Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביג לבובסקי (ללא ספק, הסרט הטוב מכולם)

We want the money, Lebowsky.

Ich bin expert.

You don't fuck with the Jesus!

 

8)8)8)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא ממש מתחבר לרוב ההצעות כאן שאינן בגדר קלאסיקה.

אני ממליץ (כלומר, השפיעו עלי יותר מג'ימס בונד נגיד):

פישר קינג

צ'אינה טאון (chinatown)

המרגל שחזר מן הכפור (the spy who came in from the cold) - משמעות הביטוי היא המרגל שחזר לעבוד כמרגל, אחרי שהיה ב- desk job. סרט עם אוירה הפוכה לסרטי בונד, שמציג את החיים האפורים והקשים של המרגלים בתקופה ההיא.

ובאופן מוזר גם הפריצה לאלקטרז (the Rock)

ישנה גם סדרה לא רעה: חרב גדעון (אם אינני טועם בשם), על הריגול הישראלי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ללא ספק מבחינתי הסרטים הטובים ביותר הם:

1."גלדיאטור"- סרט אדיר, מרגש, מותח, בקיצור יש בו הכל בכדי לכבוש כל צופה וצופה.

2."גברים בחלל"- סרט שאני יכול לראות בכל שעה, לא משנה כמה פעמים כבר ראיתי אותו.

3.כל טרילוגיית "רוקי בלבואה"- פשוט אוהב את השחקן הזה והסרטים שלו מדהימים לטעמי.

4.ישראליים- טרילוגיית "אסקימון לימון" , "חגיגה בסנוקר", "המובטל בטיטו" , "צ'רלי וחצי" וכו' וכו'...

 

יש עוד רבים וטובים שפשוט לא עולים לי לראש עכשיו. :)

פורסם

מבחינת סרטים:

  • STARSHIP TROOPERS 1,2,3
  • ALIEN 1,2,3,4
  • PREDATOR 1,2
  • TERMINATOR 1,2,3
  • STAR WARS 1,2,3,4,5,6
  • ROBOCOP 1,2,3
  • ALIEN VS PREDATOR
  • TOTAL RECALL

ודומים. לא עולים לי כל השמות לראש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עוד לא הבנתי איך סרטים כמו אלי ג'י או הטורף או כמעט כל הסרטים שרשמו פה הטביעו עליכם חותם?

רובוקופ? ועוד ועוד שרשמו.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
מבחינת סרטים:

  • STARSHIP TROOPERS 2

ודומים. לא עולים לי כל השמות לראש.

 

מקווה מאוד שאתה צוחק.

 

1 היה נחמד אבל 2 נעשה ע"י ילד בן 4 בלי תקציב והאפקטים של המחשב הגיעו ממספרת כוכבה בבת-ים

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

STARSHIP TROOPERS 2?...

לא לגעת עם מוט באורך 5 מטר. תסריט עלוב, אותם 5 דמויות לאורך כל הסרט, לוקיישן אחד בודד ומסריח, בקיצור-עלוב. אפילו בסצנה החזקה ביותר שם הם לא השקיעו, ולקחו סכין סטאנדארטית מודרנית, ולא משהוא שייראה לפחות עתידני(הקטע עם הסכין והחשמל של דוחה החרקים).

האהוב עליי היה שליחות קטלנית 2, אחד החזקים של כל הזמנים, שאני כבר דיי זוכר בעל-פה את כל השורות שם...

גם BIG HEAT או HIT אני לא זוכר... אחד היפים והמצחיקים

למי שהמליץ על מורטל קומבט, זה אכן סרט טוב. לילדים בני 3. עם אלצהיימר.

רובוטריקים (!!!)-לכל מי שגדל עליהם, זה לא ממש זה, אבל הקול של אופטימוס פריים גרם לי לצמרמורת בקולנוע. אךךךך...הנוסטלגייה...

רזידנט אוויל 1+2, 2 היה יותר טוב, 3 כבר היה מעפנון

בטמן האביר האפל

כל סרטי הקומיקס החדשים למיניהם למעט ספיידרמן 1, חלש מאד...אפילו קצת מעיק.

זהו בערך, זה מה שאני זוכר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הסרט הכי מצחיק שראיתי היה "נודניק בלי הפסקה "

 

ראינו אותו פעמיים רצוף ובכלל ראינו אותו מעל 20 פעמים ממליץ בחום קורע.

 

הסרט שיצאתי מושפע מימנו היה קלברפילד (חובה ליראות אותו בקולנוע ולא בבית)

 

ולדעתי הסרט שכבש את העולם היה " מהיר ועצבני 1 "

רז...

פורסם

אני חייב להודות ש-STARSHIP TROOPERS 2 היה הכי לא מוצלח בסדרה, את 3 אהבתי יותר.

הביצוע של 2 היה לא משהו, אבל רעיון היה מעניין עם ג'וק במקום מוח.

כאשר עושים כמה סרטי המשך, לא תמיד כולם מוצלחים, אבל מצד שני, נניח לראות 1 ו-3 ולא לראות 2. אני אוהב להסתכל על סרטי המשך כמו אפיזודות של אותו דבר.

 

הזכרתם לי את רמבו, בכל הסדרה הזאת, הכי אהבתי את הקטע האחרון של הפרק האחרון. :twisted:

אני חושב ששום סרט אחר לא יצר כמות גופות כ"כ גדולה בפרק זמן כ"כ קצר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

"הגרגר והדג" -סרט שראיתי לפני שבוע (צרפתיים יוצאי צפון אפריקה אוכלים כל הסרט ללא הפסקה, גם במהלך הדיאלוגים, והדגש על הקוסקוס) .

עכשיו בכל פעם שאני יושב במסעדה ונדמה לי שמתעכבים עם האוכל,

מתעורר בי הפחד שאאלץ להמתין שעתיים למנה העיקרית :lol:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

NIGHT Watch.

 

בתור אחד שראה אותו בשפת המקור - סרט מטומטם

Batman Begins

 

 

עכשיו ראיתי גם את הסרט השני ("האביר האפל", הכוונה לסרטים בבימויו של כריסטופר נולאן), גם סרט חזק, במיוחד הג'וקר.

בכלל, מה שאהבתי בסרטי באטמן החדשים, זה שבניגוד לישנים, זה פחות מצועצע ויותר ריאליסטי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...