Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קניתי אתמול בשעה טובה איביזה טורבו 2001 (רכב ספורט ראשון שלי..).

במהלך הנסיעה גדשתי עם הרכב בערך 1.3 באר, ובהחלט הייתי מרוצה, אך לאחר זמן מה כשניסית שוב להאיץ, הרכב האיץ אך ללא גדישה כלומר המחוג היה בערך על 0 או אולי חצי באר.. יש לי השערה שזה אולי קשור לחום של האוטו והחום שהיה אתמול..

היום דרך אגב זה לא קרה.. אבל גם לא נסעתי הרבה.. אשמח לשמוע מה הבעיה..

ובכלל לקבל חוות דעת שלכם לגבי הרכב (המלצות לשמנים, לחץ אויר בגלגלים, תדלוק של 95\98, וכו'..)

תודה מראש!

Seat Ibiza Turbo

20VT 2001

פורסם

אם האוטו לא גדש, או גדש עד 1/2 באר, יתכן והיה במוד חירום. רצוי לקרוא קודי תקלות בחיבור סקנר.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יכול להיות שראית שהאוטו גודש פיק 1.3 וקצת יורד אחר כך כי קשה לי להאמין שהאיביזה שלך מחזיקה גדישה של 1.3...

 

ספר קצת על האוטו שיפורים וכד' וככה נוכל לכוון אותך לבעיה.

 

אה ותתחדש!!!

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם
שלום, קניתי אתמול בשעה טובה איביזה טורבו 2001 (רכב ספורט ראשון שלי..).

במהלך הנסיעה גדשתי עם הרכב בערך 1.3 באר, ובהחלט הייתי מרוצה, אך לאחר זמן מה כשניסית שוב להאיץ, הרכב האיץ אך ללא גדישה כלומר המחוג היה בערך על 0 או אולי חצי באר.. יש לי השערה שזה אולי קשור לחום של האוטו והחום שהיה אתמול..

היום דרך אגב זה לא קרה.. אבל גם לא נסעתי הרבה.. אשמח לשמוע מה הבעיה..

ובכלל לקבל חוות דעת שלכם לגבי הרכב (המלצות לשמנים, לחץ אויר בגלגלים, תדלוק של 95\98, וכו'..)

תודה מראש!

אתה אמור להרגיש (בגב) את ההבדל בין גדישה של 1.3 באר (שאני מסכים עם אביעד שזה לא סביר אלא אם הוחלף טורבו ברכב) לבין גדישה של 0 עד חצי באר. הבדל כזה גם לא יכול להיגרם מסתם חום בחוץ... רכב שמסוגל לגדוש 1.3 ומגיע רק לחצי, יש בו תקלה.

כדי לדעת אם המד שלך משקר תכתוב לפחות אם הרגשת הבדל משמעותי בגב בין שני המצבים.

רוב התשובות לשאלות שלך אכן תלויות בהאם אתה משופר או לא, ואיך. אם משופר (שזה רוב האיביזות) אז הכל אפשרי, תשאל את מי ששיפר לך.

לא משופר, אתה יכול 95 תמורת ירידה בביצועים, אבל צריך 98, בטח אם אתה גודש 1.3... שמן אתה צריך 5W40, סינתטי מלא, לפי הוראות יצרן. לחץ אויר בגלגלים, או שתעשה מה שכתוב בהוראות יצרן (אם לא הוחלפו גלגלים) או שתעשה מה שכתוב פה.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
שלום, קניתי אתמול בשעה טובה איביזה טורבו 2001 (רכב ספורט ראשון שלי..).

במהלך הנסיעה גדשתי עם הרכב בערך 1.3 באר, ובהחלט הייתי מרוצה, אך לאחר זמן מה כשניסית שוב להאיץ, הרכב האיץ אך ללא גדישה כלומר המחוג היה בערך על 0 או אולי חצי באר.. יש לי השערה שזה אולי קשור לחום של האוטו והחום שהיה אתמול..

היום דרך אגב זה לא קרה.. אבל גם לא נסעתי הרבה.. אשמח לשמוע מה הבעיה..

ובכלל לקבל חוות דעת שלכם לגבי הרכב (המלצות לשמנים, לחץ אויר בגלגלים, תדלוק של 95\98, וכו'..)

תודה מראש!

חיב לחבר VAG COM יכול להיות הרבה כיוונים של תקלות.

החום לא כזה משפיע על הגדישה...אולי שהיה 40 מעלות בקיץ אז הגדישה תירד ב0.1 בלחץ,עם אינטרקולר חזית זה לא אמור להזיז בכלל וזה הזמן לעשות למי שאין.

לחץ אוויר על צמיגים במידה הסטנדרתית זה 33 מקדימה ו 32 מאחור.

בתור רכב ספורט ראשון שלך מומלץ מאוד לעשות קורס נהיגה אצל און אוו רם כדי שתכיר תמגבלות של האוטו טוב טוב.

ממליץ לך להחליף סט צלחות ורפידות קדמיות למשהו יותר משובח מהמקורי.

פורסם

1. סליחה שלא ציינתי פרטים על הרכב, אבל הרכב הוא סטנדרתי (+עדכון תוכנה,פורק לחץ ושעונים), בדקתי אותו בצ'מפיון עם הסקנר והוא לא הראה על בעיות או תקלות כלשהם. ולגבי הגדישה הרכב באמת נתן פיק של 1.3 וירד לאזור ה 1.

