Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הטיפול האחרון נעשה לפני 20K ק"מ אז דבר ראשון הגיע הזמן לטיפול.

יכול להיות באמת כמו שיעצו לך רבים שצריך להחליף פילטר דלק, מצד שני, יכול להיות שזה פילטר אויר סתום.

מצד שלישי, פלגים שכבר עבר זמנם,או אולי באמת כיוון הצתה? בקיצור, יאללה, לטיפול.

בקשר לעצה של החלפת הפילטר לבד, אם מעולם לא עשית את זה ואין לך גישה טכנית של ממש,המנע מהרעיון.

עדיף שתראה לפחות פעם אחת איך עושה את זה מי שיודע ואח"כ אולי תנסה לבד.

הידוק לא נכון של אחד הצנורות וזה מסתיים במקרה הטוב באישתך תקועה בצד הדרך עם האוטו והתינוקת ובלי דלק (כי הכל נזל) ובמקרה הרע אתה עומד ליד האוטו העולה בלהבות ומברך נמרצות את מי שיעץ לך להחליף לבד את הפילטר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לחבר שלום,

 

ציין בבקשה את נפח המנוע וקוד המנוע כפי שרשום ברשיון. בוסף חשוב ביותר- ציין מהו הטיפול שבעבורו שילמת שנה שעברה 4K.

 

פילטר דלק לא אמליץ לך להחליף לבד כיוון שהגישה לא נוחה וכן נשפך דלק בזמן ההחלפה, למי שלא מוכן לזה ישפך הרבה דלק על היד/הגוף וזה מאד לא נעים. מעבר לזה מרווח ההחלפות למסנן דלק הינו כל 30K ולכן אני לא רואה סיבה להחליפו בשיטת המצליח. כמו שציינו חלק מהמומחים בפורום יתכנו סיבות רבות ולכן כדאי שתספר יותר על היסטוריית הטיפולים של הרכב אם אתה רוצה ניחוש יותר קרוב.

 

בכל מקרה מומלץ לפנות למוסך אמין וישר כדי שיאבחן את הבעיה ובאותו זמן גם יבדוק אם יש תקלות שמורות במחשב הניהול.

פורסם

אביב שלום רב וחג שמח!

אני אוסר עליך, ללכת לקורס קצינים!

קריאת תגובתיך המקצועיות, והמנוסחות למופת, נותנות לי את הכף לגלוש בפורום, ולקרוא את תגובתיך, זהו הדובדבן שבקצפת.

אביב השאר השאר השאר....... חסרונך בוודאי יורגש!

בברכת חג עצמאות שמח!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם ותודה רבה על התגובות...

הטיפול שציינתי הינו הטיפול הגדול האחרון שביצעתי אבל לפני כחודשיים הספקתי לעשות טיפול קטן ובו לא נמצאה שום בעיה.

לשאלתכם, נפח המנוע הינו 1400.

 

עקרונית אני רואה שלא יהיה מנוס מלהביא את הרכב למוסך, פשוט למחרת יום העצמאות אני יוצא למילואים וקיוויתי שיהיה משהו שאפשר לעשות לפני כן כדי שאני אוכל לקחת את הרכב איתי בלי לחשוש מלהתקע בצד הדרך...

פורסם

צביקה וכולם חג שמח!

 

צביקה אני נהנה עד מאד בפורום אך הצבא ושירות המדינה קוראים לי... :-)

 

4K נשמע לי דיי יקר לטיפול שגרתי גדול בפולו 96. לכן מומלץ שתציין בכל זאת מה נעשה (אם אתה יודע) כדי שנוכל למצוא קשר אפשרי.

 

החשודים המידיים הם כבלי הצתה, מצתים, מכסה מפלג, רוטור, מסנן דלק ומסנן אוויר. אין בזה לשלול כל בעיה אחרת, ולא חסר.

פורסם

בדוק אפשרות של ממיר קטליטי סתום, או דוד אחורי סתום, תוכל לבדוק זאת בצורה פשוטה, על ידי בדיקת הגזים הנפלטת מצינור הפליטה, ודוד אחורי קר יחסית, לאחר עבודה רצופה של המנוע,

בברכת חג שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הי כולם,

למי שזוכר, לפני כשבוע פרסמתי הודעה לגבי פולו 96 שלא סוחבת.

 

לאור הדעות השונות, מסקנתי היתה שאין לי ברירה אלא ללכת למוסך ולרדת לשורש הבעיה.

שורש הבעיה לפי אבחנתם היה קלאץ' ש"מחליק" (כהגדרתם) כתוצאה מהעובדה שהוא שחוק כמעט לחלוטין.

הרכב הינו בן 11 וצבר כ- 75K ק"מ במהלכן.

 

הטיפול כולו הסתכם ב- 2500 ש"ח שלדעת נהג מונית שהיה איתי במוסך וכן לדעת אביה של אשתי, מוגזמים לחלוטין לאור הטיפול.

מדובר בחלפים תחליפיים ולא מקוריים כשבתוך הסכום מגולמות 4 שעות עבודה בצורת 800 ש"ח לפני מע"מ.

 

שאלתי היא כפולה,

א. האם כל הסיפור הגיוני? קלאץ' שחוק ברכב שכמעט ולא נסע כגון זה?

ב. האם המחיר ששילמתי מתאים או שעשקו אותי לחלוטין לאור בורותי הרבה בנושא?

 

בכל מקרה, במידה ואכן לדעתכם כל מה שעברתי לא היה מוצדק, אני אשמח אם תוכלו לתת לי שמות של מוסכי פולקסוואגן מומלצים בשביל הפעם הבאה שמן הסתם לא תאחר להגיע...

 

תודה!

פורסם

בפעם הבאה מוסך רון שהינו חבר הפורום.

מיקום רחוב המסגר 31 ת"א.

אורך החיים של הקלא'ץ תלוי גם בצורת השימוש (אופי הנהיגה).

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

במידה ובוצע רק החלפת מצמד אז המחיר באמת יקר ,מצמד תואם מקורי של חברת זקס

כולל עבודה כ1500 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

פולו בשנתונים האלה ידועות כאכלניות קלאצים.

אני מכיר פולואים כאלה שב 100K ק"מ הראשונים שלהם החליפו קלאצ פעמיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...