Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט - קפוץ בהקדם לצביקה ממצת אור, תגיד שהבחור עם ה205 האדומה שלח אותך :lol:

 

בכל אופן - נתק את רדיאטור החימום, אפילו שהנזילה מועטה. לא מזמן קראתי כאן בפורום על חבר שנשרף לו מחשב ברכב בגלל טפטוף של נוזל קירור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גיא שלום,

לדעתי יש לך בעיה עם בורר המהירויות של המאוורר.

אין קשר בין המים שראית להפעלת המזגן.

אנחנו שכנים, ויש לי פיאט בדיוק באותו דגם שמיועדת לפירוק.

אתה מוזמן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

טוב, אז רק היום התפנתי לטפל בתקלה ונסעתי היום בבוקר ל"מצת אור" בחיפה.

 

ניתקו לי את החימום ומילאו לי גז למזגן, עכשיו המערכת פועלת מצויין, אציין לטובה את השירות הטוב שקיבלתי.

 

זהו הפירוט של החשבונית, האם המחיר סביר?

 

חלקים:

ווקום+ גז 12: 240 ש"ח.

שמן למיזוג אויר מיוחד: 40 ש"ח.

2 פקקי מים: 40 ש"ח.

 

עבודות: 45 ש"ח

מע"מ: 56.63

 

סה"כ: 422 ש"ח.

פורסם

איך וואקום +גז לקחו לך מחיר כל כך זול?

האם לא היה במערכת גז בכלל?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

מחיר העבודה חינם, הוא אמור להיות משולש עד מרובע לפחות. בקצב כזה דני לא יוכל להתפרנס !

ברכות לדני לעוד לקוח מרוצה, שעדיין תוהה ושואל שאלות קיטבג.

גיא צא מזה , דני הוא הצדיק של חיים הכט באזור חיפה.

כן ירבו בעלי מקצוע כמוהו.

צביקה פיק הגיע אליו מרמת גן כדי לסדר בעייות במערכת ההזרקה, לאחר שטופל במערכת זו במרכז, (פתח תקווה)והתאכזב, וכן טיפל אצלו במזגן לאחרונה, ויצא מרוצה עד השמים.

עדות מפיו של צביקה , היום אצלי במכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...