Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

 

רציתי לבקש את עזרתכם.

אז ככה:

יש לי סקודה פליסיה 95, 1.3

 

בזמן האחרון שי מספר בעיות עם הקלאץ, וההילוכים:

1.כאשר האוטו קר, מניע בלי שום בעיה, וגם ההילוכים, נכנס לראשון, ולריברס חלק.

2.אחרי נסיע של כ 2-3 קילומטר מתחילות הבעיות:

א.קצת קשה להכניס לההילוך ראשון

ב.יש רעשים וחריקות בכניסה לריברס.

ג. אתמול כאשר עמדתי בירידה, היכנסתי לריברס התחלתי לשחרר קצת את הקלאץ, האוטו התחיל להידרדר

קדימה,נתתי גז ורק אז התחלתי לעלות.

 

האוטו אצלי כחודשים, לפני כחודש החלפתי שמן גיר.

 

השמח לקרוא את תגובתכם.

תודה!

פורסם

אולי לא הוספת מספיק שמן לגיר , פעם הייתה לי אוטוביאנקי Y10 ובמוסך לא הוסיפו מספיק שמן והייתה בעייה עם ההילוך הראשון

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

שחכתי לציין שבזמן עברת הילוך, יש צורך להוריד את הקלאץ כמעט עד הסוף.

 

אך ניתן לבדוק כמות השמן, אני לא רואה שום מדיד?

פורסם

לגבי המדיד אתה גם לא תיראה אותו כי הוא פשוט לא קיים בגירים ידניים.

לגבי הקלאץ אם הוא ניתפס ממש גבוהה כניראה שהוא כבר גמור.

אני יכול להמליץ על מוסך השושנים בבתים שברחי המסגר 7 באיזור התעשיה אחרי ה"טיב טעם".

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

תודה חברה!

 

אתמול מתחתי קצת את הקבל של הקלאץ, בנתיים נכנס חלק, ונעלמו גם החריקות בעברה לריברס.

×
×
  • תוכן חדש...