Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש לדעת מזה קאמשפט חם


שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

יש לי דייהטסו שרייד 1300 16 שסתומים גיר רגיל שנת 93

 

הייתי רוצה לדעת מזה קאמשפט חם והאם הוא יכול לתרום משו לרכב שלי מבחינת ביצועים?

 

בתודה מראש דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - הסבר כללי על קאמשאפטים מתוך ויקיפדיה לעשות סדר בראש- http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%9C_%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D

 

גל זיזים חם הוא אחד שמתוכנן לספק ביצועים טובים יותר באמצעות התאמת חפיפת השסתומים לסל"ד גבוה יותר ו\או שינוי גובה ופרופיל הפתיחה של השסתום (בדרך כלל דורש קפיצי שסתום מחוזקים).

שיפור כזה בדרך כלל בא על חשבון המומנט בסל"ד נמוך והקיצוניות שלו מוגדרת בסטייג'ים, כלומר יש קאמשפטים שמציעים שיפור קל אבל עדיין מתאימים לרכב שצריך לנסוע איתו למכולת ויש קאמשפטים שיתאימו רק למסלול ולרצועת כח שמתחילה בכמה אלפי סל"ד.

 

בדרך כלל לא מחליפים קאמשפט בלבד לאחד חם וזה בא כחלק מקמפיין שינויים שלם במנוע וצריך לדעת איזה פרופיל לבחור.

אם אתה רק רוצה קצת יותר כח על השרייד, לא הייתי ממליץ על החלפה לקאמשפט חם בתור שיפור ראשוני ו\או יחיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - הסבר כללי על קאמשאפטים מתוך ויקיפדיה לעשות סדר בראש- http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%9C_%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D

 

גל זיזים חם הוא אחד שמתוכנן לספק ביצועים טובים יותר באמצעות התאמת חפיפת השסתומים לסל"ד גבוה יותר ו\או שינוי גובה ופרופיל הפתיחה של השסתום (בדרך כלל דורש קפיצי שסתום מחוזקים).

שיפור כזה בדרך כלל בא על חשבון המומנט בסל"ד נמוך והקיצוניות שלו מוגדרת בסטייג'ים, כלומר יש קאמשפטים שמציעים שיפור קל אבל עדיין מתאימים לרכב שצריך לנסוע איתו למכולת ויש קאמשפטים שיתאימו רק למסלול ולרצועת כח שמתחילה בכמה אלפי סל"ד.

 

בדרך כלל לא מחליפים קאמשפט בלבד לאחד חם וזה בא כחלק מקמפיין שינויים שלם במנוע וצריך לדעת איזה פרופיל לבחור.

אם אתה רק רוצה קצת יותר כח על השרייד, לא הייתי ממליץ על החלפה לקאמשפט חם בתור שיפור ראשוני ו\או יחיד.

 

 

מה כדאי לשפר כדי שלאוטו שלי יהיה יותר קצת ביצועים כלומר תאוצה

 

בתודה מראש

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לו היית שואל את המכונאי מהצפון שטיפל באלפא של החותן שלי (כשהיתה לו אלפא) היית מקבל תשובה בהא לישנא:

 

"קמשאפט חם הוא קמשאפט שכאשר אתה נוגע בו אתה אומר - איי זה חם".

 

הדרך הטובה ביותר לחשוב על קמשאפט כזה -ומי שרוצה מוזמן לחשוב אחרת - היא כעל קמשאפט המאפשר פתיחה רבה יותר לשסתומים.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי קמשאפט ל"חם" הוא שיפור בביצועים בסל"ד גבוה, אבל ברכב יומיומי, המשמש גם לנסיעות מנהלתיות תורגש ירידת כח בסל"ד נמוך, וסל"ד הסרק בד"כ יהיה נמוך ולא יציב.

לשיפור זה הוא יש השלכות מאוד לא נוחות בהתנהגות מנוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי קמשאפט ל"חם" הוא שיפור בביצועים בסל"ד גבוה, אבל ברכב יומיומי, המשמש גם לנסיעות מנהלתיות תורגש ירידת כח בסל"ד נמוך, וסל"ד הסרק בד"כ יהיה נמוך ולא יציב.

לשיפור זה הוא יש השלכות מאוד לא נוחות בהתנהגות מנוע.

 

אז מה כן אפשר לשפר כדי לא לפגוע בסל"ד נמוך?

 

ובכלל איך אפשר לשפר כך שבסל"ד נמוך יהיה כוח למנוע והוא יגיב יפה גם ללא לאמץ אותו ,סה"כ אני לא אוהב שמנוע מתחיל לצרוח

 

בתודה מראש

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני,

לצערי, אני חייב לציין שבעולם השיפורים 2000 ש"ח הם סכום למקסימום לחשוב מאיפה מביאים עוד עשיריה.

בקושי סט צמיגים איכותי אתה קונה בזה.

צר לי אם אני מייאש אותך אך זאת המציאות.

