Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהו נובירה, כדאי? (השרשור הוקפץ לאחר שנתים. ולא, לא כדאי).


shshaf
שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סליחה, אבל בחיפוש קצר העליתי את התמונה הזאת. זה נראה רכב חדש או משהו? רואים עליו שהוא משנת תרת"ח

 

o1_1_1_76724_20090428230407.jpg

ועל כך נאמר: "טוב לסתום את הפה ולהיחשב לטיפש מאשר לפתוח אותו ולהוכיח את זה".

הרכב המצולם בתמונה הוא משנת 92'. אתה בטח שואל את עצמך מהיכן ידוע לי הפרט הזה. ובכן, היה לי הכבוד לנסוע בו, מכיון שאני מכיר אישית את בעליו, שבמקרה הוא גם לא אני. אם אתה נורא רוצה לראות איך נראתה ה-33 שלי, אתה מוזמן להיכנס לגלריה שלי (יש קישור בחתימה).

ספציפית לגבי הדוגמה שהבאת: הרכב הנ"ל רחוק מלהיות סטנדרטי. מפאת צנעת הפרט של בעליו, אני אמנע מלפרט את כל מה שנעשה בו. אני רק אגיד שני דברים:

  1. התמונה הזאת כלל לא עדכנית, ומאז שצולמה הרכב עבר פחחות נוספת ושינויים נוספים.
  2. הרכב הזה משקף נאמנה את רוח הביטוי "זאב בעור כבש".

בקיצור, בפעם הבאה תכין קצת יותר שיעורי בית לפני שאתה מעלה תגובות לא חכמות כמו זאת. מילא זה שאתה מזלזל באינטילגנציה של אחרים, אבל כשאתה כבר מזלזל באינטילגנציה של עצמך זה ממש מביך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ועל כך נאמר: "טוב לסתום את הפה ולהיחשב לטיפש מאשר לפתוח אותו ולהוכיח את זה".

הרכב המצולם בתמונה הוא משנת 92'. אתה בטח שואל את עצמך מהיכן ידוע לי הפרט הזה. ובכן, היה לי הכבוד לנסוע בו, מכיון שאני מכיר אישית את בעליו, שבמקרה הוא גם לא אני. אם אתה נורא רוצה לראות איך נראתה ה-33 שלי, אתה מוזמן להיכנס לגלריה שלי (יש קישור בחתימה).

 

הרכב הזה משקף נאמנה את רוח הביטוי "זאב בעור כבש".

 

 

כל הכבוד על הידע והבקיאות בפרטים, מן הסתם עשית דוקטורט על האלפא שאתה מאוהב בה, אבל דע לך, במבט ניטראלי, כאחד מהצד, אני אומר לך שהעיצוב שלה ממש מיושן. גם הרכב שלך בגלריה, נראה מאוד דומה לתמונה שהבאתי, והעיצוב שלו מיושן, למרות שהרכב נראה שמור מבחינה חיצונית, ויש לו מראה ספורטיבי.

 

לגבי הזאב והכבש וההערות המחכימות שלך, אתה טועה ידידי. לא דיברתי על זה, ברי לי שהאלפא שלך אכן עושה את העבודה של רכב ספורטיבי, מן הסתם הושקע בו הרבה.

 

אבל אני דיברתי אך ורק על המראה החיצוני החדשני לדעתי של הנובירה, ומולו האלפא 33 שלך. לגבי זה, ברור שלא זלזלתי באינטלגנציה של עצמי. אולי לא הבנת אותי, עכשיו אתה מבין.

 

מלכתחילה - הדגשתי בין היתרונות של הדייהו נובירה את העיצוב החדשני, זה לא נראה רכב עתיק כמו האלפא שלך, שיש לה פרצוף אלפאי טיפוסי שכמוהו היה ניתן לראות בעשרות שנים האחרונות.

 

לכן הבאתי את העובדה שהנובירה נותנת תמורה לכסף, מראה מהודר וחדשני, מרחב פנימי, ושאר הפינוקים אותם ניתן להוסיף כמו בכל מכונית אחרת, בנוסף לנהיגה מצויינת, אם לא נתעקש לרדת לפרטים הקטנים שאתם בקיאים בהם. יש אנשים, כמוני, שנותנים גז ונוסעים, הרכב מפליג במהירות והם נהנים, בלי להשקיע בשיפורי כח המנוע, והם מסתדרים יפה עם 106 סוסים.

