Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלום הולך וקורם גידים או יותר נכון סרבל וכפפות .

 

בשרשור הקודם זו היתה תחילת ההתחלה - https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=144848

 

ועכשיו -

5 נהגי מרוצים ישראלים ישתתפו השנה, כקבוצה אחת, באליפות טורקיה למכוניות פיאט סיינה.

האליפות כוללת 7 מרוצים שיערכו על 3 מסלולים שונים, בינהם מסלול הגראן-פרי המפורסם של איסנבול עם פנייה-8 שכבר דיברנו עליה ובהמשך גידי יספר לנו חויות לגביה.

כ-15 נהגים יקחו חלק באליפות הפופולארית הזו, כאשר כולם נוהגים במכוניות זהות ורק הנהג משחק תפקיד.

 

הקבוצה הישראלית כוללת את :-

עומר ניר הוד - נהג מרוצים ישראלי בן-38 שרובכם מכירים מה-MDC .

אדם פרנק - מדריך לנהיגה מתקדמת ב"מסלולים".

גידי קרונין - מדריך נהיגה מתקדמת ב"מסלולים".

רון חכים - נהג ונווט במרוצי הראלי בארץ.

אירה מורשטיין - בן-25 , בוגר מספר קורסים לנהיגה מתקדמת .

 

את הקבוצה מנהל ראם סמואל.

 

 

דובי

race2.jpg

race3.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שיהיה להם בהצלחה.

בקשר לאירה - הייתי פעם בהופעה של לבנון והתפלאתי לראות אותו יוצא מתוך סיוויק טייפ R עם הקיט תופים שלו, בד"כ מוזיקאים לא נוהגים בדברים כאלה... כל הכבוד.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

בהצלחה לכל חברי הקבוצה.

באמת מפתיע לשמוע שהמתופף של לבנון חובב ספורט מוטורי ומשתתף באליפות הזו. ראיתי את לבנון בקיץ שעבר והם היו מעולים. אם אירה נוהג כמו שלבנון מנגנים, הוא לוקח את האליפות בהליכה 8)

 

ודובי, הכותרת המיליטריסטית היא בהקשר של לבנון, או במקרה? :roll:

פורסם

בהצלחה לכולם.

 

רק דבר אחד קצת צורם לי, ההגזמות שבתאור האנשים.

 

אני לא חושב שזה בושה להגיע עם ניסיון מועט ולתת את הכל. להתחיל לכתוב דברים מופרכים... נראה לי קצת מביך

פורסם
רק דבר אחד קצת צורם לי, ההגזמות שבתאור האנשים.

 

אני לא חושב שזה בושה להגיע עם ניסיון מועט ולתת את הכל. להתחיל לכתוב דברים מופרכים... נראה לי קצת מביך

 

מה כל כך מופרך? אפשר לחשוב - קצת שיווק.

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...