא בחינם:

 

http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

 

בהצלחה!

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
לפי הסימפטומים אולי יש לך spyware במחשב. זה אומר תוכנות קטנות ומשוקצות שמותקנות יחד עם תוכנות אחרות, רצות ברקע, ומריצות לך פרסומות בקצב רצחני.

 

יש תוכנה שמחפשת ומסירה כאלה ושמה Ad-Aware. הגרסה הבסיסית שלה היא בחינם:

 

http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

 

בהצלחה!

 

יש לי את התוכנה הזאת

פורסם

FIREWALL של נורטון חוסם מצויין את הפרוסמות ,

 

לאחר שעשית ADAWARE כמובן ...

 

אבל יש לך רשת עם כמה מחשבים בבית צריך לכוון שעות ארוכות את ה - FIREWALL כך שהכל יעבוד בארמוניה.

פורסם
FIREWALL של נורטון חוסם מצויין את הפרוסמות ,

 

לאחר שעשית ADAWARE כמובן ...

 

אבל יש לך רשת עם כמה מחשבים בבית צריך לכוון שעות ארוכות את ה - FIREWALL כך שהכל יעבוד בארמוניה.

 

פיירוול לא יעזור לי אפילו יפריע לי... כי אני משחק במשחקי רשת

והפירסומות קופצות דווקא כשאני משחק ברשת! :mad:

פורסם
FIREWALL של נורטון חוסם מצויין את הפרוסמות ,

 

לאחר שעשית ADAWARE כמובן ...

 

אבל יש לך רשת עם כמה מחשבים בבית צריך לכוון שעות ארוכות את ה - FIREWALL כך שהכל יעבוד בארמוניה.

 

פיירוול לא יעזור לי אפילו יפריע לי... כי אני משחק במשחקי רשת

והפירסומות קופצות דווקא כשאני משחק ברשת! :mad:

 

תשובות חכמות יש לך ..

 

גם אני משחק ברשת , למה ש FIREWALL יפריע ...

ה- FIREWALL של נורטון מטפל בפרסומות קופצות , יש לו פוקנציה יחודית רק לזה .

פורסם
FIREWALL של נורטון חוסם מצויין את הפרוסמות ,

 

לאחר שעשית ADAWARE כמובן ...

 

אבל יש לך רשת עם כמה מחשבים בבית צריך לכוון שעות ארוכות את ה - FIREWALL כך שהכל יעבוד בארמוניה.

 

פיירוול לא יעזור לי אפילו יפריע לי... כי אני משחק במשחקי רשת

והפירסומות קופצות דווקא כשאני משחק ברשת! :mad:

 

תשובות חכמות יש לך ..

 

גם אני משחק ברשת , למה ש FIREWALL יפריע ...

ה- FIREWALL של נורטון מטפל בפרסומות קופצות , יש לו פוקנציה יחודית רק לזה .

 

איך אני מפעיל את הפיירוול של נורטון?

פורסם
יש תוכנות למניעה...

תחפש "ad blocking" באתרי הורדות / גוגל.

בנוסף הגוגל טולבאר שנכנס לאקספלורר מנסה למנוע את זה:

toolbar.google.com

 

אני חושב שזה עזר לי

 

בנתיים אין פיסומות ניראה מה יהיה הלאה

 

תודה לכולם

פורסם

כנראה שהתקנת איזה תוכנת פירסומות..

תחפש אותה ותסיר אותה.

 

חוץ מזה מומלץ לגלוש עם דפדפן AVANT

פשוט מצויין וחוסם אוטומטית את הפופ אפים (מודיע על כך)

 

בקשר לפיירל וול למשחב הבייתי אני ממליץ על ZONE ALARM.

ומי שרוצה תוספת אז גם BLACK ICE (יחסום כל מי שינסה להיכנס למחשב.)

 

 

אדם.

פורסם
FIREWALL של נורטון חוסם מצויין את הפרוסמות ,

 

לאחר שעשית ADAWARE כמובן ...

 

אבל יש לך רשת עם כמה מחשבים בבית צריך לכוון שעות ארוכות את ה - FIREWALL כך שהכל יעבוד בהרמוניה.

×
×
  • תוכן חדש...