Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר מישראלית, בזמן שהייתי אמור להיות בתחנת ביניים בבית מלון בצרפת, אני חייב עזרה דחופה, אני לא יודע למי אפשר לפנות בהקדם האפשרי!

 

אימא שלי קנתה שתיי כרטיסי טיסה לסן-פרנסיסקו, מסרה את שתיי הדרכונים שלנו לסוכנת נסיעות, אחרי בדיקה קפדנית החזירה לנו את הדרכונים ושילמנו על הכרטיסים, היום הייתה הטיסה הגענו לשדה תעופה מוכנים עם מזוודות ובקבלה מוסרים לי שהתוקף של הדרכון שלי פג, הסתכלתי והוא באמת פג! של אימא שלי בסדר גמור אין לי מושג בזה בכל 19 שנות חיי בחיים לא טסתי, אז אמרו לנו שאפשר לסדר את זה תוך כמה דקות בסניף של נתב"ג משרד הפנים, אך הוא היה סגור מכיוון ששבת, בגלל שאני לא יכלתי לטוס אימא שלי בשום אופן לא הסכימה לטוס בלעדיי! אני לא מבין למה הסוכנת נסיעות שמכרה את הכרטיס לא אמרה שפג תוקפו של הדרכון שלי! אנחנו לא מבינים בדברים האלו במשפחה! כל כרטיס עלה 1300 דולר!

 

אמרו לי שזה נופל על האחריות של הסוכנות מכיוון שהם מתמחים בזה והיו אמורים להגיד לי שצריך לחדש את הדרכון!

אני מתכוון ללכת למשרד נסיעות בשעה 7:30 בבוקר על הפתיחה אני צריך עורך דין או מישהו שמבין בחוק שאני יוכל להתייעץ איתו!

אני גם בחיי לא דיברתי או נזקקתי לעורך דין, אז הכל חדש לי!

 

בבקשה אני חייב עזרה אחרת ה-2600 דולר שבשבילנו במשפחה זה המון כסף ילכו לפח

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

בלי שום קשר לתביעה , לא בדקת ולו פעם אחת את הדרכון?

את הויזה ?

 

לא ראית שבכל מקום כתוב שיש לבדוק לפני הטיסה שיש לדרכון תוקף של 6 חודשים קדימה?

 

סלח לי , אבל זו גם קצת חוסר אחריות שלך בנושא.

אישית , לפני שתקפוץ עם משפטים כמו "אני אתבע אותכם" וכאלו , קפוץ אליהם , ברר אם אפשר להמיר עדיין את הכרטיסים או לשלם קנס על שינוי מועד.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היה לחבר מקרה דומה, ומסתבר שאין על סוכנות הנסיעות שום חובה לבדוק כלום למען האמת כל סוכן שבודק משהו עושה את זה כשירות אישי ללקוח, ומתוך התחשבות אישית...אין שום סעיף בחוק שמורה להם לוודא שהדרכון שלך בתוקף, כמו שאין סעיף בחוק שמורה להם לבדוק שאתה לא נפקד מהצבא לפני שמוכרים לך כרטיס הם לא רשום מחוקקת וגם לא רשות מבצעת

 

בקשר אליך, לא נעים אבל סופר חוסר אחריות מצידך !

פורסם

לעומת יתר חברי הפורום שהגיבו לפני, אני לא חושב שהסיכוי שלך לקבל את מה שלדעתך מגיע לך (או לפחות חלק מזה) מסוכנות הנסיעות הוא אבוד. יתכן שיש כאן רשלנות תורמת של סוכנות הנסיעות ואפשר שניתן יהיה לתקוף את סוכנות הנסיעות גם במישור אחר כגון בטענה שהיא אינה תמת לב בכך שהיא מכרה לך הכרטיס בידיעה שדרכונך אינו בתוקף (כמובן שזה תלוי בשאלות שונות שיש לברר בעניין כגון האם בכלל חלה עליהם חובה זו או אחרת / האם מצופה מהם לבדוק את תוקף הדרכון מעבר לאימות פרטיך וכיו"ב). זוהי דעתי הלא מוסמכת / מקצועית על רגל אחת.

פורסם

לדעתי האחריות הייתה עליהם ביררנו שנותנים דרכונים ל-10 שנים, אז נזכרנו שעם עשינו אותם ב-2002 אז הם תקפים עד 2012 אבל התברר שלי נתנו את הויזה ל-4 שנים, כי הייתי בן 14 אז לפני הצבא לא נותנים ל-10 שנה.

