Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קוראים לי בן ואני בן 22 מחיפה

אני האח של edanj ועדיין לא הגעתי למקום בו אני יכול לרכוש רכב מוגדש ולכן אני נוהג על מנוע אטמוספרי רגיל

ברשותי סיאט איביזה 2001 1.6 100 סוסונים אם כי קצת עיפים

הוספתי לאוטו דוד אחורי בסדנת "שקר כלשהו" איפה שאחי הרכיב את הפילטר ורצית להרכיב פילטר כזה בעצמי

המיקום של הפילטר אצלי רחוק מאצל אחי והוא יחסית רחוק מהמנוע

השאלה עם אני יכול להרכיב פילטר פתוח מבלי להכאיב לאוטו -בכל זאת היא קצת מבוגרת אבל עדיין מתפרעת כמו ילדהבת 18

לעזרה אודה

תודה :?:

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
ידה ידה ידה...

השאלה עם ****עם = אם**** אני יכול להרכיב פילטר פתוח מבלי להכאיב לאוטו

כן, אתה יכול להרכיב, אין בעיה אם הוא יהיה מותקן גם אם זה ניראה לך רחוק מהמנוע

 

 

בכל זאת היא קצת מבוגרת אבל עדיין מתפרעת כמו ילדהבת 18

ואיך זה קשור לפילטר ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא צריך ליהיות כזה סיבוך ,תדאג שאתה לא שוחט דברים בדרך ותשתמש בכלים הנכונים בשביל להסיר את הINBOX.

לפני שאתה מתחיל בכלל לפרק דברים תדאג שיהיה לך את כל המתאמים והציוד בשביל לחבר את הפילטר הפתוח לסעפת היניקה.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

למה אתה צריך פילטר פתוח?

 

*** עריכה ***

מאותה סיבה שאתה צריך רכב מוגדש כאשר פיאט אונו תעשה את אותה העבודה מבחינתך של להגיע ממקום למקום .

הסיבה שלו להתקנה של פילטר פתוח זה אותה סיבה מבחינתך לקיומה של האיביזה טורבו שלך בחניה .

הסיבה אם לא הבנת היא :

חיוך .

יאשה , פסיכיאטר בהתהוות .

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

למה לשפר מכוניות? למה להחזיק פורום לשיפור מכוניות

כי אני רוצה, כי זה הכיף שלי וכי זה נותן לאוט בעיקר אסתטיות וווכוליות ואפילו קצת מעורר אוטו

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...