Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיקרונית כן, בגלל שהמומנט הגבוה ביותר בא בסל"ד יותר נמוך מפול גז הכוונה ל 4500 סל"ד בערך

ושמה יש לך הכי הרבה כוח.

אבל תזכור שיש הבדל בין הספק למומנט

וההספק המקסימלי הוא בערך בסל"ד המקסימלי.

פורסם

הוא מדבר על כמה הוא פותח את המצערת ואתה מדבר על מומנט וכ"ס בסלד.

אין קשר בין ה2.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תלוי באיזה רכב מדובר ובכיול שלו .

יש רכבי קרבורטור - שבהם הקרבורטור לא מכוון כמו שצריך ופול גז יגרום לחנק של המנוע ולא לתאוצה מקסימלית .

פורסם

ברכבים הידניים שאני נסעתי עליהם (כולל הקסנטיה שלי), מקבלים יותר כח אם לא לוחצים בבת אחת על הדוושה עד הסוף אלא בהדרגה, ישנה הרגשה כאילו המנוע מקבל יותר מדי דלק אם עושים זאת. אם אני רוצה לנצל את מירב הכח של המנוע שלי אני לוחץ עד הסוף, מרפה ממש מעט לאחר שנייה או שתיים ואז אני מקבל 'בוסט' של כח הרבה יותר חזק.

בריאות לכולם!

פורסם
חבר שלי טוען שאם אשפשף חזק מספיק, (את ההגה .. סוטים !) יצא לי ג'יני מהכרית אוויר.

 

הגיוני ?

 

בוודאי שהגיוני, לשכן שלי זה אפילו קרה באמת...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...