 

יש אני לא מחפש לתבוע אותם, אני רוצה לדעת מי צודק במקרה הזה! יש אולי מישהו שמתעסק עם זה? מספר טלפון או בנאדם להתייעץ?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

משום מה, הסיפור שלך מזכיר לי בחוצפתו את השאלות של חברנו cocAIn (תזכורת, עוד אחת).

טוב שלא האשמת את סוכנת הנסיעות שלך גם בזה שלא בדקה שהדולרים שלקחת איתך לא מזוייפים.

אכן, קליינט ישראלי טיפוסי.

 

גילוי נאות: הכותב עוסק בתחום הנופש והתיירות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לדעתי האחריות הייתה עליהם ביררנו שנותנים דרכונים ל-10 שנים, אז נזכרנו שעם עשינו אותם ב-2002 אז הם תקפים עד 2012 אבל התברר שלי נתנו את הויזה ל-4 שנים, כי הייתי בן 14 אז לפני הצבא לא נותנים ל-10 שנה.

 

יש אני לא מחפש לתבוע אותם, אני רוצה לדעת מי צודק במקרה הזה! יש אולי מישהו שמתעסק עם זה? מספר טלפון או בנאדם להתייעץ?

 

אני לא מבין - אתה מדבר על תוקף הדרכון או הויזה? בכל מקרה - ידעתם שצריך לבדוק, אבל "חשבתם" שזה בסדר, ולא בדקתם, כי זכרתם שעשיתם ב-2002 אז הם תקפים ל-10 שנים. לא עשיתם את הבדיקה הקטנה הנוספת לבדוק אם זה באמת המצב.

 

אתה באמת חושב שמישהו צריך לפצות אותכם?

פורסם

מסכים עם אלעד, רדקו ועוד הרבה מגיבים פה. האשמה כולה שלך. באחריותך לבדוק שהדרכון בתוקף, ולא רק בתוקף אלה מועד פקיעת התוקף הינו לפחות 6 חודשים אחרי מועד היציאה מהארץ.

 

במידה והיית צריך לטוס למדינה X ולאותה מדינה אתה צריך ויזה והסוכנת נסיעות לא הייתה מביאה את הנושא לידיעתך, אולי הייתה לה איזו שהיא רשלנות תורמת.

 

אבל מדובר פה על תוקף של דרכון. הדבר הכי בסיסי שיש. ואתה לא טרחת לבדוק שהוא בתוקף.

תסתכל במראה לפני שאתה מאשים אנשים אחרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני לא מבין את כל החוכמולוגים, למה להכניס לי מילים לפה?! איפה רשמתי שאני רוצה פיצוי או לתבוע? ואלעד זה ממש חוצפה להגיד שאני סתם ככה מנסה להוציא כסף במשפט או על עוגמות נפש כמו במקרה של המשתמש COCAIN רשמתי במפורש:

 

"ישר אני לא מחפש לתבוע אותם, אני רוצה לדעת מי צודק במקרה הזה! יש אולי מישהו שמתעסק עם זה? מספר טלפון או בנאדם להתייעץ?"

 

אחרי שמצאתי עורך דין שמבין בתחום התיירות ותעופה והסביר לי הכל באיזה מקרים להפעיל עורך דין ובאיזה לא להפעיל

אחרי שקיבלתי המון אינפורמציה הלכתי "לקרב" עם הסוכנות הנסיעות, נחשו מה לפני שעוד נכנסתי בדלת של הסוכנות הסוכנת התחלה להתנצל בפני ולהודות שזאת הטעות אך ורק שלה! ובשביל לשנות כרטיסים למועד אחר שהמחיר 200 דולר, היא תשלם מכיסה הפרטי! אחרי חיפושים כבדים מצאו לנו טיסה בעוד שבוע אך היא שונה לגמרי מהמסלול הקודם והרבה יותר ארוכה, ומטוס לא באותה רמה כמו שהבטיחו לנו והכסף ששילמו על המטוס, כרגע הכניסו אותנו לרשימות המתנה של כמה טיסות, במקרה ואני מחליט שלא מתאים לי הטיסות החלופיות אני כבר יפנה לעורך דין.

 

תכננתי את הטיסה הזאת משנת 2003, ונגרמה לי המוווון עוגמת נפש והמון הוצאות כספיות!

למשל לא שחחרו אותי מהעבודה שלי לחופש, הייתי חייב להתפטר, לאימא שלי עושים עכשיו בעיות שלא ישחררו אותה עוד הפעם כי יש לחץ בעבודה, דודה שלי הזמינה לנו חדרים בבית מלון בלאס וגאס שכבר שולמו! אולי אני לא יספיק לראות את בן דוד שלי שמתגורר שם שלא ראיתי 13 שנה כי הוא טס בשבוע הבא בנושאי עבודה!

