Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חטפתי דו"ח 500 ש"ח (ו 6 נק'...) עצתכם.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אקדים ואבקש - אנא בלי הטפות...

כנראה שלאחר 8 שנים נקיות (למעט אזהרה אחת לפני שנה) על הכביש מגיע גם לי לחטוף.

תאור המקרה:

בשישי בערב (במקום לראות ארץ נהדרת) נסעתי ברחוב העבודה בת"א לכיוון קינג ג'ורג'. כהגעתי לקינג ג'ורג' (צומת T) נתקלתי בתמרור ימינה בלבד. מה לעשות "שליבי חפץ" לפנות שמאלה?

עכשיו - זה לא שנסעתי בניגוד לתנועה - אלא על נת"צ. הנחתי (כן אני יודע....) שהתמרור הזה תקף בימי חול ומתיחס לנת"צ והרשתי לעצמי לעשות פניה שמאלה עם מתן זכות קדימה כמובן, ולאחר שראיתי מלא מכוניות לא ציבוריות נוסעות על אותו נת"צ.

כמובן אחרי הפניה - קפץ עליי השוטר.

הנחתי שאותו תמרור בא נגד החוכמולוגים שמנסים להדחף לנת"צ בזמני שיא....

אני רוצה להדגיש - שבחיים לא הייתי מסכן אף אחד ומזורים שאומרים אין פניה - זה דבר קדוש מבחינתי.

 

הוא יושב שם לבד במערב (הניידת חונה ברח' סמוך) ומסתכל על הפניה הזאת בלבד.

יש כל כך הרבה עבירות "חמורות יותר" שהוא יכל למנוע ולא לבזבז את המשאב הזה ל"הדפסת" דוחות.

 

אני יודע שלא הייתי הכי בסדר, אבל ליפול על כזאת שטות ולהכתים את העבר... מעצבן.

 

יש לי מה לעשות חוץ מ"לשלם על הטעות כמו גבר"?

כי התגובה הראשונית שלי היתה - וואלה מגיע לי, אבל ככל שאני חושב על זה יותר - אני מתעצבן יותר על המקרה.

 

שמעתי ככה כמה דברים - 1. לבדוק האם התמרור הוצב בצורה חוקית במקום הזה (לבקש את פרוטוקול האישור של התמרור),

2. יש סיכוי שהשוטר רשם שגיאות בדו"ח (מס' תמרור לא נכונים...).

 

בתודה מראש.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אם אתה יכול - תעלה בבקשה סריקה של הדו"ח (בטשטוש פרטים מזהים כמו שם ות"ז כמובן).

 

אם לא - אז מה מספר סעיף העבירה (4 ספרות)? נקרא גם "סמל עבירה".

מה תיאור העבירה בדו"ח?

 

האם יש רמזור בצומת?

האם יש קו הפרדה רצוף שחצית?

האם מופיע רק התמרור הכחול "פנה ימינה" או שמופיע גם "אין פניה שמאלה"?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ההעתק שקיבלתי הוא לא הכי ברור...

סמל עבירה: 5498 או 5493

כמובן שאין רמזור (רמזור זה קדוש מבחינתי)

אני חושב שלא היה קו הפרדה רציף - אבל אני לא בטוח.

אני חושב ששני התמרורים היו (גם פנה ימינה וגם אין פניה שמאלה...) אבל עוד פעם - לא בטוח.

 

 

הדוח מצורף (בשני חלקים ברזולוציה גבוהה היות והוא כמעט בלתי קריא)

 

נ.ב.

הצד השני של הדו"ח - ריק.

כל הקבלה והסכום שאני צריך לשלם ריקים.... תכלס אני יכול לרשום שם כל דבר... ולשלם את הסכום שרשמתי?

 

 

תודה.

דוח1.jpg

דוח2.jpg

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אלכס,

אינני יודע לעזור לך אך לטובת אחרים שאולי יוכלו, הרשיתי לעצמי "לשדרג" את הסריקות ע"מ להקל על קריאתן.

אני מקווה שזה בסדר מבחינתך.

 

בהצלחה.

%D7%93%D7%95%D7%971.jpg

%D7%93%D7%95%D7%972.jpg

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

רשום 500 , על הקבלה לא רשום אבל בבנק הדואר הם יודעים לאן להיסתכל ואם תשלם באינטרנט אז גם תראה את הסכום לתשלום

 

רואים בבירור שסמל הסעיך הוא 5498

 

תכלס הכל קריא, זה שוטר שנולד אחרי יציאת מצריים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הכל נכון ותקין בדו"ח שלך.

התמרור חוקי לחלוטין. הוא ניצב על עומדו שם שנים רבות וההכנסה ממנו יפה מאד.ניסו כבר לערר עליו ללא הצלחה יתרה.

כל שנותר הוא לשלם ולהפנים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אכלת אותה וחבל זה מאוד מעצבן כי זה לא רק כסף זה גם נקודות אני קבלתי דוח של 1500ש"ח

תתנחם בעובדה שלא גררו לך את האוטו כי היום על איזה 16 עברות גוררים לך את האוטו למגרש אחסנה ואתה משלם על כל יום שהרכב נמצא שם + קנס +נקודות +משפט

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...