Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני מחפש רכב אוטומטי קטן חסכוני ואמין, תקציב גמיש: 45000 עד 65000

ראיתי שני רכבים שנראים לי מתאימים

1. סוזוקי סוויפט שנת 2003

2. פורד פיאסטה שנת 2003

 

מי עדיף?

יש המלצות נוספות?

 

תודה. :-)

פורסם

2 הרכבים שציינת בעיתיים מאד.

הסוויפט זה פשוט זוועה בכל קנה מידה תתרחק כמו מאש (רמז: לא שינו הרבה מהסוויפט של 1990).

הפיאסטה לעומת זאת היא מכונית מודרנית קטנה בטוחה ונוחה אבל נמכרו ממנה מספר קטן מאד של יחידות עקב חוסר בגיר אוטומטי אמיתי (יש לה גיר רובוטי).

 

בתקציב שלך מומלץ לפזול לכיוון היאריס, ה206 ולקבוצת VAG (איביזה, פולו, פאביה).

פורסם

במקרה גם אני התעניינתי היום בפיאסטה 2003-4.

האם העובדה שהגיר הוא רובוטי עומד לה לרועץ ?

 

האם הגיר הזה בעייתי או שמתנהג בצורה סבירה / אמינה ?

אויבו של הטוב הוא הטוב יותר.

פורסם

טויוטה יאריס קצת יקר וגם קשה למצוא.

מה לגבי פולו? או סוזוקי איגניס?

 

הערה: תקציב בין 45000 ל 65000

פורסם

בקשר לפיאסטה, עד שלא תיסע לא תדע.

בכל מקרה האוטו די נדיר בארץ וזה כבר מספיק סיבה להתרחק ממנו.

גם האיגניס לא מומלצת, תא נוסעים קודר, נוחות נסיעה בינונית מאד.

אולי כדי לך ללכת על פאביה שהיא בדיוק פולו רק יותר אמינה והרבה יותר זולה. גם ה206 פשוט מעולה.

פורסם
בקשר לפיאסטה, עד שלא תיסע לא תדע.

בכל מקרה האוטו די נדיר בארץ וזה כבר מספיק סיבה להתרחק ממנו.

גם האיגניס לא מומלצת, תא נוסעים קודר, נוחות נסיעה בינונית מאד.

אולי כדי לך ללכת על פאביה שהיא בדיוק פולו רק יותר אמינה והרבה יותר זולה. גם ה206 פשוט מעולה.

יעידו אנשים שיש להם פאביה או פולו על מחיר התיקונים בבקשה...

כמו כן, מידע מכמה חברים שהיתה ברשותם 206 היתלוננו על "תופעות" מוזרות, תקלות וכו' (חלק יגידו שזה חלק מהחוויה בלירכוש צרפתיה, מהכרות עם האיש, הוא לא מחפש הרפתקאות)

 

כמו כן, האיגניס אכן פשוטה מבפנים, אבל פרקטית מאוד, מעולה למישפחה ובעלת מחרב פנימי גדול, חסכונית ביותר, גם ברכישה, גם בטיפולים וגם לאחזקה הן מבחינת ביטוחים והן מבחינת צריכת הדלק...

עוד הצעות, דיהטסו YRV ומזדה דמיו...

אגב הצעות, מישהו יכול לחוות את הדעת על רובר 25? תיקונים, אמינות וכו'? ממידע בפורומים בחו"ל הרכב די מוצלח, השאלה היא האם קליפות של אבטיחים וריח התפוזים בארץ גורם לו לאי אמינות?

 

ועוד משהו... שאול, ברוך הבא לפורום ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...