Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מגיע לגיל 16.5 בקרוב(עוד כ-3 שבועות) ואני רוצה להתחיל ללמוד נהיגה.

יש לציין שנהגתי מספר לא קטן של פעמים(באוט',ידני וגם טיפ') ויש לי בסיס כלשהו על הכביש.

רציתי את דעתכם אם כדאי להתחיל ללמוד בגיל כזה מוקדם ולקחת מס' גדול של שיעורים(40) שיחולקו עד לגיל 17.

או האם כדאי לחכות עוד קצת ולהתחיל ללמוד.

אני מאוד להוט להתחיל ללמוד ואני מתכנן להתחיל ב16.5 אבל רציתי את דעתכם בנושא.

 

 

תודה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל על הכסף..

תחכה..

תעשה עוד חודש וחצי תאוריה ותתחיל ללמוד 3 וחצי חודשים לפני תעשה כל שבוע בערך 2 שיעורים וגיל 17 טסט...ככה אני עשיתי..

והיה לי טסט ביום הולדת

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

תחכה עוד קצת לדעתי כמו שתאה אומר אתה עוד לא בן 16 וחצי אפילו וחצי שנה זה המון זמן רק בשביל השיעורים בלי שתוכל לגשת לטסט. שיעורים תמיד תוכל לקחת ככה שבכל מקרה עד ליומולדת 17 שלך תוכל להגיע למינימום שיעורים ויותר וישר לגשת לטסט.

פורסם

לדעתי אין צורך למהר....

אם יש לך בסיס כלשהו בנהיגה זה אומר

שתפעול הרכב לא חדש לך ואתה צריך רק להשתפשף על

הכביש ולתרגל את חוקי התנועה כך שאין סיבה שתגיע גם ל-40 שעורים..

חוץ מזה,לדעתי עדיף להגיע למצב שבו כבר בשיעור ה-10 אתה אחרי התאוריה..

המלצתי- לחכות עוד חודשיים שלושה, לקחת מקבץ של שעורים של 2-3 בשבוע ולגשת...

בהצלחה!!

פורסם

את שיעורי הנהיגה שלי התחלתי בערך 5 חודשים לפני היום הולדת (בהתחלה שיעור בשבוע, ואחכ 2 שיעורים בשבוע) והיה לי טסט יום אחרי היום הולדת שלי.

פורסם

הכסף זה לא בעיה כי ביררתי וזה אחלה מחירים.

אני ממש רוצה לנהוג ואם אפשר להתחיל לקחת שיעורים נהיגה למה לא?..

פשוט כמה אנשים אמרו לי שאני אשכח דברים,אני לא מבין מה יש לשכוח.

השאלה שלי היא אם באמת אני יכול לשכוח דברים או מסיבה אחרת להיכשל בטסט.

פורסם

גם אני בעוד שבועיים ככה בן 16.5.

ואני לא אתחיל ללמוד עכשיו, בערך חודש אוקטובר אתחיל ללמוד נהיגה.

אולי באמצע אעשה תיאוריה/לפני זה לא משנה ממש.

ואז אחרי 17 אעשה טסט.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אם תיקח שיעור בשבוע, אתה תשכח חלק גדול ממה שלמדת עד לשעור הבא. אתה לא מבין, מה אפשר לשכוח, אבל מדובר בדברים איסטינקטיביים, כמו לא להסתכל על ידית ההילוכים בזמן החלפת הילוך, סריקת מראות לפני פנייה, שיחרור בלם יד לפני תחילת תנוע ודברים מהסוג הזה. כדאי להתחיל ללמוד חודשיים- שלושה לפני המועד, ולקחת 3 שעורים בשבוע.

 

אתה ייכול להתחיל כבר עכשיו, רק שזה פחות יעיל, ובכל מקרה תצטרך לקחת יותר שעורים.

 

 

פורסם

הוא נוהג עכשיו בלי רישיון, ויודע לתפעל את הרכב, נשאר לו רק ללמוד אצל המורה שילמד אותו את שאר הדברים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הוא נוהג עכשיו בלי רישיון, ויודע לתפעל את הרכב, נשאר לו רק ללמוד אצל המורה שילמד אותו את שאר הדברים.

 

 

 

 

 

ל'

 

אכן.

את כל הדברים האיסטינקטיביים אני לא אשכח מכיוון שכמו שכבר אמרתי יש לי בסיס/ניסיון כלשהו על הכביש.

אני יודע שאם אתחיל ללמוד עכשיו אז אצטרך לקחת מספר שיעורים גדול אבל אני כמו שכבר אמרתי טווח המחירים לאפשרות שאני רוצה הוא סביר ואין לי ממש בעיה לקחת את מס' השיעורים שאני אצטרך.

בשבוע יהיה לי או שיעור או 2,כל הזמן זה יתחלק.

פורסם

דעתי כמו קודמיי,תתחיל ללמוד כחודשיים-שלושה לפני גיל 17,

 

 

בהצלחה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
עכשיו עוד שאלה,

מה המחיר של טסט ראשון ושל האגרה(אם יש) וגם של תיאוריה ואגרה(אם יש).

 

מחיר האגרה של התיאוריה הוא 116 ש"ח אם אני לא טועה.

הטסט הראשון "בחינם", הוא כלול בתוך האגרה של התיאוריה.

מהטסט השני צריך לשלם על אגרה חדשה באותו מחיר.

פורסם
עכשיו עוד שאלה,

מה המחיר של טסט ראשון ושל האגרה(אם יש) וגם של תיאוריה ואגרה(אם יש).

 

 

בינתיים אתה שואל על לימוד הנהיגה, לא מעניין אותך לדעת מה יקרה במידה ויתפסו אותך נוהג ללא רישיון נהיגה?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בינתיים אתה שואל על לימוד הנהיגה, לא מעניין אותך לדעת מה יקרה במידה ויתפסו אותך נוהג ללא רישיון נהיגה?

 

 

 

ל'

אני מקווה שהוא נוהג במקומות שאין בכלל אנשים ו/או רכבים.

בשטח פתוח לגמרי. (כמוני).

פשוט מוצאים מקום שאין רכבים, שטח פתוח ונוהגים.

Kia Sportage, 2014 

 


×
×
  • תוכן חדש...