מאחר ומדובר ברכב מיושן יחסית הייתי ממליץ להשקיע את הסכום הנ"ל ביישור קו של האוטו ובתיקון כל מיני תקלות שונות ומשונות שאני משער שקיימות ברכב בן 13 שנים.

משפרים אך ורק רכב תקין לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני,

לצערי, אני חייב לציין שבעולם השיפורים 2000 ש"ח הם סכום למקסימום לחשוב מאיפה מביאים עוד עשיריה.

בקושי סט צמיגים איכותי אתה קונה בזה.

צר לי אם אני מייאש אותך אך זאת המציאות.

מאחר ומדובר ברכב מיושן יחסית הייתי ממליץ להשקיע את הסכום הנ"ל ביישור קו של האוטו ובתיקון כל מיני תקלות שונות ומשונות שאני משער שקיימות ברכב בן 13 שנים.

משפרים אך ורק רכב תקין לחלוטין.

 

 

תודה על ההסבר

 

 

יש מצב לשחזר לאוטו ביצועים והיתנהגות כמו שהוא היה בשנת 93?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסכום כזה הייתי משקיע בדברים הבאים (במידה ולא בוצעו עדיין) - ניקוי וכיוון קרבורטור (וכיוון הצתה אם צריך) אצל מקצוען והחלפת בולמי זעזועים.

אלו שני דברים שלרוב אנשים מזניחים אותם כי ההתדרדרות הדרגתית מאוד וזה לא מרגיש כמו תקלה, וברכב ותיק סיכוי גבוה שלא טופלו.

הטיפול בקרבורטור ישפר את הביצועים ואת צריכת הדלק, והחלפת בולמי הזעזועים (לא לקוני או אייבך אלא לKYB או מונרו טובים) תשפר את איכות הנסיעה לרמה שלא הכרת.

 

שני הדברים האלו עוד ישאירו לך עודף מ-2000 ש"ח, את הכמה מאות עודף אני הייתי שם דווקא על קוסמטיקה בסיסית לאוטו. לא יודע מה המצב של הרכב שלך, אבל רכב ממוצע בן 14 תמיד סובל מבלאי כל שהוא והכיף שבנסיעה יכול להיות גדול הרבה יותר אם לדוגמא מחליפים את הכסאות לזוג כסאות תומכים יותר של רכב מודרני מפירוקיה (זה מצריך התאמה של המסילות אצל מסגר). לא באקטים של אימפרזה, אבל אפילו כסאות של קנגו תומכים יותר מאלו של היפניות הקטנות של פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסכום כזה הייתי משקיע בדברים הבאים (במידה ולא בוצעו עדיין) - ניקוי וכיוון קרבורטור (וכיוון הצתה אם צריך) אצל מקצוען והחלפת בולמי זעזועים.

אלו שני דברים שלרוב אנשים מזניחים אותם כי ההתדרדרות הדרגתית מאוד וזה לא מרגיש כמו תקלה, וברכב ותיק סיכוי גבוה שלא טופלו.

הטיפול בקרבורטור ישפר את הביצועים ואת צריכת הדלק, והחלפת בולמי הזעזועים (לא לקוני או אייבך אלא לKYB או מונרו טובים) תשפר את איכות הנסיעה לרמה שלא הכרת.

 

שני הדברים האלו עוד ישאירו לך עודף מ-2000 ש"ח, את הכמה מאות עודף אני הייתי שם דווקא על קוסמטיקה בסיסית לאוטו. לא יודע מה המצב של הרכב שלך, אבל רכב ממוצע בן 14 תמיד סובל מבלאי כל שהוא והכיף שבנסיעה יכול להיות גדול הרבה יותר אם לדוגמא מחליפים את הכסאות לזוג כסאות תומכים יותר של רכב מודרני מפירוקיה (זה מצריך התאמה של המסילות אצל מסגר). לא באקטים של אימפרזה, אבל אפילו כסאות של קנגו תומכים יותר מאלו של היפניות הקטנות של פעם.

 

 

יש אפשרות לשים בולמי הזעזועים רכים, משו בסגנון רכב אמרקאי?

 

וכמובן האם זה יתאים לרכב שלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מעוניין "לשחות" בסיבובים ובישורת משל היית קפטן על הטיטניק?

 

בולמים טובים ישפרו גם את יכולת השיכוך דבר אשר יביא לשיפור בנוחות.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקרבורטור תקין-אל תיגע בו,הקרבורטור בשרייד הינו מאוד מסובך ולא כל אחד יוגע להתעסק איתו,יותר מכך,ישנם מקומות שמעדיפים לא לגעת בו מפאת הסיבוך בפירוק והרכבה שלו.

בעצם, הוא ציין 16V = לא קרבורטור אלה הזרקה.

ב 2000 ש"ח,אני ממליץ לך לשפר את היציבות של הרכב, 2 כריות בולמים מקדימה+2 בולמים קדמיים חדשים+סט צמיגים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...