Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,



ראשית אני מתנצל אם היה כבר שירשור זהה, חיפשתי ומצאתי שירשורים דומים אבל לא מצאתי אחד שנותן לי פתרון לבעיה... במידה ומישהו זוכר שירשור כזה אני אשמח לקבל לינק, במידה ולא... אני אשמח אם תוכלו לעזור :oops:

 

יש לי פולו 96 ידנית, מטופלת בצורה קבועה, טיפול אחרון לפני כחודשיים שיצא חלק לחלוטין (אחרי נזק של 4K בטיפול של השנה שעברה...) מזה מספר שבועות שאני מרגיש שהאוטו לא סוחב כבעבר. אני נוסע לעבודה באותה דרך כל יום וכבישים שבדרך כלל הייתי עושה בשלישי ורביעי, היום אני חייב לעשות בשני כדי שהאוטו לא ישתנק וגם ככה אני מרגיש שהוא עוד שניה עוצר בצד ומצטרף לשביתת הסטודנטים...

 

מים תקינים, שמן תקין, לחץ אוויר תקין, לא זיהיתי נזילות או דברים בסגנון הזה ואני לא ממש יודע מה עלי לעשות עכשיו.

 

לישועתכם אודה...

פורסם

דבר ראשון זה לבדוק אם מסנן הדלק אינו סתום ויתכן שהוא לא הוחלף מזמן.

אם אתה מאזור ת"א אז ישנו חבר הפורום "מוסך רון" המתמחה במכוניות פולקסווגן ואולי הוא יוכל לסייע לך.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

הי,



לפני שנה וחצי בערך (22.12.05) עשיתי טיפול "גדול" שבמהלכו הוחלף מסנן דלק.

מאז הרכב עשה משהו כמו 20,000 ק"מ (פלוס מינוס), זה אומר שצריך כבר להחליף שוב?

פורסם

שבוע שעבר החלפתי פילטר דלק (פולו 97 1.6) מקורי עלה בסביבות 80 ש"ח לא מקורי בארך חצי מזה ,אתה לבד עושה את זה ב 5 דקות (מברג פיליפס,שלושה ברגים)

פורסם

tolik, איפה קנית את הפילטר? ויש איזה דגם ספציפי שצריך בשביל הפולו?

 

בחנות חלפים רגילה (ב פ"ת) שם אני לא יודעה להגיד פשות כשה קניתי מהתחלה נתנולי לא מקורי ,אחרכך שאלתי בפורום אם זה משנה אמרולי ללכת על מקורי ,חזרתי לחנות והחלפתי בתוספת 45 ש"ח

פשתות תבקש מקורי .

פורסם

כן ,תעלה את החלק האחורי על גק .אולך לאישפך קצת דלק בלי סיגריות

חץ מצוייר על גוף הפילטר שמור על הכיוון

פורסם

דבר חשוב שנשמט מזכרוני (ועלה חזרה בזכות אשתי היקרה) הוא שלמכונית יש מזה זמן מה, עוד לפני הבעיות ב"סחיבה", בעיה קלה בהתנעה. לעיתים לוקח לי כמה שניות כאשר המפתח מסובב עד הסוף לפני שהמכונית מתניעה ממש. עד עכשיו לא קרה מקרה שלא הצלחתי להתניע בסופו של דבר אבל לאחרונה זה לוקח יותר זמן מאשר לפני כן...

לא יודע אם זה קשור לבעית הסחיבה אבל היה נראה לי חשוב לציין גם את זה.

 

תודה!

פורסם
כיוון הצתה 200 שקל וסע לשלום

 

עם שלל העצות שאתה מקבל בשרשור זה, אני מגיע למסקנה, שאין צורך במוסכים יותר,ובעלי המוסכים בארץ, יכולים להחזיר את המפתחות, לתלות את הנעלים, וללכת הביתה !

 

בברכת חג עצמאות שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...