 

ביקורת על רכב צריך לתת בסיכום הכללי, משתלם לקנות או לא. הרי תשעים אחוז מקוני הרכבים היוקרתיים ב-500,000 ש"ח ומעלה, משקיעים ברכב כי הוא סמל סטטוס, לא בהכרח בגלל שיש לו ביצועים מיוחדים או רמקולים בכסא של הנהג.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה, במחילה מכבודך, שני מכוניות: האחת מרצדס, עלתה פי 25 מהמכונית שלי, לפחות, והשניה דייהו נובירה, הרכב שלי. שים לב איך העיצוב דומה במאה אחוז. אגב מן הסתם יש פער של 8 שנים ביניהם, זה צולם בשנה שעברה.

 

אם תצא לרגע מהדעות הקדומות על מרצדס ודייהו, ותתמקד בעיצוב, תהיה חייב להודות גם שהנובירה הרבה יותר יפה.

 

זה נקרא עיצוב חדשני.....

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב של הדייהו נובירה שנת 2000 הוא עיצוב משגע ובולט ברחוב. גם לא רואים הרבה כאלה, וגם העיצוב הוא מיוחד ומושקע. מאחורה הוא נראה כמו וולוו S80, מקדימה לא רע, כולו מנופח ומראה נוכחות טובה בכביש.

כל הכבוד על הידע והבקיאות בפרטים, מן הסתם עשית דוקטורט על האלפא שאתה מאוהב בה, אבל דע לך, במבט ניטראלי, כאחד מהצד, אני אומר לך שהעיצוב שלה ממש מיושן.

עיצוב זה עיניין של טעם. מצד אחד אתה משבח את עיצוב של נובירה ומצד שני אומר שעיצוב על אלפא 33 ישן.

גם פה אנשים מסתכלים על דייהו של במבט ניטראלי מהצד ונתנו את דעתם בנושא העיצוב.

יש אנשים שאוהבים עיצוב ישן, אני בינהם. אני מאוד אוהב מכוניות מרובעות. מעבר לזה שאני אישית אוהב במיוחד את סגנון עיצוב של אלפא רומיאו משנות 80~90. רק לידע כללי, אלפא 33 יוצרה החל משנת 1983 ולפי טעמי עד היום יש לה עיצוב מיוחד ומאוד יפה. להגיד שעיצוב של אלפא 33 מיושן, זה כמו להגיד שעיצוב של פורד T מתחילת המאה הקודמת מיושן גם הוא. אלפא 33 מכונית בת זמנה. רוב מכוניות מעוצבות לפי אופנה של אותם שנים. לדעתי, אלפא 33 הקדימה את זמנה בעיצוב שלה לפחות ב-10 שנים.

במקום להגיד כל הכבוד לבעל של רכב ישן שמתחזק אותו ברמה גבוהה, אתה קורא לאלפא שק חבטות. על פניו ניראה שרשימת תקלות של רכב שלך הייתה הרבה יותר רצינית מאשר באותה אלפא 33 ישנה בת 15 שנה+ וזה לאומת רכב שהוא רק בן 8~9 שנים. ראש מנוע 3 פעמים? וזה לא משנה שנסעו אליו 190 ו-100, זה עדיין 3 פעמים ראש מנוע. על אלפות גם לעיתים קורבות נוסעים עם רגל כבדה והן שורדות יפה.

 

הוא דומה לוולוו מאחורה, זה המציאות.

צר לי, אבל אינני מצליח ליראות קשר כלשהו בין עיצוב של S80 לעיצוב של נובירה - החלק האחורי בוולבו שונה לחלוטין:

 

זה נקרא עיצוב חדשני.....

 

לא מבין בשביל מה הבאת את התמונה הזאת. בשביל קונטרסט? עיצוב של מרצדס נריאה הרבה יותר סולידי בחלק האחורי ומצד אין בכלל מה לדבר. עיצוב של המרצדס מוגמר ובעיצוב של דייהו יש סתירות בין עיצוב צד (הייתי אומר לטעמי מתיחת פנים לאומת הדגם הקודם של נובירה לא ממש הצליחה), לחלק הקדמי והאחורי. בגלל פס אפור הזה בפנס של דייהו, עיצוב שלה ניראה לי פלסטי והייתי אומר גם מצועצע במאט.

