Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

בתחילת כל נסיעה \ התנעה יש רעש של זרימת מים מכיוון הדשבורד. הרכב נוסע פיקס - אבל סתם מתוך סקרנות - מה יכולה להיות הסיבה?

פורסם

אל חשש חבר, זה ידוע בקרב בעלי סופר לנסר. אם אני מנחש נכון אלו מעברי המים שרצים במערכת.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

מצטער לקפוץ

אבל מה זה ניקוז אוויר במערכת מים בכלל הרי מדובר במערכת פתוחה (ד"א שמעתי את זה עוד הפעם היום מחבר מוסכניק)

מי יכול להסביר?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
מצטער לקפוץ

אבל מה זה ניקוז אוויר במערכת מים בכלל הרי מדובר במערכת פתוחה (ד"א שמעתי את זה עוד הפעם היום מחבר מוסכניק)

מי יכול להסביר?

 

הכוונה למערכת עם מיכל עיבוי.

בסופר לנסר יש לפתוח שני ברגי ניקוז, אחד ליד טרמוסטט אחד ליד הבלוק.

פורסם

אוקי

גם לי בגולף יש מיכל עיבוי (רדיאטור סגור)

למה בכלל יש צורך לנקז אם המים עוברים ויוצאים לאויר (או לצינור עודפים - או פתיחה של הפקק וזהו)

???

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
קריטי לבצע את הניקוז? או שאפשר להמשיך...

 

 

תודה לעונים

 

אוויר במערכת הקירור "מטגן" את המנוע.

אוויר במערכת הקירור זה דבר רע מאוד.

 

אז כן, קריטי.

פורסם
אוויר במערכת הקירור "מטגן" את המנוע.

אוויר במערכת הקירור זה דבר רע מאוד.

 

אז כן, קריטי.

 

 

כבר נסעתי עם הרכב לכל חור בארץ... רמת הגולן, ים המלח, הרי ירושלים. מד החום לא עלה מילימטר מעל השליש. איך יכול להיות שזה דופק את המנוע?

 

אני קצת מתבייש לומר אבל אני צריך להיכנס למוסך בשביל זה, אין לי את הידע. :oops:

פורסם

קודם כל המדחום במכוניות היפניות, ברובן, הוא לא "עדין" כמו באירופאיות לדוגמא, כלומר דרוש הבדל של כל 5-8 מעלות כדי שהוא יתחיל לזוז לא כמו 3-4 במדחומים ה"עדינים".

 

ואני שמח שהאוטו שלך לא מתחמם, אבל ברגע שתתחיל התחממות, תדע שכמות רבה של אוויר, או לחילופין נוזל קירור גרוע (נזניח אפשרות של נזילה וכדומה), הם הסיבה.

 

אגב, גם אצלי בסופר לנסר המדחום לא זז קרוב לשנה עד שביצעתי ניקוז לא מקצועי בעצמי, ובעצם הכנסתי המון אוויר למערכת.

פורסם
מצטער לקפוץ

אבל מה זה ניקוז אוויר במערכת מים בכלל הרי מדובר במערכת פתוחה (ד"א שמעתי את זה עוד הפעם היום מחבר מוסכניק)

מי יכול להסביר?

מערכת המים היא מערכת פתוחה? :confused:

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...