Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שידוע לי, שרייד 93 היא עדיין עם קרבורטור.

ובאשר לזה שהקרבורטור של השרייד מסובך ומכונאים מפחדים לגעת בו - זו בדיוק הסיבה למה לא להכניס עבודה כזו למוסך כללי אלא למישהו המתמחה בקרבורטורים (צביקה מהפורום, למשל).

ובכלל, לא מקובלת עלי הגישה של "זה מסובך אז לא מטפלים". זה שפה ושם יש מכונאים שאינם מכירים או אינם מבינים במכלול מסויים ולפחות יש להם את היושרה להודות בכך, לא אומר שלא צריך לטפל במכלול הזה. צריך פשוט למצוא את האדם הנכון. אפילו בכורים גרעיניים יש מי שיודע לטפל.

פורסם
אתה מעוניין "לשחות" בסיבובים ובישורת משל היית קפטן על הטיטניק?

 

בולמים טובים ישפרו גם את יכולת השיכוך דבר אשר יביא לשיפור בנוחות.

 

ירון

 

אפשר המלצה לבולמים טובים שהם רכים?

 

כאילו איזה חברה ואיזה דגם?

 

שמעתי יש בולמים שהם עובדים על גס בתוספת שמן ,אומרים שהם מאוד טובים האם קיימת אפשרות לשדך אותם לרכב שלי?

 

וכמה זה יכול לעלות לזוג בולמים?

 

 

בתודה דני

פורסם

שלום לכולם

רציתי לדעת מי בארץ בונה קאמשפט חם??

ואם אין לו מידות וזוויות אז הוא יכול לבדוק ולהרכיב ולייצר אחד חדש???

כי שאני בזמנו בררתי אמרו לי שלאוטו שלי צריך להביא אחד מוכן ולהעתיק אותו...

פורסם

אף אחד לא בונה ואף אחד לא מעתיק. קונים אחד חדש (בארץ או בחו"ל) ומתקינים אותו במנוע.

קניה והתקנה יכולה להתבצע בכל אחת מסדנאות השיפורים בארץ, אני באופן אישי לא מכיר אף אחת מהן ברמה כזאת שאני יכול להמליץ עליה ולא על אחרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יאשה,

בהחלט ובעיקר בשני מקרים:

1. כשצריך קאמ שאפט שקשה מאוד להשיג, נדיר.

2. במירוצי מכוניות.

ניתן לקנות קאמ-שפט שנקרא קאמשפט עיוור, אין עליו בייצים של השסטומים אלא טבעות גדולות ועבות והחרט חורט אותן עבורך לפי נתונים שאתה נותן לו.

אבל, קאמ שאפטים אלא יקרים להחריד ונעשה בהם שימוש בעיקר במירוצים כאשר אתה צריך ליצור גראף פתיחה וסגירה מיוחד וייחודי למנוע שלך.

בקאמשאפט כ"כ נפוץ וזול כמו דיהטסו שרייד, אין צורך להכנס להרפתקאות מיותרות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אכן .

 

רוב המקרים שאני יודע עליהם זה כאשר הקאמשפט כבר לא מיוצר יותר ואין להשיג אותו .

 

מעטים המקרים שיש בקשות להעתקה כי זה זול יותר .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מה זאת אומרת לא מצאת? לא מצאת כי לא חיפשת טוב!

זה מנוע מודרני יחסית, יוצר למאות אלפי יחידות, אין מצב שאין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...