Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפוקאל בכיוון לא נכון ישמעו זוועה, אם אין לך מתקין שמכיר את הסט תתרחק כמו מאש

המורל וההרץ עוד ישמעו סביר עם כיוון לא משהו

 

1.סך הכל כמו שאמרו זה מאוד תלוי בסוג מוזיקה

2.בנוסף אטימת דלת היא כמעט בגדר חובה לדעתי

 

לי בעיקרון טראנס נשמע הכי טוב בפוקאל

למרות שאני מאוד אהבתי את ההי אנרג'י בסוגים מסויימים

האנרג'י ששמעתי מאוד הפתיעו אותי ביחס למחירם, נשמעו מצויין

 

ברגע של טירוף חשבתי למכור את הפוקאל, אבל הבנתי שאין תחליף לטוויטר המפורט ולמיד הבועט.

אין מיד כמו הפוקאל, לא הרץ ובטח ובטח לא מורל, על הטוויטרים והפירוט שלהם (כן צורם לא צורם) אפשר להתווכח שעות

אבל לא על המיד

 

הטוויטר של ההרץ הוא דיי מפורט לטעמי, יותר מהמורל ומספק פשרה לא רעה בין מורל לפוקאל (לפחות לי אישית)

הטוויטר (MT22 MT11 MT3 TW1) של מורל לטעמי נשמע בכלל לא מפורט, ולטעמי נשמע כמו טוויטר של מגנט משנות ה90

אומנם הMT3 יורד ממש נמוך והוא כן מצליח לפרט אך לא ברמה שאני אוהב.

 

 

במוזיקה כמו ג'אז הפוקל עדיפים

טראנס דאנס וכו' אין השוואה הפוקאל לוקח בזכות המיד והפירוט ההרץ אחריו בגלל שהוא משלב בין הטוויטר לוופר בצורה טובה

ואחרון המורל שלדעתי אחרי שמיעה בכמה רכבים , יש לצבוע את הקרוס של מורל בכחול ולזרוק לים, וללא מעט אנשים שהתנסו עם הקרוס זה ברור גם

בבי אמפינג המורל נשמעים שונה לגמרי ועם כיוון של הרמקול כלפייך הם נשמעים "חיים"

 

לא פלא שהמון אנשים יגידו שבמורל הסט השתנה לגמרי לאחר בי אמפינג

 

מה עוד שהמורל דורשים המון עוצמה לדעתי

שורה תחתונה

 

אם אתה לוקח את הפולס הוא תמורה מצויינת למחירו הנמוך

יש לך את האנרג'י ,התמורה היא הגדולה ביותר ביחס למחיר לטעמי והוא מכסה תחומי מוזיקה רבים

לאחר מכן יש לך את ההי אנרג'י עם סאונד מעולה

ולבסוף בפסגת התקציב יש לך את הפוקל K2P

 

מהסדרות הנמוכות של פוקאל חבל לקנות לדעתי האישית

תגיע למפגש צפון הבא ואני מאמין שתוכל לשמוע את כל הסטים האלו ולהחליט בעצמך

 

אבנר

פורסם
הגענו לזמנים טובים, הרץ אנרג'י HI END. אתה בטח חושב שמורל פולסהוא SQ טהור ברמת HI END ומעלה, לא?

 

הממ ... כן , בערך :)

 

אמרתי בערך לא ?

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
הגענו לזמנים טובים, הרץ אנרג'י HI END. אתה בטח חושב שמורל פולסהוא SQ טהור ברמת HI END ומעלה, לא?

 

מישהו בפורום (אני לא ממש זוכר מי) אמר שהמורל פולס בספרד נחשב לקומפוננט היי הנד. נו, מה יש לך להגיד על זה? :-D

והרץ אנרג'י קומפוננט טוב, לא יותר מזה. היי אנרג'י באמת סט דיי מושלם למשתמש הממוצע\מתחיל באודיו לרכב.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הממ ... כן , בערך :)

 

אמרתי בערך לא ?

 

 

אני יקצר תהליכים.

בסדר. מה שתגיד. :shock:

 

אתה לא רציני. נכון. HI END. אני יודע שלאחרונה יש בפורום הרבה מוצרים שיכולים לקבל את המושג.

אבל מורל פולס. או הרץ אנרגי.(לא שזה זבל) אבל HI END. ?:?:

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
בקיצור מק אודיו פרוטקטור , הכי יתאים למוזיקה הזו , לא עולה הרבה, עמיד , לא מבקש מגברי על ויחסית נציל .

יהודה

 

 

**הודעתך נערכה, נא הימנע משימוש בביטויים אלו, כבד את חברייך לפורום.**

בברכה יהודה

פורסם

אפשר בבקשה לינק לחנות או משהו שיראה לי את הרמקולים ויתן לי יותר רקע על הרמקול ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...