Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהצלחה

 

ואל תיקח את הסיכון של לנהוג בלי רישיון - זה עלול לקחת אותך ממנו לפני שקיבלת אותו :mm_wink:

 

סבלנות זו מתנה...

 

ובשיעורים אל תנסה להרשים את המורה שאתה יודע לנהוג

 

לדעת לנהוג זה דבר אחד - להבין את הכביש נכון זה דבר אחר

 

 

 

עוד פעם בהצלחה

אלעד

 

קודם כל תודה!

אני כבר לא נוהג בלי רישיון ככה שאין מה לדאוג,וגם כשנהגתי הייתי מאוד זהיר.

אני מתכוון להתחיל מ-0 עם המורה נהיגה,כמו תלמיד שיושב פעם ראשונה מאחורי ההגה של המכונית.

 

לא אחי אתה לומד מעכשיו נגיד ואז אתה יכול לקבל מתנה ליום הולדת שזה טסט...

מספר השיעורים לא חשוב אתה משלם לא סכום שכולל הכל ..

בצלחה ברשיון !

 

תודה.

 

 

נ.ב.

אתמול בערב כבר נירשמנו לבית ספר לנהיגה ולקחנו את ספר התיאוריה והדיסק.התחלתי כבר ללמוד.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן,

אני מגיע לגיל 16.5 בקרוב(עוד כ-3 שבועות) ואני רוצה להתחיל ללמוד נהיגה.

יש לציין שנהגתי מספר לא קטן של פעמים(באוט',ידני וגם טיפ') ויש לי בסיס כלשהו על הכביש.

 

תודה.

לא יתכן שהפורום יתן במה למפירי חוק שבטיפשותם מסכנים אותנו ואת קרובינו. לפי משרד התחבורה, נער בן 17 רשאי להוציא רשיון נהיגה ואין מקום בפורום הזה לרברבנים שנוהגים בלי רשיון בסוגי רכב שונים ועוד על "הכביש".

ארז רונן

פורסם
לא יתכן שהפורום יתן במה למפירי חוק שבטיפשותם מסכנים אותנו ואת קרובינו. לפי משרד התחבורה, נער בן 17 רשאי להוציא רשיון נהיגה ואין מקום בפורום הזה לרברבנים שנוהגים בלי רשיון בסוגי רכב שונים ועוד על "הכביש".

 

כמו שכבר ציינתי לא פעם הכל נעשה בסביבה מבוקרת עם אבא שלי ולפעמים עם מורה נהיגה שהוא חבר של ההורים.

הכל הלך בהדרגה ולא ישר עליתי על הכביש.

בכל מקרה,רכשתי ידע כלשהו ויש לי בסיס ולכן כשאני אעלה על הכביש עם מורה נהיגה ולאחר מכן בלעדיו יהיה לי כבר ניסיון על הכביש ואני אהיה פחות מסוכן מרוב הנהגים החדשים שעולים על הכביש.

זה לא שכל אחד עכשיו יתחיל לנהוג בלי רישיון אבל מי שעשה זאת בחוכמה,אך ורק כדי לרכוש ניסיון קודם ולהתחיל לא מ-0 אלא עם ידע זה לא משהו חמור כמו שאתה הצגת אותו.

היו פה כבר מספר דיונים על זה,תחפש וראה את דעותיהם של האנשים השונים.

פורסם
לא יתכן שהפורום יתן במה למפירי חוק שבטיפשותם מסכנים אותנו ואת קרובינו. לפי משרד התחבורה, נער בן 17 רשאי להוציא רשיון נהיגה ואין מקום בפורום הזה לרברבנים שנוהגים בלי רשיון בסוגי רכב שונים ועוד על "הכביש".

 

 

אם הכניסה לפורום הייתה מותנת באישור משרד התחבורה אז חלק גדול מהאנשים לא היו כאן.

אין מה לעשות יש כאלו שבוחרים להפר את החוק למרות שהם יודעים שזה עלול לסכן אותם ואת האחרים, ועונשים לא מרתיעים אותם.

חבל על הטפת המוסר.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...