Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! יש לי בעיה במשהו שאני לא הצלחתי לאתר עד עכשיו ואני גם לא יודע מה הגורם של זה. ככה: רכב מיצובישי לנסר 2001, רועד הגה במהירות החל מ100 קמ/ש יותר ויותר... מה נעשה: בדיקת שילדה, בולמים, קפיצים, ציריות, כל מערכת ההגה, איזון גלגלים, כיוון פרונט, כולל החלפת צמיגים וכל הבדיקות תקינות! עד עכשיו זה לא עובר, אני משתגע כבר, לא יודע מה לעשות וזה גם משפיע על מערכת ההגה. אתמול העברתי את הגלגלים מקדימה אחורה. מה שקורה עכשיו זה שהגה לא רועד אלא רועד הרכב עצמו, כלומר, לפי ההגיון יש בעיה באחד הגלגלים, וכנראה אלה שהיו מקדימה עכשיו הפכו להיות אחוריים, אז באחד הגלגלים האחוריים יש מזהו לא ידוע. מה אתם אומרים? מה יכול להיות? אולי כדאי לנסות לשים גלגל רזרבי במקום הגלגל ה"חשוד" ולנוע? זה אני אעשה הערב כבר, ואם זה לא הפתרון אני מצפה לתגובות מכם. תודה רבה!

פורסם
לחבר שלום

נשמע כמו חישוק עקום,גש ואזן את הגלגלים בעזרת "וספה" איזון כאשר הגלגל מותקן על גבי הרכב

יגאל

יופי, זה בדיוק מה שאני מחפש. איפה ניתן לעשות דבר כזה? אני מהמרכז. תודה!

פורסם
חפש "איציק פרונטים" ברח בית הלל בתל אביב ,יקרן,עצבני ,בעל מקצוע,מחר אמסור את מספרו

יגאל

 

לפני כחודש הייתי אצלו, והוא סירב בתוקף לאזן לי את הג'אנטים על ה205, למרות שלפני שנה עשה עבודה טובה במחיר סביר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...