Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולמים ל-206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 206 שנת 02 דיי עם בולמים גמורים

 

השאלה מה כדאי להחליף לבולמים סינים ב150 שקל לבולם כמו שעשיתי בשרייד או לקנות בולמי KYB ב-300 שקל לבולם שהם נחשבים לטובים בתחום

 

 

בתחלס לא הכי ממליצים על הסינים אומרים שהיפנים הKYB מחזיקים יותר

שמתי את הסינים ואני דיי מבסוט הם שורדים לא רע

 

בנוסף

בפיג'ו 206 יש גם כרית פשוטה כמו בשרייד?

 

 

מה דעתכם לעשות להשקיע עוד 300 שקל בבולמים או שזה לא כזה הכרחי?

 

או בכלל לפיג'ו יש בולמים אירופאים או משהו כזה?

פורסם

בקיצור בולמי KYB היפאניים מאוד מומלצים, השאלה אם גם לפיג'ו 206 זה סביר

 

אני לא מרכיב לבד, מפני שאין לי את המלחציים שתופסות את הקפיץ

 

זה שווה לשלם 150 ש"ח לכל צד להחלפה

 

בקיצור KYB עולים לי 270 כולל מע"מ לכל צד

 

יש סיכוי שבולמים יפאנים לא טובים לרכב אירופאי ?

 

מה הכי מומלץ והאם ארץ הייצור של הבולם קשורה בכלל לסוג הרכב אם מדובר בבולם טוב ומוביל

 

או שאפשר להסתפק בתחליפי כמו שעשיתי בדייטסו שרייד ואני דיי מבסוט

פורסם

"קפיץ" אתה מתכוון בבולמים של דיסקים את הבוכנה שדוחפת את הרפידה?

 

כי אם כן אתה לא חייב מלחציים, אתה פשוט לפניי הורדת הקליפר, מכניס משהו בחריץ , משהו בסגנון מברג ארוך וחזק, ופשוט דוחף את הבוכנה חזרה למקום ונזהר לא ללחוץ על דוושת הבלם אחרת "הופ" והכל נהרס.

פורסם

מאיפה אתה הגעת?

הוא התכוון למלחיץ קפיצים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נגון התכוונתי למלחיץ קפיצים , שפועל בדר"כ על לחץ אויר

 

במוסך מ.פ מלכה הגנבים רצו ממני תקשיבו!!!

 

ברחובות לא להתקרב למקום

 

490 על כל בולם X2=

1000

 

419X2 על כל רפידה/כרית=

 

840

 

וכל זה לפני "עבודה" אגב להחליף בולם לוקח בדיוק 20 -30 דק' ולא יותר ראיתי בעבר כבר את הפעולה מאוד פשוטה למי שיש את המיכון

 

 

עבודה בטח יקחו 500 ש"ח "לפני מע"מ"

 

זאת אומרת שהם לוקחים בסביבות 2300 ש"ח על החלפת בולמים כולל עבודה לפני מע"מ !!!

 

מי שמע על גזל כזה?!!?!? כמעט 3 אלף ש"ח להחלפת בולמים ברכב כמו פיג'ו 206 זה ביזיון!:evil:

 

אני קניתי רפידה ב-80 שקל בחנות חלקי חילוף ברמלה שאני ממש ממליץ עליה, כמה בחורים זקנים וחביבים שחותכים במחירים וממש אמינים.

 

 

אחרי שאמרתי להם שהם גבנים הם אמרו לי שיש להם גם "תחליפי " בולם רקורד עולה בין 320-280 ש"ח לפני מע"מ

 

 

נשמע לכם הגיוני? בסדר?

 

 

האם רכב צרפתי חייב בולם צרפתי?