הוא גם יציב, יחסית להרבה רכבים אחרים שנסעתי עליהם.

תלוי על אילו רכבים נהגת. הכל יחסי.

הקנאה אוכלת אותכם, מעצבן אותכם לראות רכב שנראה כמו רכב חדש, ועולה כמו רכב משנת תרת"ח. אז אתם מלכלכים

להיפך. אנחנו מאוד אוהבים לראות מכוניות שמורות, מעודדים ומכבדים את זה. כל הכבוד לך שאתה שומר כך על הרכב.

ברגע שאתה מרוצה מהרכב שלך - זה העיקר.

מסקירה על אחזקה של רכב שלך למדתי דברים מעניינים על נובירה. מניח שזה מאוד יעזור לכל אותם אנשים ששוקלים רכב כזה לקנייה (אני במקום של אותם אנשים הייתי מחפש אלטרנטיבות).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"עיצוב חדשני", העיצוב ה"חדשני" של דייהו בכלל לא בר השוואה לעיצוב הקלאסי המנצח של מרצדס.

להשוות את שני הרכבים הללו אחד לשנימכל בחינה זה פשע לפי דעתי.

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האחזקה של הנובירה - אכן מופיעים תקלות כמו רדיאטור, משולשים, פקק מיכל מים, ולכל רכב יש את המחלות שלו.

 

היופי בנובירה שלפחות היא עולה זול, ככה אתה משקיע מעט על האוטו, מוסיף עוד קצת תיקונים, יש לך חלקים חדשים באוטו שמתפקדים טוב וגם לא שילמת מחיר של מזדה משנתון הרבה יותר ישן.

 

לגבי הדמיון למרצדס - מעניין איך אתם לא רואים את הדמיון הברור. מן הסתם כמומחים לענייני רכבים אתם מושפעים חזק מהדימוי של דייהו ברחוב לעומת מרצדס, שני ניגודים. וברור לי גם שפנסי הדייהו שמגיעים לקצה הבאג'ז, יותר יפים מפנסי המרדצס. אבל זה ענין של טעם.

 

לגבי הדמיון לוולוו - זה לא דומה, זה מזכיר. ועוד איך. תוריד את הספויילר, תראה שהפנסים מגיעים לבאג'ז כמו בדייהו, והעיצוב הכללי דומה.

 

לא אמרתי שכולם מקנאים בי - אדרבה יש כאלה שעודדו אותי כאן - אבל הלעג כאן לדייהו וההתייחסות אליה כגרוטאה, ברגע שאני מסתכל על הרכב שלי ורואה רכב מהודר ומפואר, שנוסע היטב, אני לא יכול לחשוב אחרת.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמכור ביותר ממחיר המרצדס-כל הכבוד. הנובירה יותר יפה וטובה.

בעצם אפילו אם תמכור ב-18000 אתה יכול לקנות בפחות מ-14000 המבוקש ביד 2 על 2001,להתקדם בשנה,לרדת ל-110000 ק"מ ,יד שניה ויישאר לך רווח לעוד 2 סטים צמיגים, אוברול גיר,אגזוז,רדיאטור ו-3 תאונות .

מהר, לפני שהחמור ייראה מה כתבת כאן על הנובירה וייבקש 60000.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיחות שלך לא משנים את התמונה הכללית שעולה מדבריי.

 

בתכל'ס, הדייהו נובירה מזכירה מאוד את המרצדס, שעולה רק 500,000 יותר ממנה, הדייהו נובירה הוא רכב מהודר שנוסע טוב ובמחיר זול, וגם אם יהיו תקלות, עדיין הוא מוביל בגדול מבחינת המחיר על הרכבים האחרים, שנראים גרוטאות לידו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמכור ביותר ממחיר המרצדס-כל הכבוד. הנובירה יותר יפה וטובה.

בעצם אפילו אם תמכור ב-18000 אתה יכול לקנות בפחות מ-14000 המבוקש ביד 2 על 2001,להתקדם בשנה,לרדת ל-110000 ק"מ ,יד שניה ויישאר לך רווח לעוד 2 סטים צמיגים, אוברול גיר,אגזוז,רדיאטור ו-3 תאונות .

