Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום אחד.........:oops::cry: (ועם כל מה שיש בפנים בזה, שמעליו:twisted: , ו-FUCK על המקוריות!!!:evil: ) אבל- המראה מקורי.

f073_12.jpg

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:silly: :silly: :mm_cry::inlove::onfire::shock2::drinking::bad-word:

 

 

עזוב אותך עם הקודות- This is the REAL thing, לפחות בשבילי!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

לדעתי.............................

 

יש מכוניות שנרכשו ע"י בעליהן הראשונים בימים ההם, בלי שהייתה מודעות כמו זו של היום לכל מה שנקרא ערך אספני וכו'. דוגמא קלאסית לכך רואים בישראל, כשרבות ממכוניות הפוני נרכשו בתצורת מנועי 6 צילינדר או מכוניות ספורטיביות בתצורת 2 דלתות, שנרכשו עם המנוע הקטן ביותר וללא כל אבזור פנימי, זאת בד"כ בכדי להוזיל את עלויות הרכב.

 

בחו"ל, רבים קנו את מנועי ה-6 טורי מכיוון שהיה חסכוני יותר בדלק ונודע כמנוע ה"נעים" והגמיש ביותר, בשל אופן עבודת מנוע 6 צילינדרים (חפיפת בוכנות וכו', נושא לשרשור אחר.. :)).

 

היום, כשרואים מכונית כזו, הדבר האחרון שמצפים לראות מתחת מכסה המנוע שלה הוא מנוע של סובארו רקס... הנוף המתבקש יהיה מנוע V8 גדול ומגושם, מעוטר בניקלים אינספור ומטופח עם חלקי אלומיניום והצתה מתקדמים, בכדי לשפר את יעילותו המקורית. אין לדעתי דבר ביזארי יותר ממכונית שרירים/ספורטיבית, עם מנוע שלא מסוגל להזיז אותה, במיוחד אם אותה מכונית נצבעה ושופצה למראה אימתני...

 

מבחינתי זה כמו שמוכרים היום מיצובישי לנסר עם אופציית "כאילו EVO", הרכב מגיע עם לוח מחוונים כמו של ה-EVO, ספויילר, מושבי ספורט ועוד כל מיני אביזרים שמקנים לה מראה כמעט כמו של ה-EVO עד ש.... היא צריכה לצאת לעקיפה ואז מתגלה שזו כבש בעור זאב...

 

שורה תחתונה - V8 וטובה שעה אחת קודם.

 

מקוריות זה יפה, זה נחמד, זה נפלא, קסום, משיחי, מבורך, אלוהי וכו'.

 

קאסטום, גם אם זה "רק" החלפת מנוע, זו הבעת דעה, מיצוי, הגשמה, שיפור, ייעול וכו', בהיבט האישי. הרכב, הוא אישי של רוכשו ולכן, שיעשה בו כרצונו... (נוח, לא אכפת לי מה רצונך שים V8 ! :lol:)

 

ליאור.

 

מי אמר HEMI?

ce-dodgep5hemi-xl.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מסתבר שיותר ויותר אנשי MOPAR זונחים את ההמי (שהוא ממש ממש יקר ) לטובת ה 440 הן בגלל עלויות והן בגלל הפקה של כוח מ ה 440

 

1036681926114.jpg

 

440_challenger.JPG

 

440Motor.jpg

 

richie_ds_1970_cuda_4406.jpg

 

chrishill.jpg&usg=__vN852NlqABmFIp2wqPAJsF1-Pgo=

 

 

myaar4.jpg

 

Tony_Rs_1970_AAR_Cuda1.jpg

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אביחי - תאמין לי שהיית רוצה נבלה כמו של נוח

 

 

סטנדרטית.

 

הכי טוב סטנדרטי.

ותגיד לו לא למכור לליאור את הרכב :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש פליימות' דאסטר במצב לא רע (לא חושב ש 340 אבל לך תדע...) בהלסינקי פינת ארלוזורוב ת"א. אולי נוח יצליח לשכנע סוף סוף את הבעלים למכור לו, ואז יוכל להחזיר את הברקודה למקוריות.

 

שווה או לא שווה זה רק האדם יכול להחליט לעצמו לעומת מה הוא רוצה מרכב האספנות שלו, הרי מזמן הבנו שזה עסק לא כלכלי כל התחביב הזה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

למרות שהתצורה הפשוטה נדירה, ספק אם היא תהפוך פתאום למבוקשת יותר מגרסת ה-8.

בכל זאת, רוב האספנים מעדיפים את הגרסאות הנחשקות והחזקות, לא את הפשוטות.

 

למרות שהרכב לכאורה נדיר למדי בגרסת שישה צילינדרים, הייתי ממשיך את השיפוץ כפי שתוכנן והופך לשמונה צילינדרים.

מכונית אספנות היא עניין מאוד אישי, ואם בעל הרכב רוצה את הרכב עם השיפורים וזה יעשה לו טוב - שילך על זה.

אם הוא משפץ כדי רק כדי למכור - זה כמובן סיפור אחר. אבל שוב, גם כאן, לדעתי יהיה ביקוש רב יותר לדגם המהיר וה-:evil:

פורסם

תתן לה מראה חיצוני סטוק קלאסי,ומה שמתחת למכסה מנוע יהיה רחוק מהסטוק ,כנל בולמים ושיפורי אחיזה למניהם.

לדעתי הרכב הזה יפיפה בסטוק,גרסאת ההוטרוד שהראו כאן ,ממש לא יפה,ואני בדרך כלל אוהב הוטרודס.

היא ממש לא בפרופורציות,היא נראית כמו האופניים של המאה ה18 רק הפוך,ג'אנטים אחוריים של משאית ומקדימה של עגלת קניות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב אבוד .....

אין תשובה החלטית אז נשאר עם ה6 בכול זאת רק 809 וכמו שאמרו רק איזה חצי מזה נשאר אז חבל להרוס .....

 

נראה לכם באמת

8 בדם ובנפש 360 אינצ'ים אמריקאים מפגרים שזורקים דלק

פורסם

אכן רכב יפיפה, דרך אגב הפרוייקט שהראת נושא לוחיות של ג'רסי , יש לך מושג היכן....?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו


×
×
  • תוכן חדש...