Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה לקנות בימים הקרובים מערכת ולכן לפני שאני קונה אני רוצה להתעייץ אתיכם קודם...תודה לעוזרים

אני קונה רדיו דיסק של פיונר 6850 ב1300 שח

ומגבר של JBL 75.4

עכשיו החלק הבעיתי הוא שאי אפשר להתקין אצלי רמקולים של 6 וחצי אינטש כי רציתי ליקנות את ההקומפננט של המורל??מה זה אומר מה אני צריך לעשות?

ומה אתם אומרים על לשים מאוחרה רמוקלים 6 על 9 של מורל?

וסאב של קיקיר ה400 RMS הוא אמר לי שזה לא טוב 2 סלילים?מה אתם ממליצים לי לעשות?

פורסם

אתה יכול לקנות את הדגמים החדשים של פיוניר, ב1300 שקל. ולא את ה6850.

מגבר - טוב מאוד.

לא יכול להתקין 6 וחצי אינטש מקדימה? אין כזה דבר לא יכול, הכל שאלה של כסף.

איזה רכב בכלל יש לך שאינך יכול להתקין 6.5?

בשביל הקיקר 400 RMS- תצטרך מונובלוק.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

אתה יכול להגיד לי בבקשה דגם שאני יכול לקנות?

איזה סאב אתה ממליץ לי להביא במקום הקיקר?ומה בקשר לרמקולים האחורים?

פורסם
אתה יכול להגיד לי בבקשה דגם שאני יכול לקנות?

הנה לך דגם : http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=506283 זה הדגם החדש.

איזה סאב אתה ממליץ לי להביא במקום הקיקר?ומה בקשר לרמקולים האחורים?

אם אתה רוצה סאב טוב-באותו מחיר(נשמע באותה עוצמה תאמין לי מניסיון,והרבה יותר מדויק) הוא הP2. אותו מחיר בדיוק

בקשר לרמקולים אחוריים-אני לא יודע מה אתה רוצה בהם הם נועדו כדי לתת באס מאחור ולנסות"להחליף" סאב אבל אני אוהב את האחוריים עם הסאב:)

 

את הP2 תוכל להגביר עם הJBL שלך.

בהצלחה:)

פורסם

תודה אחי בקשר לפנאל הוא יותר טוב ממה שאמרתי לך?

אני רוצה שימשמעו מאוחרה ומקדמה..איך הקוממפונט של מורל והרמוקלים 6 על 9?

×
×
  • תוכן חדש...