פורסם

לפי דעתי לך לשאפט ותרכיב אצלם - התייעץ עמם גם בקשר לבולמים, הם אחלה (האנשים בשאפט).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

המממ זה קצת מוזר שמוסך שמפורסם בפורום מקבל מחמאות חח :)

 

בקיצור אם החלפת 2 בולמים 1000 שקל אני לוקח

 

לא צריך לעלות יותר מזה,

 

עשיתי לשרייד 700 שקל כל בולם 150+80 שקל כרית ועבודה 280 שקל

 

230X2

460+280 740 שקל הכל כולל הכל אחלה עבודה במוסך דייטסו בנס ציונה בפאוור סנטר בנאדם אמין קוראים לו מוטי נראה לי

 

חבל שהוא לא מתעסק בפיג'ו לכן אם בולם "טוב" עולה 300 שקל אז 600 שקל בולמים 200 שקל רפידות

 

800 שקל חלקים ועוד עבודה 150 מקס' לצד 340 ש"ח

 

זתומרת מקסימום 1200 ש"ח החלפת בולמים כולל מע"מ ואחריות YES SIR !

 

לא יותר מזה, אם שאפט מסוגל לעשות לעבודה בתנאים כאלה, אני מגיע אליו דבר ראשון מחר בבוקר

 

ועדיף שלא יעבור את ה-1000(לפי מה שהבנתי הם עוסקים ביאפניות לא בצרפתיות למרות שלחליף בולם זה שטות" רק צריך כלים:shock:

פורסם

למה מוזר, אם הם עושים עבודה טובה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ביררתי בכמה מקומות על בולמים לפולו

קיבלתי תשובות מכולם חד משמעית, לא להתקרב לסיני! רק יפני

קיבלתי הצעה על מונרו, כמובן מונרו אמיתי לא הזיופים שרצים בשוק

שווה לך ללכת עליהם כולם ממליצים עליהם אפילו הבנתי שהם עדיפים על ה"מקוריים" שהיבואן מביא

 

בקיצור עולה בסביבות 600-700 שקל לכל צד לקדמיים, אל תשכח שיש גם את הבולם גם את התושבת וגם עבודה על כמה אחד מהם

הבולם עולה 350 התושבת שלו 150

פורסם

ההצעה שלך סבירה

 

בולם טוב ב-350 הוא כמו KYB אני משיג אותו בסביבות 300-280 כולל מע"מ תושבת אני משיג ב-80 שקל כולל מע"מ

 

מומלץ חנות חלקי חילוף ברמלה, אנשים טובים שלא נמצאים שם בשביל הכסף (מדובר רק על הזוג זקנים ) לא המבוגר והצעיר

 

ליד תחתנת דלק פז מהצד השני, ליד מהספרה ממש מומלץ

 

אם זה כך אז יעלה לי בסביבות 700 שקל 2 בולמים +תושבות - ועבודה זה 150 לכל צד בערך אז סביבות 1000-1200 ש"ח לא יותר,

 

אגב מי שאמר לך שהסינים לא טובים, כנראה איש מכירות

 

כי לי יש את הסינים, והכל תלוי לא בבולמים, אלא במי שמרכיב לך אותם

 

מספיק שהוא קצת שורט אותם לבולם לא משנה מאיזה חברה הוא יהיה לו נזילות שמן, כי יש הרבה חאפרים שמתקינים עם פלאייר פטנט ושורטים את הברזל ואז הלך הכל...

 

 

הסיניים מתפקדים כבר חודשיים לא רע בכלל עלו לי 150 כל 1

ועברו טסט בלי בעיה

 

דחפו אותי כל הזמן לקחת את הKYB היפאנים שמאוד מומלצים אבל הרגשתי שהם מקצינים לגבי הסיני, והוא סביר לשרוד שנה שנתיים על דייטסו שרייד 93

 

על פיג'ו 206 אני מוכן להשקיע עוד 150 ש"ח על כל בולם

 

 

 

השאלה שלי היא אם זה לא נראה לכם גזל מה שמוסך מלכה רצה לקחת ממני על "חלקים מקוריים"

×
×
  • תוכן חדש...