Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז סוף סוף רוב המערכת הושלמה חוץ מהסאב . אחרי שיגועי שכל לסלבה ולמיכאל לבסוף כל המערכת אצלי בבית כבר .

אז מה שנבחר הוא

HU:CLARION 765

COMP:היבריד+MT23

AMP:SOUNDSTREAM TR 960.4

CABLE תודה רבה ענקית שוב לסלבה ומיכאל !! שהביאו לי מתנת יום הולדת ערכת התקנה ענקית של סאונד סטרים באמת תודה רבה ! אני יעבור על חוקי הפורם ויכתוב תודה רבה שוב לאחים שלי!

כמו כן הייתי צריך עוד RCA אחד , אז הבאתי מחו'ל RCA ברמה . מבית רוקפורד . (לא רוקפורד) עם ציפוי של 24K וסכוך כפול וכל השטיות מסביב אפילו עם חוט אדמה מוכן למניעת רעשים .

אז הינה התמונות , חדות דעת יתקבלו בשמחה .

marehet 004.jpg

marehet 005.jpg

marehet 006.jpg

marehet 012.jpg

marehet 013.jpg

marehet 014.jpg

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

השרשור ימשיך להתעדכן , בכייף אני יענה על שאלות . כיוון שהמגבר האר סי אי והרדיו דסיק הבאתי איתי מחו'ל אז זה יעורר הרבה שאלות .

והתקנה בדרך ..

כמו כן עדיין לא הוחלט על סאב .. אבל אני פשוט מאוהב בצליל של ה CVR..כן כן אין פה טעות בהקלדה .

אבל אשמח לעוד המלצות בתקציב של ה CVR.

marehet 015.jpg

marehet 017.jpg

marehet 016.jpg

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

כל הציוד נראה מאוד עסיסי! :twisted: תתחדש!

 

בקשר לסאב, אני דווקא כן ידחוף עכשיו את הסאב שלי לפה, פיניקס (הדגשתי את הפיניקס כי יש פה כאלה שחושבים שאומרים פוניקס ולא מבינים אנגלית בכלל) גולד קסנון, לטעמי סאב איכותי ועוצמתי כאחד, יורד לנמוכים, פשוט סאב תענוג. זה מניסיון איתו. אם לא תוכל להשיג אחד כזה (תחפש ביד שניה מישהו מוכר אחד כזה) הייתי הולך על ה-ZR, אבל אני לא בטוח שהוא יספק אותך מבחינת העוצמה.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תתחדש! עכשיו נותר להביא רק סאב והמערכת מושלמת :)

ההתקנה כבר בוצעה?

לא עדיין לא , כיוון שלא סגור על איזה רכב זה יותר , ברגה שזה יהיה סגור נותר יהיה לעשות בניות ורק אז התקנה . לכן רשמתי שזהו שרשור מתעדכן

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם
מה המכיר של מפצל הכבלים המשולב עם מד המתח?

בין ה 50-100 ש"ח,המחיר משתנה בין החנויות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

ואני חשבתי שהמגבר שלי גדול :D

אחלה רכיבים גבר, נראה לי שאתה הולך לחיות ברכב אחרי שתתקין הכול :)

בהצלחה עם ההתקנה אני מאמין שסלבה וכל החברים שם בצפון יעזרו לך להגיע לרמה טובה עם כל העכבישים החדשים שיש לך שם ;)

פורסם

ציוד מעולה!

מגבר מדהים!

רדיו דיסק אחד השווים :-D טוויטרים מעולים, חיווט על רמה ונקווה שגם ההתקנה תהיי ראוייה :twisted:

 

תתחדש ותהנה!

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...