Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי עם אותו הבעייה

האוטו מתחחמם... שטפתי את המערכת (לבד) עם לחץ מים מסתבר שהיה שם חלודה יותר מהחולות בים

ניקיתי הכול עד שלא יצא מים נקי כמו תחת של תינוק:lol:

אחרי כול הסיפור האוטו עוד פעם הפסיק לתחממם לשעה בארך ואז עוד פעם אתחיל...

גיליתי שבאותו הזמן שהוא לא התחממם המאוורר היה ניתלק פעם ראשונה הרבה לפני שהוא מגיעה לטמפרטורת עבודה

וקשה הוא מתחממם היוניט היה מדליק אותו פעם ראשונה אחרי נסיעה כשאר היה מגיעה לטמפרטורת עבודה

קצת קשה להסביר אני יסים תמונה עם הסבר

 

01-12-06_1107.jpg

 

אדום= המאוורר נידלק פעם ראשונה כאשר האוטו לא מתחממם

כחול= אזור טמפרטורת עבודה

ירוק= המאוורר נידלק פעם ראשונה כאשר האוטו כן מתחממם וממשיך לתחממם לקו אחד גדול מעל קו עבודה שלו

 

עם אני כן צריך לאחליף יוניט אז אזה יוניט עדיף? כי אני מביין שיש מקורי ויש חילופי ועם כדי ליקנות אחד שמדליק את המאוור יותר מוקדם מהמקורי?

01-12-06_1107.jpg

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

טרמוסטט ניפתח עד הסוף ניבדק בבית...

קיצר עשיתי בדיקה עצמית כזות הדלקתי את המאוור שיהיה פעיל תמיד...

חיקיתי כמה דקות... נתתי קצת גז... וקסמים כאלו עוד לא ראייתי המחוג אתחיל לרדת כמו משוגע לטמפרטורת עבודה אחרי כמה זמן של עבודה נתתי עוד פעם גז והטמפרטורה ביכלל ירדה הרבה מתחת לטמפרטורת עבודה....

טוב אנשים למישהו יש מושג? מה זה משהוות מים? יוניט?

 

(ואמרתי שהוא מתחממם עד לקו הגדול שמעל קו העבודה ולא הקו קטן)

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

ככול הנראה יש לך גם אוויר במערכת הקירור.

יש צורך לבצע ניקוז בבורג העליון ברדיאטור.

אם התופעה חוזרת תנסה להחליף יוניט חום מנוע.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

איפה כול אנשים עם הניסיון בקליאו?! (זה צרפתי לכול הרוחות) אין בורג ניקוז אוויר

ולמה לכול הרוחות אני צריך להחליף יוניט חום מנוע עם הוא עובד כמו שצריך?!

אני אומר המאוור נידלק אבל באיחור!

מה יכולה להיות הסיבה לכך? אוויר במערכת? יוניט נידפק?

ואיך אני יכול להוציא את האוויר בקליאו עם אין בורג ניקוז?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

זו כל הפואנטה אוטו צרפתי עם מערכת קירור סגורה.

יש צורך בניקוז אויר מהמערכת ע"י בורג ניקוז שרמור להיות על הרדיאטור בפינה הימנית העליונה (כאשר אתה עם גב לאוטו) לכן עם הפנים זה השמאל שלך. יש לפתוח את הבורג כאשר האוטו בטמפ' עבודה. זהירות המיים חמים!!! אתה תיראה ככל הנירה אויר יוצא עם מיים ואדים. בורג נוסף נימצא על אחד הצינורות שיוצאים מאיזור התרמוסטט לכיוון רדיאטור חימום גם שם יש בורג שיש לפתוח עד שמיים לא מתחילים לצאת ואז ליסגור.

בשלב השני בדוק האם המאוור ניכנס לפעולה עם הדלקת המזגן כאשר הרכב בטמפ' עבודה: אם המאוורר נידלק ועובד ומאזן את טמפ' המיים אז כניראה שהיונית בסדר אם לא נידלק בזמן או לא נידלק כלל אז כניראה ויש צורך בהחלפת היונית. יונית מקורי (3 קונקטורים) עלה לי 200 שקל דרך המוסך שבו החליפו לי אותו (גם לי יש רנו אבל מגאן) ככל הניראה מדובר באותו יונית.

