Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברכבי מותקן סאב אינפינטי פרפקט 12.1 בקופסה 28 ליטר אטומה

הסאב מוגבר על ידי מונו בלוק 300W RMS

הבעיה היא כאשר שומעים מוזיקה עם חלונות סגורים הסאב נשמע חלש אפילו "מסכן"

כאשר פותחים את החלונות הבאס משתנה לגמרי נשמע חזק יותר ועמוק יותר

ממש משתנה מקצה לקצה יש עליה של לפחות 3DB בעוצמת הבאסים

הרכב המדובר הוא GMC SONOMA קבינה וחצי ללא כל איטום כרגע

יש לציין שהתופעה לא חדשה כאשר התחרתי בתחרות הראשונה שהייתה

בגני התערוכה ברכבי היו מורכבים 3 סאבים והיתה בדיוק אותה תופעה כאשר החלונות

היו פתוחים עליה של יותר מ3 DB בעוצמה בהשוואה לחלונות סגורים

הוספתי כמה תמונות מהימים ההם למי שזוכר

תודה מראש

שרון

 

2.jpg

 

Image.jpg

פורסם

גם אצלי זה ככה. מה שאני חושב זה שנוצר מאין פורט לתיבה (שהתיבה היא המכונית, והפורט הוא החלון) ככה שהוא נשמע יותר חזק עם חלון\ות פתוחים.

אם תשים לב,שיש עוד מקרה כזה, תישב פעם אחת באוטו, שים פול ווליום, תגיד למישהו לפתוח את דלת ימין הקידמית, ותראה שהסאב נשמע יותר חזק.

 

רוני, גם אצלי זה קורה! ואין לי טנדר...

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לכו לפתוח חלונות להעלות DB. אם הוא פתח 2 חלונות ועלה לו 3 DB, אז מה יקרה אם אני יפתח 4 חלונות? :-)

 

הפאנל הוציא לי את העיניים :shock: כמה דברים כמה משחקים כמה... בא לי! :-( עוד מעט אני יחטוף לו אותו :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לכו לפתוח חלונות להעלות DB. אם הוא פתח 2 חלונות ועלה לו 3 DB, אז מה יקרה אם אני יפתח 4 חלונות? :-)

 

הפאנל הוציא לי את העיניים :shock: כמה דברים כמה משחקים כמה... בא לי! :-( עוד מעט אני יחטוף לו אותו :lol:

 

 

אולי תפסיק עם השטויות.

ענו לך את התשובה המדוייקת. עכשיו תורך ללכת ולחפש וללמוד טיפה לבד.

ואין קשר לחלון אחד או 5.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אלי על מה התעצבנת בדיוק? אם לא הבנת רשמתי את מה שרשמתי בצחוק. מה שענו לא ענו לי, ענו לפותח השירשור. מה שעניתי, מיועד לרוני.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...