Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בינתיים אתה שואל על לימוד הנהיגה, לא מעניין אותך לדעת מה יקרה במידה ויתפסו אותך נוהג ללא רישיון נהיגה?

ל'

 

כבר לא. היות וזה ניגמר לאחר שמכר ובנו נתפסו וקיבלו עונש לא קטן.

 

אני מקווה שהוא נוהג במקומות שאין בכלל אנשים ו/או רכבים.

בשטח פתוח לגמרי. (כמוני).

פשוט מוצאים מקום שאין רכבים, שטח פתוח ונוהגים.

 

בהתחלה זה היה בשטחים פתוחים בימי שבת ובחגים בשעות מוקדמות(6/7) כאשר אין אף אחד.לאחר מכן יצא לי לנהוג מספר פעמים בחו"ל היות ושם ניתן להתחיל ללמוד מגיל 15 לא הייתה לי בעיה לינהוג שם ולא היה חשש גדול שאתפס.

אחרי מס' חודשים התחלתי לנהוג גם בארץ בכבישים רגילים לאחר שצברתי קצת ניסיון על הכביש.(כ40 אחוז מהזמן היה איתי גם מורה נהיגה מוסמך)

נהגתי מאוד בזהירות,בלי להתלהב או "לתפוס תחת".אני אמנם צעיר אבל מודע לכך שיותר מדי ביטחון עצמי יכול להוביל לתוצאות חמורות ואף למוות.

הנהיגה ללא הרישיו התבצעה אך ורק כדי שאני אצבור ניסיון ואעלה לכביש באופן חוקי עם ידע ולא כמו הרבה צעירים שמוצאים את עצמם במצבים "לא נעימים".

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תמהר עם זה אחי אני עשיתי את זה ועשית טעות...

 

אם אתה ממש ממש מתלהב ורוצה את זה הכי מהר אז תעשה קבלנות שזה הולך ככה : אתה משלם למורה סתכום כלשהו ואז לומד כמה שאתה רוצה וניגש לטסט

HONDA

פורסם

תחכה קצת.

תראה את כל חוקי הנהיגה כמו פניות מדו סיטרי לחד סיטירי המורה מלמד בשיעורים הראשונים. ועם הזמן את שוכח את כל החוקים הקטנים שמשפיעים בטסט. כך שככל שתקבץ את השיעורים צמוד לטסט כך תזכור יותר טוב את כל החוקים.

חודשיים לפני בהחלט זמן סביר.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אל תמהר עם זה אחי אני עשיתי את זה ועשית טעות...

 

אם אתה ממש ממש מתלהב ורוצה את זה הכי מהר אז תעשה קבלנות שזה הולך ככה : אתה משלם למורה סתכום כלשהו ואז לומד כמה שאתה רוצה וניגש לטסט

זה מגיל 16.5? או שהטסט אפילו בקבלנות מגיל 17?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
אל תמהר עם זה אחי אני עשיתי את זה ועשית טעות...

 

אם אתה ממש ממש מתלהב ורוצה את זה הכי מהר אז תעשה קבלנות שזה הולך ככה : אתה משלם למורה סתכום כלשהו ואז לומד כמה שאתה רוצה וניגש לטסט

את האמת רעיון מצויין..ככה המורה ירצה להפטר ממך כמה שיותר מהר וינסה להעביר אותך טסטים מהר.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם

חכה קצת.

הניסיון שלי הראה שהרבה יותר אפקטיבי לקחת שיעורים כפולים (או משולשים אפילו!) מאשר כל פעם שיעור אחד. אל תשכח שנהוג בתחילת השיעור להחזיר את התלמיד הקודם, ובסיומו לקחת את החדש. באמצע נשאר בערך רבע שעה שהמורה לא מחוייב למסלול, שלאו דווקא יהיה הכי מלמד.

בשיעור כפול (במיוחד בהתחלת / סוף יום העבודה שלו), אפשר ללמוד הרבה יותר, את מה שאתה צריך לדעת, במקום להיות נהג מונית.

ואם תתחיל עכשיו בשיעורים כפולים, כנראה שתהיה מוכן הרבה לפני גיל 17.

חכה עוד חודשיים - 3...

פורסם

אל תמהר עם זה אחי אני עשיתי את זה ועשית טעות...

 

אם אתה ממש ממש מתלהב ורוצה את זה הכי מהר אז תעשה קבלנות שזה הולך ככה : אתה משלם למורה סתכום כלשהו ואז לומד כמה שאתה רוצה וניגש לטסט

 

אני מתכוון לעשות קבלנות,זה הכי משתלם.אבל הטסט הוא רק בגיל 17 ללא כל אפשרות לעשות יותר מוקדם.

 

 

תחכה קצת.

תראה את כל חוקי הנהיגה כמו פניות מדו סיטרי לחד סיטירי המורה מלמד בשיעורים הראשונים. ועם הזמן את שוכח את כל החוקים הקטנים שמשפיעים בטסט. כך שככל שתקבץ את השיעורים צמוד לטסט כך תזכור יותר טוב את כל החוקים.

חודשיים לפני בהחלט זמן סביר.

 

את כל חוקי הנהיגה אני אשתדל מאוד לזכור מכיוון שאלה הם הכללים על הכביש ואני לא חושב שתהיה לי בעיה לזכור אותם.