 

בהצלחה

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

איך זה שבנאדם בדק לי וגם אמר שאין לי ברגים לניקוז. הוא מביין יותר מימני. אני גם עברתי כול סנטימטר על כול צינור וכול פינה של מערכת הקירור... וגם לא מצאתי שום כלום... טוב אבל עם אתם חושבים שיש אז הנה מספר שילדה

VF1*B57305

האוטו רנו קליאו 92 1.4 ידני

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

גם אני חושב שאין איוורור בדגם הנ"ל אולי רק בטרמוסטט יש בורג איוורור וגם לא בטוח, אני הייתי מנסה להחליף את היונית של המאוורר.

פורסם

כמו שכתבתי קודם בדוק האם כאשר הרכב כבר נימצא בטמפ' עבודה המאוור ניכנס לפעולה עם הדלקת המזגן.

האם האוטו מתחמם כאשר אתה נוסע בכביש מהיר או בעיר וגם עם מזגן ובלי מזגן כמובן את פעולת המאוור תבדוק כאשר הרכב עומד.

במידה ויש בעיה בתזמון של פעולת המאוור כניראה מדובר ביוניט מאוור שנימצא בתוך הרדיאטור.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

טוב אחרי חיפושים ארוכים של כול סוגי הפקקים וניסיונות הדלקת המזגן בעת טמפרטוראת עבודה (המאוור לא ניכנס לפעולה)

יצאתי לטייל עם כמה חברים ובדיוק בדרכי לחנות לקנות לחבר סיגריות (לבד באוטו) פיתום אזה אישה נחמדה אכליתה לתפרץ לי לכביש ביונדי שלה(היה לה מתן זכות קדימה) בעיקר אני מרחם על האוטו שלי למה אחרי דבר כזה כול מכסה המנוע קיבל צורה שנידמה לי במילים אי אפשר להתהר דבר כזה... המכסה עלה עד להמהגבים עשה מהם גם צורה לא ממש ברורה והמנוע של המגבים עשה כמה סדקים בשמשה הקידמית... אחרי ניסיון של אזה 10 דקות אצלחתי ליפתוח מכסה מנוע... ואני מגלה ששום דבר לא נוזל, באסה נכון? אבל מה הרדיאטור עם המאוור קצת שוכבים באזה 30 מעלות למעטה... עם למישהו יש הצהות מה צריך לעשות במקרה מה להגיד לביטוח וכו'? ועם שולחים אותי למוסך שלהם אז עדיף לי לשבת להם על הצוור ולרהות שהכול בסדר?

טוב עם כמה תמונות אני החזור מחר... לילה טוב בנתיים:wink:

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם
טוב אחרי חיפושים ארוכים של כול סוגי הפקקים וניסיונות הדלקת המזגן בעת טמפרטוראת עבודה (המאוור לא ניכנס לפעולה)

יצאתי לטייל עם כמה חברים ובדיוק בדרכי לחנות לקנות לחבר סיגריות (לבד באוטו) פיתום אזה אישה נחמדה אכליתה לתפרץ לי לכביש ביונדי שלה(היה לה מתן זכות קדימה) בעיקר אני מרחם על האוטו שלי למה אחרי דבר כזה כול מכסה המנוע קיבל צורה שנידמה לי במילים אי אפשר להתהר דבר כזה... המכסה עלה עד להמהגבים עשה מהם גם צורה לא ממש ברורה והמנוע של המגבים עשה כמה סדקים בשמשה הקידמית... אחרי ניסיון של אזה 10 דקות אצלחתי ליפתוח מכסה מנוע... ואני מגלה ששום דבר לא נוזל, באסה נכון? אבל מה הרדיאטור עם המאוור קצת שוכבים באזה 30 מעלות למעטה... עם למישהו יש הצהות מה צריך לעשות במקרה מה להגיד לביטוח וכו'? ועם שולחים אותי למוסך שלהם אז עדיף לי לשבת להם על הצוור ולרהות שהכול בסדר?

טוב עם כמה תמונות אני החזור מחר... לילה טוב בנתיים:wink:

 

אני מרחם עליך, איזו הוצאה הולכת להיות לך: גם כי היה לך אויר במערכת, גם כי אתה צריך לתקן/להחליף שמשה, להחליף מנועים של המגבים וגם לתקן את כל הסיפור בתוך תא המנוע. וכן, עדיף לךלשבת להם על הצוואר, ולראות שהכל בסדר.

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...