Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמעו ככה

עם נשים לא נוהגים, בשביל זה יש חברים.

ידני או אוטמט, אני לא עולה עם בת.

גם אם היא כוסית רצינית, עדיף לעלות על מונית.

לא משנה כמה היא יפה, אחרי התאונה לא יזהו את הגופה.

גם אם היא נראת מעולה, אני עם נהגת לא עולה.

גברים! אל תהיו גיבורים, כשנשים נוהגות אתם לא עולים.

יש לי כלל, אני עם נשים לא עולה בכלל.

גבר תקשיב לי טוב ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק!!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שכחתי להוסיף שלא בדקתי אפילו שגיעוט חטיב, פשוט עשיתי קופי פייסט ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

די כבר עם השוביניזם,

 

נכון שיש נשים שלא יודעות לנהוג, אבל יש גם גברים שלא יודעים לנהוג.

 

עבירות של נשים הן בד"כ חוסר מודעות ואולי חוסר קואורדינציה.

עבירות של גברים הן הרבה פעמים לקיחת הימורים בכביש, פשוטו כמשמעו.

 

אם תסתכלו בסטטיסטיקת התאונות תגלו שאנחנו הגברים עושים יותר תאונות, ומשמעותית יותר תאונות קטלניות מהנשים - אפילו בקיזוז ההבדל בנסועה הממוצעת בין המינים.

 

אז די לזבל ת'שכל. לא כל הנהגות גרועות וגם אלו שכן הן בממוצע פחות מסוכנות מהגברים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
די כבר עם השוביניזם,

 

נכון שיש נשים שלא יודעות לנהוג, אבל יש גם גברים שלא יודעים לנהוג.

 

עבירות של נשים הן בד"כ חוסר מודעות ואולי חוסר קואורדינציה.

עבירות של גברים הן הרבה פעמים לקיחת הימורים בכביש, פשוטו כמשמעו.

 

אם תסתכלו בסטטיסטיקת התאונות תגלו שאנחנו הגברים עושים יותר תאונות, ומשמעותית יותר תאונות קטלניות מהנשים - אפילו בקיזוז ההבדל בנסועה הממוצעת בין המינים.

 

אז די לזבל ת'שכל. לא כל הנהגות גרועות וגם אלו שכן הן בממוצע פחות מסוכנות מהגברים.

 

נעים מאד , תכירו .

 

בדיחה - wil , wil - בדיחה.

 

גם אני חושב כמוך אבל זו בסך הכל בדיחה.

:roll:

פורסם

תאמת כל מה שכתוב פה נכון אבל לא מחייב

נכון שיש השים שעברו טסט רק בגלל שהם שכבו עם הבוחן

אבל גם יש כאלה שנוהגות מצויין אמא שלי עברה טסט מהפעם ה45615613 :\

אבל היא נוהגת מצויין ושש שנים לא נכנסה לשום תאונה אבל אני מכיר גם כאלה

שכל פעם שהם יוצאות מהחניה הם דופקות תאוטו שמקדימה ומאחורה :x

כך שיש כאלה ויש כאלה

לא צריך לזלזל בכל הנשים על הכביש.

פורסם
איכותי יותר מסאבלימינל :D

הקשר בין סאבלימינל לאיכותי הוא מקרי ביותר.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
איכותי יותר מסאבלימינל :D

הקשר בין סאבלימינל לאיכותי הוא מקרי ביותר.

 

מסכים בהחלט :twisted:

 

ואם כבר פורקים עול על האומלל - הוא גם ממוסחר מהת&ת זה לא יאמן.

פורסם
איכותי יותר מסאבלימינל :D

הקשר בין סאבלימינל לאיכותי הוא מקרי ביותר.

 

מסכים בהחלט :twisted:

 

ואם כבר פורקים עול על האומלל - הוא גם ממוסחר מהת&ת זה לא יאמן.

 

אם כבר מדברים עליו אז כדאי שתזכרו שבתחילת דרכו הוא הוא ממש לא היה ממוסחר אבל אח"כ הוא התחיל להופיע בכל תוכנית או פרסומת שהוא יכול, מהרגע הזה הוא איבד בעיניי לפחות את כל הייחוד שהיה בו.......

פורסם
איכותי יותר מסאבלימינל :D

הקשר בין סאבלימינל לאיכותי הוא מקרי ביותר.

 

מסכים בהחלט :twisted:

 

ואם כבר פורקים עול על האומלל - הוא גם ממוסחר מהת&ת זה לא יאמן.

 

אם כבר מדברים עליו אז כדאי שתזכרו שבתחילת דרכו הוא הוא ממש לא היה ממוסחר אבל אח"כ הוא התחיל להופיע בכל תוכנית או פרסומת שהוא יכול, מהרגע הזה הוא איבד בעיניי לפחות את כל הייחוד שהיה בו.......

 

עלק סאבלימינל...

כולה קובי שמעוני מרמת אביב... :roll:

:-)

פורסם

בהתחלה עוד תפסתי ממנו , היו לו שירים לא רעים טקסטים בינוניים

אבל לאט לאט הוא הדרדר לרמה של ילדי כיתות ן עד ח מקסימום ט'

ובנוסף הפרסום שלו לשוקו שאיך נאמר .... פשוט הרס את עצמו ואת ההערכה

של אנשים כלפיו

תארו לכם בארה"ב סנופ דוג מפרסם בובות ברבי ...

:roll:

פורסם

איך מאישה נוהגת הגעתם לסאבלימינל :shock:

תחזרו לנושא..

×
×
  • תוכן חדש...