 

בקיצר המצב בלתי הפיך, ולי אישית אין כבר שום חשק לטוס לשום מקום.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אם תקרא טוב את ההודעה הראשונה שלך תראה שהיא נכתבה מאוד בתקיפות.

לגבי השינוי תאריך על חשבון הסוכנת נסיעות - היא עשתה בשבילך מחווה יפה מאוד והעובדה שהיא מצאה בכלל כרטיסים לאותו יעד בתקופה הזאת של השנה (גם אם טיסה ארוכה יותר, אין לך מה לדאוג על "הרעה בתנאים" , בטיסות טראנס אטלנטיות רוב המטוסים די זהים) בקירוב תאריכים כזה זה אכן יפה מאוד.

 

למרות כל הנזק, לדעתי רק למדת שיעור חשוב (שחבל שהיית צריך לקבל אותו ככה) בהכנות לטיסה שהן טריוויאליות לגמרי.

תנשום עמוק , מחר תסדר את הקצוות הלא סגורים , טוס ותהנה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

נאלצת להתפטר בשביל לצאת לחופשה? :?

אה-הה. מישהו הזכיר את המילה אחריות, פה בסביבה.

 

לענייננו: בדיקת תוקף הדרכון לפני היציאה לחו"ל היא אחת מאותן פעולות הכנה בסיסיות,

בדומה להכנסה של תחתונים, גרביים ודיאודורנט במזוודה. סוכנות הנסיעות באה לקראתך,

אתה מוזמן להודות להם.

 

חוץ מזה, בשבועות האחרונים יש קמפיין (רדיופוני, לפחות) של משרד הפנים,

בנוגע לחידוש דרכונים, ואזכור חוזר ונשנה לנוסעים לחו"ל, שאת תוקף

הדרכון יש לברר לפני הנסיעה. מה עוד? שיבואו נציגים עד לבית?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לדעתי האחריות הייתה עליהם ביררנו שנותנים דרכונים ל-10 שנים, אז נזכרנו שעם עשינו אותם ב-2002 אז הם תקפים עד 2012 אבל התברר שלי נתנו את הויזה ל-4 שנים, כי הייתי בן 14 אז לפני הצבא לא נותנים ל-10 שנה.

אני הוצאתי ויזה בגיל 17 והיא ניתנה לי ל 10 שנים, הייתי ליפני הצבא.

 

בכל אופן לפותח השירשור:

זה שאמא שלך לא עלתה למטוס זה לא מוצדק, אלא אם כן אתה בן 13 ומטה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לפותח השירשור אנא עיין כאן

וציטוט מתוכו לנושא השירשור:

3. פרטי המידע שחובה על סוכנות נסיעות לגלותם לפי תקנה 2 הם כמפורט להלן:

(3) מידע כללי:

(א) אופן הבטחת כספי הלקוחות לפי סעיף 12א לחוק;

(ב) מידע הנחוץ לשם יציאה מהארץ וכניסה למדינות הנכללות בחבילת התיור (להלן- מדינות היעד), לרבות תקופת תוקף הדרכונים, הצורך באשרות כניסה, וכל דרישה אחרת של מדינות היעד המהווה תנאי כניסה אליהן;

(ג) מידע שבידי סוכנות נסיעות שקרוב לוודאי להניח שלו ידע אותו הלקוח היה נמנע מרכישת חבילת התיור;

(ד) מידע שנותנות הרשויות בישראל לסוכנויות נסיעות על מדינות יעד מסוכנות או על דרישות לחיסונים;

(ה) שמות נציגי סוכנות הנסיעות במדינות היעד, מעניהם, או מספרי הטלפון שלהם; באין נציג כאמור במדינות היעד- מען ומספר הטלפון בישראל לבירור ענינים ופרטים מהותיים הקשורים בחבילת התיור;

(ו) לגבי לקוח שלא מלאו לו 18 שנים הנוסע בחבילת תיור לבדו, תמסור סוכנות הנסיעות להוריו או לאפוטרופסו, לפי בקשתם, ככל האפשר, מידע על אופן יצירת קשר עמו במדינות היעד;

(ז) השירותים שניתנת ללקוח אפשרות מעשית לוותר עליהם בעת רכישת חבילת התיור.

עדיין, זה אינו פוטר אותך מלבדוק פרטים מהותיים, זה אמור להיות האינטרס שלך לפני הכל שהרי גם אם אתה צודק, המטרה העיקרית נפגעה.

אירית

×
×
  • תוכן חדש...