Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לקבל רכב מהחברה ואני יכול לבחור בין שלושת המוסקיטרים האלה.

השאלה הגדולה היא מי מהן עדיפה בגרסת הליסינג-קבוצה 1-האיבזור הפשוט ביותר שלה?

 

בטיחות זה הדבר הכי חשוב מבחינתי, כשהתנהגות כביש (בעיקר הררי ירושלמי) נמצאת במקום השני. מה דעתכם?

פורסם

לדעתי את האוואו תוריד מהפרק מבחינה בטיחותית. לגבי הגטס והסיריון אני אדיש...

תנסה לבצע נסיעת מבחן על שתיהן ותראה מי עדיפה מבחינתך...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי אוואו, לי יש גטס 2008, טוחנת דלק.. (גם מהעבודה אז לא ממש איכפת לי) בכל אופן, בטיחות? כרית אוויר אחת בלבד, היגוי שואף ל0. צריכת דלק ממש זוועתית ! אוכלת המון המון דלק.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

תבדוק אם אפשר גם פנדה, אלטרנטיבה מעט קטנה יותר אך לדעתי עדיפה על אוויאו והגטס מבחינת מאפיינים - ABS, כריות אוויר, מחשב דרך, מזגן שמקרר תוך שנייה, איכות הרכבה עדיפה.

הסיריון טובה מכולן באופן עקרוני, אך צורכת מעט יותר דלק מהפנדה (1-12 בסיריון, 1-15 בפנדה) ובאופן אישי לא מצאתי בה תנוחת ישיבה נוחה.

אגב, כיום - פיאט פנדה היא המכונית היחידה בקבוצה 1 המשווקת במדינת ישראל, כל שאר הקטנות כולל הגטס GLF מסווגות כיום כקבוצה 2!!!

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם
הסיריון טובה מכולן באופן עקרוני

 

מסכים עם הנאמר בציטוט לעיל וגם עם ההצעה לנפות את האויאו מהרשימה. אם אלו האפשרויות היחידות אזי הסיריון תהיה הבחירה המועדפת.

פורסם

סיריון!

יש שתי כריות אויר ו-ABS, מה שאין בגטס. כסא יותר נוח לאנשים מגודלים (קח אותי לדוגמא: 187 ס"מ על 110 ק"ג). בגטס אני לא יכול לשבת לאורך זמן בגלל המידות הקטנות של המושבים. בסיריון אמנם זה לא שיא הנוחות, אבל עדיף בהחלט. הביצועים לא רעים בשתי המכוניות, אבל הסיריון קצת פחות רועשת.

 

למלכודת המוות הנקראת "אוואו" עדיף לא להתקרב בכלל.

פורסם

לסיריון אין 4 כריות אויר.

רק הגרסה החדשה שתגיע ה1500 סמ"ק תיהיה מצויידת ב 4 כריות אויר.

 

בכל מקרה לאבי יש כזו מזה כשנה והוא מאוד מרוצה ממנה , ממליץ בחום.

הייתה ברשותי גטס למשך כחודש ואין לי דבר טוב אחד להגיד עליה.

 

אם יש באפשרותך לחכות לסיריון עם המנוע החדש (1.5) אז זאת האפשרות הממולצת ביותר.

פורסם

זה ליסינג...אין מצב שיתנו לו את הגרסה של 1.5 הוא יקבל את ההכי פשוטה.

אגב, לדעתי סיריון ממש רכב מכוער! עדיף גטס. למרות טחינת הדלק (הוא הרי לא משלם)

 

דימה

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

בטיחות בדיהו(שברולט) רדודה מאוד ,

גטס זה פח זבל ששוטה דלק כמו קורבט

סיריון עדיפה בכל ,

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם

למי איכפת כמה דלק היא שותה? זה ליסינג, וזה מחושב לפי קילומטרים לשנה..לא לפי עלות הדלק או כמות הדלק.

הכל בעיניי המתבונן, לדעתי סיריון היא אחת המכוניות המכוערות יותר שראיתי על הכביש (אולי מס' 2 אחרי FIAT DUPLO)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

לדעתי היא מאוד יפה.

זה משנה למישהו מה אתה או אני חושבים ? לא!

 

הוא לא שאל מי יותר יפה הוא ביקש המלצה.

 

והבחירה היותר שקולה הינה הסיריון מבחינת כל פרמטר.

פורסם
גם אני אומר סיריון.

 

וDUPLO זה סוג של שוקולד.

 

גם אני מצטרף להמלצה על הסיריון ודופלו זה גם סוג של לגו לילדים....

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

DIMA אתה אומר למי איכפת שהגטס שותה דלק,אז היא גם מכונית דפוקה לא יציבה ולא שום דבר שמשתווה לרכב נורמאלי

והסיריון הקודמת אולי טיפה מכוערת החדשה די נאה לרכב מיני והיא הבחירה הטובה ביותר מבין השלוש

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

×
×
  • תוכן חדש...