אני מתכנן לשנן חזק את כל הכללים לקראת הטסט.

ובכלל זה על מה שנעבוד בשיעורי נהיגה..על היישום של כל החוקים ואיך להתנהג במצבים שונים.

 

חכה קצת.

הניסיון שלי הראה שהרבה יותר אפקטיבי לקחת שיעורים כפולים (או משולשים אפילו!) מאשר כל פעם שיעור אחד. אל תשכח שנהוג בתחילת השיעור להחזיר את התלמיד הקודם, ובסיומו לקחת את החדש. באמצע נשאר בערך רבע שעה שהמורה לא מחוייב למסלול, שלאו דווקא יהיה הכי מלמד.

בשיעור כפול (במיוחד בהתחלת / סוף יום העבודה שלו), אפשר ללמוד הרבה יותר, את מה שאתה צריך לדעת, במקום להיות נהג מונית.

ואם תתחיל עכשיו בשיעורים כפולים, כנראה שתהיה מוכן הרבה לפני גיל 17.

חכה עוד חודשיים - 3...

אם רוצים ,אפשר ללמוד הכל גם בשיעור אחד.

שיעורים כפולים יבואו לקראת גיל 17.

פורסם

לא ממליצה על שיעורים כפולים או משולשים.

המטרה היא לימוד ולא הספק,תלמידים מאבדים את הריכוז של לימוד לאחר 45-60 דקות.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם כבר אז... http://news.walla.co.il/?w=/8/1133261

 

 

אני במקומך הייתי נמנע מלנהוג בלי רשיון.

יש גם את הסיכון לתאונה/משטרה, וגם יכול להיות שאתה נוהג ומלמד את עצמך הרגלים רעים בנהיגה..

מורה נהיגה טוב יעדיף תלמיד ללא שום נסיון מאשר תלמיד עם נסיון (מכיוון שיותר קל ללמד מההתחלה).

 

אני הייתי ממליץ לך לעשות תאוריה ולחכות לגיל 17 כדי להתחיל את השיעורים. תאמין לי שזה לא ישנה אם יהיה לך רשיון בדיוק ב17 או חודש לאחר מכן, אז אל תיהיה לחוץ, שום דבר לא יברח.

פורסם

אישית אני לא ממליץ לך על שיעורים כפולים.

כשלמדתי נהיגה לא הייתי מרוכז אחרי 50 דקות וכל שאר השיעור הלך.

עוד משהו, יש דברים שאתה לומד בשיעור אחד ובשיעור הבא אתה מתרגל אותם.

לי אישית דברים מסויימים היה קשה ללמוד באותו שיעור ולהתחיל לבצע אותם. צריך לתת למוח לעכל את הדברים.

פורסם

תיאוריה.

כמה זמן לוקח ללמוד לתיאוריה?

ואם יש לכם עצות איך ללמוד או לעבור את המבחן אשמח מאוד לקבל אותן.

פורסם

כל אחד וקצב הלימוד שלו, מומלץ לא ללמוד את כל הספר ביום אחד, כי כך אתה מעמיס יותר מידי מידע שלא נקלט בסופו של דבר.

תחלק לך את הלימוד לנושאים כאשר תלמד כל יום חלק אחר.

תמרורים, החלק הקל ביותר בבחינה, הוא כמו שאלות בונוס, אין סיבה לטעות בהם, הכל מבוסס על היגיון.

המלצות נוספות לא להגיע לבחינה ולהתחיל לקרא את החומר 2 דקות לפני שנכנסים, הדבר רק מבלבל ולא מעניק לך לימוד כלל.

מה שלמדת בבית בצורה מסודרת זה מה שתזכור.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כל אחד וקצב הלימוד שלו, מומלץ לא ללמוד את כל הספר ביום אחד, כי כך אתה מעמיס יותר מידי מידע שלא נקלט בסופו של דבר.

תחלק לך את הלימוד לנושאים כאשר תלמד כל יום חלק אחר.

תמרורים, החלק הקל ביותר בבחינה, הוא כמו שאלות בונוס, אין סיבה לטעות בהם, הכל מבוסס על היגיון.

המלצות נוספות לא להגיע לבחינה ולהתחיל לקרא את החומר 2 דקות לפני שנכנסים, הדבר רק מבלבל ולא מעניק לך לימוד כלל.

מה שלמדת בבית בצורה מסודרת זה מה שתזכור.

 

 

ל'

 

צודקת וזה מה שאני תמיד עושה במבחנים בבית ספר,ולכן אעשה את אותו הדבר גם בתיאוריה.

התחלתי ללמוד כבר היום,יש לי שלושה שבועות שזה המון זמן.

נקווה להצליח:)

פורסם

בהצלחה

 

ואל תיקח את הסיכון של לנהוג בלי רישיון - זה עלול לקחת אותך ממנו לפני שקיבלת אותו :mm_wink:

 

סבלנות זו מתנה...

 

ובשיעורים אל תנסה להרשים את המורה שאתה יודע לנהוג

 

לדעת לנהוג זה דבר אחד - להבין את הכביש נכון זה דבר אחר

 

 

 

עוד פעם בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד


×
×
  • תוכן חדש...