Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

יש לי מגבר 1000 וואט tosix נידמה לי ויש עלייו 4 ערוצים

 

הבאתי מגבר 2 ערוצים סוני 400 וואט וסאב 300 וואט פיוניר ואני רוצה לחבר את הסאב לסוני. או אולי אני יחליט שאת הקידמיים לסוני אבל זה כבר פרט שולי...

 

עכשיו הכנתי סרטוט מה שאני הולך לעשות והשאלה שלי היא אם אני מבין נכון אלקטרוניקה ואם אני יעשה את זה אז

הכל יעבוד? וכמובן להתיעץ לפני שאני עושה נזק. בכל מקרה הנה הסרטוט:

***** בכוונה יש רק בננה אחד בסרטוט ממגבר א' ל ב' **** ב in וב out

1.jpg

פורסם
מצטער,אבל הסרטוט לא כזה ברור =],גם לא אחרי 11 שעות עבודה.

 

 

אוקיי.. אני ירשום כמה כוכביות ואם תוכל לענות לי ב נכון ולא נכון אני יודה לך מאוד..

 

 

*לוקחים רימוט, ארקה ו 12v ממגבר הקיים למגבר הנוסף

 

*מוציאים בננה מהאוט במגבר הקיים לבננה במגבר הנוסף

 

*ומוציאים + ו - מהסאב למגבר הנוסף (+ ל ch1 ו - ל ch2) על מנת לגשר בין הערוצים

 

אלא 3 הפעולות המתוארות בשרטוט אבל בלי שום קשר לשרטוט זה מה שרציך לעשות?

פורסם

אין לך אופציה לחבר ישירות מHU עוד RCA? איזה HU יש לך?

וחיבור חיווט חשמל בדרך שסימנתה היא נוראה חפרית ללא מאזני מתחים, גם אתה צריך לחשב איזה עובי כבל אתה צריך.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
אין לך אופציה לחבר ישירות מHU עוד RCA? איזה HU יש לך?

וחיבור חיווט חשמל בדרך שסימנתה היא נוראה חפרית ללא מאזני מתחים, גם אתה צריך לחשב איזה עובי כבל אתה צריך.

דני

 

 

אין לי מושג מה זה hu אבל יש לי את הממיר מתח הזה ששומר לי תמיד על 12v

וחשבתי להשתמש בדיוק באותו עובי קבלים שמחוברים למגבר הישן

פורסם
אין לי מושג מה זה hu אבל יש לי את הממיר מתח הזה ששומר לי תמיד על 12v

וחשבתי להשתמש בדיוק באותו עובי קבלים שמחוברים למגבר הישן

HU- רדיו דיסק.

תגיד את הדגם שיש לך, כי אולי עדיף לך לחבר את המגבר ה-2 ישירות לרדיו דיסק.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

עזוב אותך שטויות

תקנה שני מפצלים (לrca ולרימוט ול12v ולgnd )

ותעשה ככה

קח את הכבלים כולם-תפצל כל אחד במפצל אחר וכל פיצול שים אותו על מגבר מסוים.

אחר כך תפצל גם את הRCAבצורה הזאתי ותהנה!

פורסם
עזוב אותך שטויות באמת שטויות!?!:shock:

תקנה שני מפצלים (לrca ולרימוט ול12v ולgnd )וזה הרבה יותר טוב מאשר לחבר 2 זוגות RCA,כמובן!

לכל מגבר חייבת להיות הארקה משלה כל עוד אתה לא משתמש במאזן מתחים ועובי חיווט מתאים, הדבר היחיד שאתה יכול לפצל באופן הכי פשוט הוא הרימוט.

ותעשה ככה

קח את הכבלים כולם-תפצל כל אחד במפצל אחר וכל פיצול שים אותו על מגבר מסוים.למפצל קוראים מאזן מתחים, ויש להתחשב בהספק הכולל של המערכת בכדי לדעת איזה עובי כבל דרוש.

אחר כך תפצל גם את הRCAבצורה הזאתי ותהנה!הוא לא יהנה, אחרי שהוא יעבור את השלבים שלך הוא יחזור לשמוע דיסקמן:lol:

כי כאשר אתה מפצל RCA אתה מוריד את המתח שלו וזה הדבר הכי לא רצוי ואיכות השמע תרד

לפותח הת'רד, הדבר הזה שקראתה לו "הממיר מתח הזה ששומר לי תמיד על 12v" זה קבל.

