Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
די כבר עם השוביניזם,

 

נכון שיש נשים שלא יודעות לנהוג, אבל יש גם גברים שלא יודעים לנהוג.

 

עבירות של נשים הן בד"כ חוסר מודעות ואולי חוסר קואורדינציה.

עבירות של גברים הן הרבה פעמים לקיחת הימורים בכביש, פשוטו כמשמעו.

 

אם תסתכלו בסטטיסטיקת התאונות תגלו שאנחנו הגברים עושים יותר תאונות, ומשמעותית יותר תאונות קטלניות מהנשים - אפילו בקיזוז ההבדל בנסועה הממוצעת בין המינים.

 

אז די לזבל ת'שכל. לא כל הנהגות גרועות וגם אלו שכן הן בממוצע פחות מסוכנות מהגברים.

 

אם אתה הייתה קורא את הסטטיסטיקה, (אני בספק אם לא שמעתה את זה מאחד החברים שלך) הייתה יודע שאחוז הנהגים בכביש עולה בהרבה על אחוז הנשים.

אז בשורה האחרונה נשים עושות(יחסית) יותר תאונות מגברים.

 

ברוח טובה גלעד.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

ברור שנשים לא יודעות לנהוג (רובם)הם פשוט לא מודעות לסכנה ועושות הרבה דברים על דעת עצמם. הם לא יודעות להשתלב בתנועה,הם לא יודעות להחנות :!: ויש עוד המון טעויות

אבל יש דבר אחד שהם מצוינות באוטו.

 

 

להז...... :twisted:

פורסם
די כבר עם השוביניזם,

 

נכון שיש נשים שלא יודעות לנהוג, אבל יש גם גברים שלא יודעים לנהוג.

 

עבירות של נשים הן בד"כ חוסר מודעות ואולי חוסר קואורדינציה.

עבירות של גברים הן הרבה פעמים לקיחת הימורים בכביש, פשוטו כמשמעו.

 

אם תסתכלו בסטטיסטיקת התאונות תגלו שאנחנו הגברים עושים יותר תאונות, ומשמעותית יותר תאונות קטלניות מהנשים - אפילו בקיזוז ההבדל בנסועה הממוצעת בין המינים.

 

אז די לזבל ת'שכל. לא כל הנהגות גרועות וגם אלו שכן הן בממוצע פחות מסוכנות מהגברים.

 

אם אתה הייתה קורא את הסטטיסטיקה, (אני בספק אם לא שמעתה את זה מאחד החברים שלך) הייתה יודע שאחוז הנהגים בכביש עולה בהרבה על אחוז הנשים.

אז בשורה האחרונה נשים עושות(יחסית) יותר תאונות מגברים.

 

ברוח טובה גלעד.

 

אם היית קורא את הסטטיסטיקה , היית רואה שנשים עושות באופן יחסי פחות תאונות גם לחלקן באוכלוסיית הנהגים.

 

אני אישית לא מת על צורת הנהיגה של חלק גדול מהנשים , אבל עם יד על הלב - הן פשוט לא נכנסות למצבים שאני יוצא מהם.

 

הזהירות ושיקול הדעת של הנשים (מתבטא ברוב התחומים בחיים) הם אלה שגורמים להן להיות פחות מעורבות בתאונות , גם אם הכשרון פחות טוב.(לא תמיד , יש הרבה נשים שנוהגות טוב משאי פעם אדע , והמון גברים משוללי כל יכולת מוטורית).

×
×
  • תוכן חדש...