 

2. לגבי הבעיה, אז כן הרגשתי הבדל עצום בין הגדישה בהתחלה לבין הבעיה, כשהחלה הבעיה, הרכב גדש 0.5 מקסימום אבל בהחלט לא מרגישים את המשיכה בגב כמו בהתחלה. (דרך אגב הבעיה לא מופיעה קבוע, אבל יש לציין שבאותו יום נסעתי ירושלים-חזור בערך 4 פעמים ברצף והרכב התאמץ הרבה לכן חשבתי אולי שזה קשור לחום..)

 

3. נאמר לי שברכבים עם טורבו לא מומלץ לתדלק 95, ברור לי שהביצועים ירדו השאלה היא עד כמה זה בריא.

 

4. רציתי לדעת איפה ניתן לבדוק הספק מנוע כדי לאמת את כח הרכב במדויק.

 

5. על אילו סט צלחות ורפידות קדמיות אתם ממליצים? ומהו מחירם בערך?

 

תודה רבה על כל העזרה!

Seat Ibiza Turbo

20VT 2001

פורסם
1. סליחה שלא ציינתי פרטים על הרכב, אבל הרכב הוא סטנדרתי (+עדכון תוכנה,פורק לחץ ושעונים), בדקתי אותו בצ'מפיון עם הסקנר והוא לא הראה על בעיות או תקלות כלשהם. ולגבי הגדישה הרכב באמת נתן פיק של 1.3 וירד לאזור ה 1.

 

2. לגבי הבעיה, אז כן הרגשתי הבדל עצום בין הגדישה בהתחלה לבין הבעיה, כשהחלה הבעיה, הרכב גדש 0.5 מקסימום אבל בהחלט לא מרגישים את המשיכה בגב כמו בהתחלה. (דרך אגב הבעיה לא מופיעה קבוע, אבל יש לציין שבאותו יום נסעתי ירושלים-חזור בערך 4 פעמים ברצף והרכב התאמץ הרבה לכן חשבתי אולי שזה קשור לחום..)

 

3. נאמר לי שברכבים עם טורבו לא מומלץ לתדלק 95, ברור לי שהביצועים ירדו השאלה היא עד כמה זה בריא.

 

4. רציתי לדעת איפה ניתן לבדוק הספק מנוע כדי לאמת את כח הרכב במדויק.

 

5. על אילו סט צלחות ורפידות קדמיות אתם ממליצים? ומהו מחירם בערך?

 

תודה רבה על כל העזרה!

 

 

 

סטנדרתי ואתה אומר עדכון תוכנה? כאילו מזה בשביל הפנאן, זה מוסיף ברכב מוגדש יחסית הרבה. העלה לך את ההספק ב15 כ"ס+- אם לא יותר.

Got To love It

פורסם

לא אבאל'ה,

אני חושב שהוא התכוון לעדכון תוכנה מקורית (לתיקון תקלות)

לא לצ'יפ או תכנות מחדש לשיפור ביצועים.

אגב, שיפור של 15 כ"ס זה מה שמאכילים אותך בחנויות השיפורים על רכב אטמוספרי.

ברכב מוגדש השיפור יהיה לרוב הרבה יותר משמעותי.

"I teach the fools some basic rules"

  • ספונסר פורום
פורסם

יתכן שהעמסת על המנוע ועל הטורבו יותר מידי,בגלל התחממות של הטורבינה לרף גבוה מידי המחשב נכנס למצב LIMP HOME MODE ומוריד גדישה אוטומטית,אחרי התקררות של הטורבינה וכיבוי והדלקה מחדש של המנוע זה מסתדר.

 

לא מומלץ להגיע לטמפ' כאלו,גם ככה הסעפת פליטה באיביזה קטנה וגורמת להתחממות המגדש.

בברכה,אורן

פורסם

מה שאתה אומר נשמע לי הכי הגיוני, ודרך אגב זה קורה גם אחרי נסיעות קצרות ללא הרבה מאמץ של המנוע אבל ברגע שמכבים ומדליקים את המנוע זה מסתדר.

השאלה היא מה גורם לזה וכיצד מטפלים בבעיה..?

Seat Ibiza Turbo

20VT 2001

פורסם

צריך לבדוק קודי תקלות במערכת ניהול מנוע.

יש לרכבים האלה הגנה מפני גדישת יתר.

לא יודע איזה צ'יפ יש לך אבל במידה ויש גדישת יתר המחשב נועל את הגדישה .

פורסם
צריך לבדוק קודי תקלות במערכת ניהול מנוע.

יש לרכבים האלה הגנה מפני גדישת יתר.

לא יודע איזה צ'יפ יש לך אבל במידה ויש גדישת יתר המחשב נועל את הגדישה .

 

זה נקרא OVERBOOST

 

יכול להיות שהWG מתוח גם יותר מידי

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם
זה נקרא OVERBOOST

 

יכול להיות שהWG מתוח גם יותר מידי

 

מה זה WG??

ואיך פותרים את זה?

Seat Ibiza Turbo

20VT 2001

  • ספונסר פורום
פורסם

wg = westgate שער טורבו בעברית, זהו בעצם החלק שפות וסוגר מעבר גזים לטורבו ומבקר את הגדישה.

 

עצה חמה,אל תתעסק עם זה בעצמך,גדישת יתר עללולה לגרום לנזקים רציניים.

 

גש למוסך שמתעסק ומכיר את ריכבך,אם אתה מאזור חולון,אתה יכול לקפוץ לבדיקה(ללא חיוב)

אורן

פורסם
מה זה WG??

ואיך פותרים את זה?

 

אם אתה לא מבין באמת אל תתעסק בזה.

 

המלצה שלי GI-DUB גבי ואיציק 050-5251888

 

מומחים ל1.8T 8)

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

×
×
  • תוכן חדש...