Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרירת רכב מנועי ע"י רכב מנועי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לגרור איסוזו ע"י איסוזו נוספת,

 

בעצם מדובר בשני טנדרים, במשקל של מעל 2200.

 

לפי מה שקראתי תקנה 90 מותר לגרור רכב ע"י רכב אחר

 

http://www.rechev.net/50683/%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%94

 

האם הבנתי נכון,

 

תודה לעוזרים

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם

סליחה אחרי קריאה נוספת ישנה מגבלה של היכולת גרירה של הרכב האיסוזו מוגבל ל 1780 ק"ג

 

למישהו יש פתרון יצירתי.?

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם

לפי מה שמופיע בספר הקנסות של משטרת ישראל, אסור לגרור רכב על ידי רכב אחר, אלא אם כן יש לו הרשאת גרירה, והוא גרר.

יש מספר סעיפים לנושא, וכל אחד מהם מלווה בקנס ו/או נקודות.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מוזר, לפעמים יש סתירות בין תקנות התעבורה לחוקים שהמשטרה אוכפת.. בקצרה, כאדם שיוצא לו לגרור הרבה באמצעות הרכב, ידוע לי כי מותר לגרור באמצעות מוט גרירה בצבע זוהר, בד"כ אדום לבן, ברכב השני צריך להיות אדם בעל רשיון מתאים לנהיגת הרכב הנ"ל שיתפעל היגוי ובלמים, וגם בפוליסת הביטוח אני מבוטח בזמן גרירה כאשר היא איננה בתשלום.

פורסם

אני ראיתי שבגרמניה ,כל בנאדם גורר רכב אחר איתו על נגרר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אני ראיתי שבגרמניה ,כל בנאדם גורר רכב אחר איתו על נגרר.

בגרמניה גם אין הגבלת מהירות בכבישים המהירים.

האם זה אומר שזהו גם המצב בארץ?

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם

זה לא דוגמה למהירות (נסעתי שם עם אופל וקטרה על 200 אבל זה לא הקרוני).

הלוואי שיהיה אפילו תשתיות כמו שבגרמניה!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

עזוב תשתיות,

הלוואי והייתה תרבות נהיגה כמו בגרמניה.

הלוואי והיו רכבים כמו בגרמניה.

הלוואי והיו מרחבים כמו בגרמניה, שמאפשרים לנסוע בקו ישר שעות.

הלוואי והמשטרה הייתה באמת עושה משהו כמו בגרמינה ולא מתעסקת בקטנות.

הלוואי והנהגים בארץ היו כמו בגרמניה!

 

שורה תחתונה תודה לאלוהים שאני ישראלי ולא גרמני!

ותודה עוד יותר גדולה על זה שאנחנו בישראל ולא באוגנדה

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אני ראיתי שבגרמניה ,כל בנאדם גורר רכב אחר איתו על נגרר.

 

כאשר הרכב על נגרר "עגלה" המחוברת לרכב הגורר ע"י וו גרירה כל שצריך הוא אישור ברשיון הרכב לוו הגרירה וטסט (אם אינני טועה גם הוו עוברת בדיקה כלשהי במעמד הטסט בה גם נקבע מה קושר הגרירה של הרכב). אני מדבר כמובן על עגלה נגררת המיועדת לשאת את משקל הרכב המועמס עליה ועברה טסט כנדרש. בחברה בה עבדתי היינו נוסעים עם עגלה כזו ועליה קיר טיפוס ששקל לא מעט ללא שום בעיה חוקית.

 

במידה ואכן מדובר על "משיכה" של רכב אחר זה כבר סיפור אחר לגמרי. למיטב זכרוני אכן מותר לגרור בעזרת מוט גרירה בהגבלות מסויימות, כמובן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם
סליחה אחרי קריאה נוספת ישנה מגבלה של היכולת גרירה של הרכב האיסוזו מוגבל ל 1780 ק"ג

 

למישהו יש פתרון יצירתי.?

 

המגבלה הזו היא לגרירת גרור, לא רכב מנועי.

 

מותר לך לגרור, תחת התנאים הכתובים בחוק, כמו מוט גרירה, נהג ברכב הגרור, אורות, שלטים וכו' .

פורסם

אתה יכול להפנות לתקנה הרלוונטית??

כי לפי מה שקראתי אם הרכב מיועד לכך כלומר אם הוא מורשה!!!!

יכול להיות שאף שוטר תנועה לא יודע לפרש את החוק.

יש סימוכין למה שאתה כותב שמותר לגרור??

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם

אדגיש!!\

רשום לא יגרור רכב אלא לפי תנאי הגרירה הקבועים ברשיון.

ישנם רכבים כמו הטויוטא שלהם באמת לא רשומה מגבלה (לפי מה שסיפרו לי)

אבל באיסוזו מצויינת המגבלה על ידי הרשיון!!!

יש משהו שאני לא יודע?? או מבין בחוק!

ב) לא יגרור אדם גרור או נתמך אלא לפי תנאי הגרירה שנקבעו ברשיון הרכב של הגורר, הגרור או הנתמך על-ידי

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם

מה שלא אסור מותר.

ולכן זה לא אני שצריך להביא לך סימוכין לכך שמותר כי אני לא יכול להביא משהו לא קיים, אלא אתה צריך להראות מקום בחוק שהבאת את הקישור אליו שבו מצוין שזה אסור. אני לא מצאתי סעיף כזה לאחר עיון מדוקדק, אם כי אני כמובן יכול לטעות.

 

זה גם ידוע לי מהפרקטיקה, כמו שאני יודע שצריך לאותת לפני פנייה מבלי שראיתי את הסעיף בחוק שמורה על כך, אבל שוב: ט.ל.ח.

 

אגב, בכל הרכבים שהיו לי בעבר, עשיתי תפוח גרירה ומסתבר שהשאלה האם יהיה כתוב את המשקל העצמי של הרכב לצרכי גרירה ברשיון, כן או לא, לא תלויה בסוג הרכב אלא אם לפקידה התורנית היה כוח לרשום את זה או לא. אין לזה שום חוקיות.

 

אגב, בכל הרכבים שהיו לי בעבר, עשיתי תפוח גרירה ומסתבר שהשאלה אם יהיה כתוב את המשקל העצמי של הרכב לצרכי גרירה ברשיון, כן או לא, לא תלויה בסוג הרכב אלא אם לפקידה התורנית היה כוח לרשום את זה או לא. אין לזה שום חוקיות. בכל מקרה, גם אם לא רשום ברשיון, החוק מדבר על משהו כמו 75 אחוז ממשקל הרכב העצמי כולל נהג, שמותר לגרור גרור שמצויד בבלמים, בתנאי שמשקל הרכב הכולל הוא מעל 2200 ק"ג, אבל כאמור, זה מדבר על גרור, לא על גרירת רכב מנועי.

×
×
  • תוכן חדש...