Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מחפש מגבר בתקציב של עד 900 שקל גג(לא הרבה אבל אין מה לעשות)

לרכיבים הבאים:

רמקול קומפוננט JBL GTO6507C

זוג רמקולים אחורייםJBL CS3196

רדיו דיסק Panasonic CQC5301U

לא צריך משהו חזק רק משהו שיוציא איכות טובה מהקומפוננט (ומאוחר יותר מסאב)

המגבר יחובר לעת עתה לקומפוננט ולאחוריים ומאוחר יותר (חודשיים שלוש) לסאב (לא ידוע הסוג נכון לעכשיו)

במקום האחוריים.

אני שומע את הרבה סגנונות של מוזיקה אבל בעיקר:האוס, דאנס ורוק אם זה משנה משהו..

אני בטוח שתמליצו לי על יד שנייה בתקציב הזה, אז אם יש משהו שממש שווה את זה, זה אולי יבוא בחשבון.

תודה רבה!

פורסם

ועכשיו נהיית המפרסם של רוני (יגאל בנץ)??? חח אהבתי את התודה לי אח"כ.

ולעניין - ההצעה הכי טובה מה שהבחור מעליי הציע לך. 800 ש"ח, מגבר חדש, מגבר מצויין למחיר הזה ובול לרכיבים שלך.

והבחור אמין, אז לא לדאוג בקשר לכך. הקניה שאני חושב שכרגע היא הכי כדאית וטובה בשבילך והמערכת שלך.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שומאכר, כל פעם שאני יפרסם מודעה של מישהו אתה תעיר לי? :lol:

לפותח התרד' קשה לי מאד להאמין שתמצא מגבר יותר טוב מזה בתקציב הזה ועוד חדש. ואם תבדוק קצת בחיפוש תראה שתמיד הלייטניג קיבל ביקורות טובות. (אני כישרון מבוזבז, מחר אני מגיש מועמדות לערוץ הקניות, "זה כדאי"! )

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אתה בחור של פירסומות. זה לא בסדר, מקומך לא פה. בערוץ הקניות אולי. או בפרסומות בערוץ 2.

 

:-D :-D מקווה שלא נעלבת :-)

וכן גם אני ער, אתה בשוק\הלם?!

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...