עכשיו אתה צריך לחשב את ההספק של המגברים כדי לדעת איזה עובי חיווט אתה צריך.

תרשום איזה HU (רדיו דיסק) יש לך.

תקנה מאזן מתחים, אל תעשה עבודה של ערבים ותחבר חיווט ראשי למגבר ע"י איזולירבנד.:lol: בעיקרון כמו שהבנתי אתה צריך מאזן מתחים עם כניסה אחת ו3 יציאות 2 למגברים ואחד לקבל.

ואם יש יצאה בHU לעוד מגבר תשתמש בא, רק באם אין עוד אפשרות חיבור רק אז אפשר לפצל RCA.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובות ועל העזרה.

 

אז יש לי פיוניר deh-3500 והבנתי את כל התגובות שלכם חוץ מדבר 1

 

אם יש לי יציאה מהמגבר הקיים לחיבור מגבר נוסף למה אני צריך מפצל ל rca? (הסתכלתי בפרטים של המגבר ורשום: אפשרות התחברות למגבר נוסף דרך המגבר P.OUT.)

 

פרטים על המגבר הקיים: http://www.getit.co.il/Direct/31643/12

למגבר השני של סוני אין לי פרטים

 

 

אני יקנה מפצל רק לרימוט ל12 v ולארקה

 

ועוד שאלה נוספת אם אפשר בבקשה: אם אני רוצה לחבר רמקולים ולא את הסאב אז זה אותו פרנציפ?

פורסם
קודם כל תודה רבה על התגובות ועל העזרה.

 

אז יש לי פיוניר deh-3500 והבנתי את כל התגובות שלכם חוץ מדבר 1

 

אם יש לי יציאה מהמגבר הקיים לחיבור מגבר נוסף למה אני צריך מפצל ל rca? (הסתכלתי בפרטים של המגבר ורשום: אפשרות התחברות למגבר נוסף דרך המגבר P.OUT.)עי כאשר אתה מעביר את הערוץ דרך המגבר למגבר אחר, אין לך שליטה עליו במידה ותרצה להחליש אותו דרך FADER, יש לך 2 יציאות בHU למה לא להשתמש בהם? אתה רק תוסיף ל"איכות" המערכת.

 

פרטים על המגבר הקיים: http://www.getit.co.il/Direct/31643/12

למגבר השני של סוני אין לי פרטים

 

 

אני יקנה מפצל רק לרימוט ל12 v ולארקה לרימוט אתה לא צריך מפצל, לפלוס הראשי כן צריך, למינוס סתם ביזבוז מכיוון שאתה יכול לתת הארקה נפרדת לכל אלמנט בנפרד אין צורך במפצל.

 

ועוד שאלה נוספת אם אפשר בבקשה: אם אני רוצה לחבר רמקולים ולא את הסאב אז זה אותו פרנציפ?מה? מה? מאיפה? לאן? הסבר יותר לעומק בבקשה

ד"א אגב מותן אצלך ברכב קבל או לא?

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

מותקן קבל אחי.. ועכשיו שאני יודעה מה המשמעות של העברת קבלים מה hu אני יעביר ישר משם.

 

פשוט היה חסר לי האינפורמציה הזאת. אני בטוח שזה יעזור ועזר להרבה חברים שיעיפו מבט בשרשור.

 

בכל אופן מחר אני יתקין את כל העינינים ויחזור עם תגובות , רק שאלה אחרונה לפני:

 

המגבר יושב על פלטה שמוצמדת לגב המושב האחורי והקבל מוצמד לאותו פלטה לידו. העלתי קובץ תמונה שיסביר יותר טוב

 

אז אם הבנתי נכון אני מחבר מפצל ל+ ול - שיוצאים מהקבל שיושב ליד המגבר נכון?

2.jpg

פורסם

זה יותר מפורט.

ד"א אם תצליח למצוא עוד מאזן מתחים אז תשתמש בו בשביל המינוס אבל אל תשכח הםלוס אמור להיות יותר עבה, רצוי 4-6G וכל האחרים אפשר להשתמש ב 8G

דני

New Windows Bitmap Image.jpg

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

×
×
  • תוכן חדש...