Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

במגאן שלי, שקניתי לא מזמן, ישנה יחידת שליטה משולבת לשני ח"ח קדמיים ומראות צד,

המותקנת בדלת הנהג. עם קניית הרכב, הכפתור ביחידה ששולט על חלון הנוסע לא עבד.

 

עברו חודשיים, ופתאום המצב התהפך: חלון נהג לא יורד ולא עולה, ואילו חלון הנוסע פתאום

מגיב ללא בעיות. מוזר לחלוטין.

 

החלטתי לנסות להחליף סוויץ'. ביקור קצר בפירוקיה, ניתוק, חיבור - ופתאום חלון הנהג שוב

מגיב, אבל חלון הנוסע לא, והפעם אפילו אין עליו שליטה מדלת הנוסע, בעיה שלא הייתה קיימת

לפני כן. וואט דה פאק? :x

 

מה שעשינו בפירוקיה זה לפרק את היחידה, לנתק שלושה פלאגים ולנסות להחליף כפתור. יתכן

שלאחר מכן חיברנו את הכפתור החדש לפלאג הלא נכון - האם זה יכל לגרום לאיזשהו קצר?

כמו-כן, שמתי לב שלאחד הפלאגים יש 4 פינים ולשני 6. אני מבין מזה שהמתג בדלת הנוסע

אמור לקבל איזשהו זרם מדלת הנהג ע"מ לעבוד. אז מה קרה שהזרם לא עובר? :roll:

 

בסיכום כל הדברים - חלון הנהג חזר לעבוד (עם הכפתור המקורי), חלון נוסע עדיין תקוע במצב

חצי פתוח (ומסרב לעלות למעלה) וככל הנראה, רוחות רפאים השתלטו על מערכת החשמל ברכב.

 

אם יש למישהו רעיונות כיצד לפתור את הבעיה, אשמח לשמוע.

אם יש לכם המלצה לאיש מקצוע אמין בתחום, גם זה יהיה נחמד (יצחק וייס לא מתעסק עם ח"ח).

 

בתודה מראש. :mm_yeah:

פורסם

ברר האפשרויות אצל "מוסך נחלת יצחק חשמל ומיזוג אויר" שברח' חיי אדם 10 נחלת יצחק ת"א, טל' 03-6091265

ובקש את אבי או את דובי. הם עוסקים גם בתיקוני נעילת דלתות וחלונות חשמליים.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם

עדכון: לאחר שיחה עם "מוסך נחלת יצחק", ביצעתי בדיקת רציפות בין המתגים בדלת הנהג והנוסע.

התוצאות חיוביות - נראה שאין בעיה בחיווט.

 

עניין נוסף ששמתי לב אליו - תאורת הרקע של שני המתגים הנ"ל לא פועלת, למרות שהיא אמורה

להידלק יחד עם הפנסים.

 

אני משאיר את השרשור הזה חי, משום שסביר להניח שיום אחד עוד מישהו יתקל באותה בעיה

ויחפש תשובות. נראה איך זה יגמר.

 

בינתיים, אם יש למישהו רעיונות נוספים, אל תתביישו. :idea:

פורסם

קרה גם אצלי...

תוציא את המתגים ושמן אותם בWD40.

יש לעשות את זה גם על הקונקטורים.

 

בהצלחה!

פורסם

עדכון מסכם: מסתבר שבמגאן יש לא פחות מחמישה פיוזים שקשורים לחלונות החשמל.

אחד מהם נשרף - הוא היה אחראי על החלון של הנוסע, והחלפתו פתרה את הבעיה.

 

אין לי הסבר לשאר התופעות שתיארתי בהודעות הקודמות. כנראה שאלה באמת רוחות

רפאים שהשתלטו על מערכת החשמל באוטו שלי. :screwy:

 

לידיעת בעלי מגאן MK1 בהווה ובעתיד.

×
×
  • תוכן חדש...