מהר, לפני שהחמור ייראה מה כתבת כאן על הנובירה וייבקש 60000.

 

בא תראה איך השנאה לדייהו עוורה לך את העיניים. מאיפה הבאת 14,000? יד 2? הנה חיפוש מהרגע: אין יד ראשונה פחות מ24,000!

 

 

 

2009429_1758382990_ללא%20שם.JPG

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דייהו נובירה, אתה כל הזמן משווה את דייהו מבחינת אחיזה ופרמטרים אחרים לאומת רכבים אחרים. האם אתה יכול בבקשה לציין מי אלה אותם רכבים אחרים?

 

אפילו אם נניח לרגע בצד את המותגים, אין הרבה משותף בעיצוב של מרצדס ודייהו. חלק האחורי שונה לחלוטין, מהצד רכב ניראה שונה לחלוטין וגם בחזית אין משוטף בעיצוב. אי אפשר להתבלבל בין דייהו למרצדס, לא משנה באיזו זווית נסתכל.

דימיון בין מכוניות האלה כמו דימיון בין כל סדאן לסדאן: 4 גלגלים, 4 דלתות, מנוע מקדימה ובגז' מאחורה.

 

אתה אוהב את העיצוב של דייהו, נהנה מרכב הזה וכד' - אני מכבד את דעתך. אבל אני לא יכול להסכים איתך בנקודה שאתה מנסה כל הזמן להראות רכבים אחרים כנחותים מדייהו שלך:

עדיין הוא מוביל בגדול מבחינת המחיר על הרכבים האחרים, שנראים גרוטאות לידו.

תחשוב על זה, שבעל של אותו רכב חושב על אוטו שלו מה שאתה חושב על דייהו שלך ונניח שדעתו על דייהו שלך, הוא חושב כמו שאתה חושב על רכב שלו.

מיותר להכנס לוויכוח: "למי יש יותר גדול", כי לכל רכב יש יתרונות שלו ובעליו בחר אותו כניראה בגלל אותם יתרונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים

1. אני חייב את המספר של המכר שלך:lol:

2.איך אתה מעיז להשוות רכבים כמו מאזדה או טויוטה לרכב שלך?

לא שמדובר במרצדס והן לא להיט אבל הרכב שלך רחוק שנות אור

בביצועים וביופי

תיקח למשל את המאזדה לאנטיס שנת 96 שלי

עם המנוע הגמור והמעשן שהיה בה עד עכשיו אני מתערב איתך שהיה לו יותר כוח מהדייהו שלך.

לאחר ההחלפת מנוע הרכב סוחב עוד יותר טוב ממה שהיה ועדיין זה יוצא פחות כסף ממה שהשקעת בכל השנים על הרכב שלך.

מניסיון שלי עם דייהו של חבר שהיה מקפיץ אותי כל יום לבית ספר כל יום הוא בכה והרביץ לדשבורד המקרש:lol: כי הוא נאלץ לנהוג עליה ולא על האלנטרה הישנה שהייתה להם.

ועוד משהו, תראה לי בן אדם אחד שישמע את העבר התאונתי וקצב החלפת החלקים ברכב שלך ויתן לך יותר מ7-8 אלף

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא תראה איך השנאה לדייהו עוורה לך את העיניים. מאיפה הבאת 14,000? יד 2? הנה חיפוש מהרגע: אין יד ראשונה פחות מ24,000!

 

 

 

2009429_1758382990_ללא%20שם.JPG

בדיוק כאן,תמשיך לדפדף. לא אמרתי יד ראשונה. יד שניה.110000 ק"מ. 2001 לא מציין אם יותר/פחות מ-9 תאונות כולל שלדה.מבקש 14, בטח יישמח ב-12 - 11.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דייהו ידועים גם בבטיחות המזעזעת שלהם, אם כי לא מצאתי מבחני ריסוק של הנובירה.

אם הרכב נראה טוב או לא זה עניין של טעם, אם כי לטעמי הוא פשוט לא נראה טוב. שלא נדבר על התנהגות\נוחות נסיעה\אמינות.

מעבר לכל מה שציינתי, אין ספק שהמחירון הנמוך מאפשר לרכוש שנתון חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...