Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי איכפת כמה דלק היא שותה? זה ליסינג, וזה מחושב לפי קילומטרים לשנה.DUPLO)

 

יש לי חדשות בשבילך: יש תוכניות ליסינג שלא כוללות דלק, כמו במקום עבודתי למשל.

זו אחת הסיבות שלקחתי את הפנדה. כשנוסעים 2000 ק"מ בחודש, החיסכון הוא בערך 200 ש"ח בחודש - כפוף למחיר הדלק.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

כמו שהוא אמר- יש תוכניות בליסינג שלא כוללות דלק או לחילופין מגבילות את הסכום על הדלק בו החברה משתתפת...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תוכנית ליסינג ממקום עבודה לרוב אם לא תמיד כוללת דלק! (אחרת לא משתלם לשלם 1330 ש"ח מס)

.....

מעבר לכך ההגבלה על קילומטרים לא דלק..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
לסיריון אין 4 כריות אויר.

רק הגרסה החדשה שתגיע ה1500 סמ"ק תיהיה מצויידת ב 4 כריות אויר.

 

בכל מקרה לאבי יש כזו מזה כשנה והוא מאוד מרוצה ממנה , ממליץ בחום.

הייתה ברשותי גטס למשך כחודש ואין לי דבר טוב אחד להגיד עליה.

 

אם יש באפשרותך לחכות לסיריון עם המנוע החדש (1.5) אז זאת האפשרות הממולצת ביותר.

 

אני חוזר ומחדד, לסיריון 4 כריות אויר.

החל משנתון 2007 החלה הסיריון להימכר עם 4 כריות אויר (במקום שתיים).

 

אני מדבר מתוך ביקור בסוכנות לפני כשבועיים, בנוסף, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולוודא.

 

פרט לכך, גם אני הייתי מחכה לסיריון החדשה המצויידת במנוע 1500 סמ"ק.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
תוכנית ליסינג ממקום עבודה לרוב אם לא תמיד כוללת דלק! (אחרת לא משתלם לשלם 1330 ש"ח מס)

.....

מעבר לכך ההגבלה על קילומטרים לא דלק..

לא, גם לאמא שלי יש הגבלה על הדלק, עד 750 ש"ח בחודש.

×
×
  • תוכן חדש...