Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. יש לי בעיה ברכב כשאני נוסע לא משנה שהאוטו חם או קר ישנן רעידות קלות.

אתמול יצאתי מהאוטו וראיתי שהאגזוז משתעל אבל בקטנה לא ממש נחנק

 

תודה.

פורסם

זו מחלה של הרכב הזה שהוא רועד כי הוא על 3 בוכנות.

אפשר להפחית את הרעידות אם תחליף תושבות מנוע(4) , ותושבות בולמים(קדימה), ועדיין יהיו רעידות יותר מרכב אחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב הוא שנת 91 לאחר ראש מנוע לפני 8 חודש. ידני מנוע 1000

הרכב רועד. אני והמוסכניק האומלל לא מוצאים פיתרון. החלפתי פלטינה וחוטי הצתה ופלאגים.

וכלום. עדיין ממשיכים הרעידות. אני נואש האוטו נראה כאילו הוא נוסע על בוכנה אחת.

הרעידות מורגשות בנסעיה בניוטאל ובהילוך לא משנה מתי.

פורסם

לשעבר בעליו של דהיטסו שריד 1000 אוטומט ( מתבייש לציין את זה)...

עגלה עם סוס מת יותר מהירה ממנה.

הרעידות מהם את סובל נובעות מכמה סיבות.

מנוע 3 צילינדר.

תושבות מנוע פגומות.

והכי חשוב כזכורני בתוך המנוע של העגלה הזו יש גלגל שיינים מפלסטיק שאיני זוכר את שמו, תפקידו לאזן את הרעידות במנוע.

מחלה שקימת במנועים אלו הינה נטיה של גלגל שיניים זה להשבר ( פלסטיק) ולגרום למנוע לרעוד כמו ויברטור...

 

אני יכול לנחש שאתה מפעיל מזגן ב d ברמזור האוטו נכנס לויברציה חזקה???? נכון???

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

מה אתה מלכלך אולי שלך עגלה

אחלה אוטו עד עכשיו אני מרוצה ממנו יופי.

יש לי אותו כבר שנתיים ואני כל יום נוסע על רכב אחר(נהג בצהל...)

ואין לי שום תלונות בקשר למהירות שלו

וזה גם ידני

 

עכשיו לנושא:

לאחר החלפת חוטי הצתה פלטינה ופלגים לא נראה שיפור בגמגום.

אז החלפתי פילטר אוויר ודלק וכבר האוטו נוסע יותר טוב(טיפול שעבר אולי שנה עברה)

הגמגום ירד... המנוע לא עושה את עצמו עומד להתכבות אך בכל זאת לא 100%

 

למישהו יש הצעה פרקטית? משהו?

 

10X

פורסם

גם לי הייתה שרייד אבל 1.3 אוטומט והיא גם רעדה בטירוף, אבל לא בנסיעה ולא בניוטרל.

אם הבעיה מחמירה כאשר אתה מפעיל מזגן/אורות/ כל דבר שמצריך העלאה מימנלית של טורים אז תבדוק צינורות וואקום, יכול להיות שהם סדוקים או קרועים, בכל מקרה תבדוק אותם, תבדוק גם תושבות מנוע כמו שאמרו , חוץ מיזה לא יודע עוד מה להציע לך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הלכתי למוסכניק שהחליף לי כבר חצי אוטו ולא עלה על הבעיה הוא אמר שהתורים גבוהים ועכשיו האוטו עושה תנועות כאילו שהוא עומד להתכבות בתוספת הרעידות שהיו כבר.

 

מישהו יכול להפנות אותי למוסך אמין שיודע לאבחן בעיות כאלו. באיזור רחובות והסביבה?

אני נואש קניתי חתול בשק..!

×
×
  • תוכן חדש...