Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו דיסק MP3\WMA של PIONEER דגם DEH-M4700MP

2 יציאות למגבר

יציאת AUX

4X50 mosefet

אקוולזייזר פנימי

5 מצבי LOUD

NEGATIVE DISPLAY

 

תמונה ופרטים נוספים באתר פיוניר -

http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-4700MP/index.htmlהמערכת היא דגם משופר משל זאת בתמונה ! יש בה עוד כמה אפשריות ויותר יציאות כגון 2 RCA ועוד.

 

המערכת במצב מצויין!

המערכת היא יבוא מארה"ב לכן הטיונר מקוון לתחנות אי זוגיות 91.1\91.3 וכו', אמרו לי שאפשר לסדר בOPTIONS של המערכת אבל לא היה לי כח להתעסק עם זה כי בכל מקרה אנלא שומע רדיו.

שמיעה מעולה!

450 שקל בלבד! המערכת כמו חדשה. ------------------------

דיו דיסק (לא MP3) של BLAUPUNKT הגרמנית

פנל נופל,תצוגה ענקית,אקוולייזר פנימי.

3 יציאות למגברים ! יציאה לסאב , יציאת AUX

150 שקל בלבד!

פרטים נוספים על המערכת:

http://www.analogstereo.com/cassette_deck_blaupunkt_austin_cd41.htm

------------------------

רדיו דיסק SONY דגם CDX-M730 לחלקים

פנל חדש,עינית,שלט

חלק במערכת נשרף לא יודע אם ניתן לתיקון

200 שקל רק השלט שווה את הכסף

-----------------------

מגבר 4 ערוצים PLATINUM AUDIO CARDINAL 1500W

 

המגבר המקורי ולא הזיוף של R&Y(או משהו כזה) !!

 

הספק: 1500W MOSFET

4 יציאות , קרוסאובר לשליטה בצלילים.

יציאה לסאב וופר

SOFT START למניעת רעשים

גישור ל2-3-4 ערוצים

התנגדות בין 2-8 אום

400W לכל ערוץ

בחירה בין 6DB ל12DB

 

כמו חדש! 400 שקל

------------------------

מגבר REDBOX 4 ערוצים

1000W

מוציא 250W RMS לכל יציאה

מגבר ישן וטוב!

 

קישור למגבר באתר ZAP

http://a.zap.co.il/compModels.asp?sog=T-Amplifier&model_id=24375

 

יש כמה שריטות חיצונית אבל עובד כמו חדש!

300 שקל בלבד!

-----------------

סאב פיוניר 12 אינצ' יהלום הסדרה הישנה והטובה כולל תיבה

 

גודל 12"

600W

300W RMS נקי

 

"הסאב נראה אותו הדבר כמו בתמונה רק גדול יותר"

http://www.pioneer.it/images/products/carspeakers/pioneer/ts-w254c_f_1_detailpage.jpg

 

הסאב במצב מצויין ניתן לבוא ולשמוע עדיין מחובר

350 שקל

 

 

הנחה למי שיקנה הכל\כמה דברים.

 

לפנות בה"פ

המשך שבוע נעים ;)

×
×
  • תוכן חדש...