Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת תאוצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

אולי השאלה הזאת תראה לכם טיפשית אבל.....

יש לי הונדה 1.4 ידנית

הרכב מפרפר מפתיחה ובהעברה להילוך שני עם זריקת קלאץ הוא לא מפרפר שומעים שיש לאוטו עוד כח אבל זה כאילו המנוע מסתובב על ריק לא מרגישים את הכח בגלגלים

 

הסיויק שלי היא שנת 97 יכול להיות שמותקנת בה בקרת תאוצה?

ואם כן האם ניתן לבטל אותה או משהוא......?

קו---------------------------------------

פורסם
לא יודע לגבי בקרת תאוצה

 

אבל זה תבדוק מה המצב של הקלאצ' שלך

 

יכול להיות שזה מה שמחזיק אותך במקום.

 

 

הייתי אצל מוסך "הנציב" בתל אביב הוא בדק את האוטו ואמר שהקלאץ בסדר גמור

קו---------------------------------------

פורסם

לא כל רכב עם גיר רגיל מפרפר בהילוך שני.. זה שהוא לא מפרפר לא אומר שהרכב שלך לא תקין... זה הכח שיש לו נקודה.

לי לא מפרפר בשלישי, אז זה אומר שאין לי כוח ? ויש כמובן רכבים שמפרפרים בשלישי עם הרבה כוח.

 

שוב הנק' היא שהרכב שלך תקין , פשוט אין לו כוח כמו שאתה חושב שאמור להיות לו.

פורסם
לא כל רכב עם גיר רגיל מפרפר בהילוך שני.. זה שהוא לא מפרפר לא אומר שהרכב שלך לא תקין... זה הכח שיש לו נקודה.

לי לא מפרפר בשלישי, אז זה אומר שאין לי כוח ? ויש כמובן רכבים שמפרפרים בשלישי עם הרבה כוח.

 

שוב הנק' היא שהרכב שלך תקין , פשוט אין לו כוח כמו שאתה חושב שאמור להיות לו.

 

אני יודע את זה אבל פעם אחת ישבתי באחת כזאת שכן פירפרה בשני

 

בכל זאת האם מישהוא יודע אם יש ברכב הזה בקרת תאוצה. או בקרת מהירות או משהוא אחר?

קו---------------------------------------

פורסם
לא כל רכב עם גיר רגיל מפרפר בהילוך שני.. זה שהוא לא מפרפר לא אומר שהרכב שלך לא תקין... זה הכח שיש לו נקודה.

לי לא מפרפר בשלישי, אז זה אומר שאין לי כוח ? ויש כמובן רכבים שמפרפרים בשלישי עם הרבה כוח.

 

שוב הנק' היא שהרכב שלך תקין , פשוט אין לו כוח כמו שאתה חושב שאמור להיות לו.

 

אני יודע את זה אבל פעם אחת ישבתי באחת כזאת שכן פירפרה בשני

 

בכל זאת האם מישהוא יודע אם יש ברכב הזה בקרת תאוצה. או בקרת מהירות או משהוא אחר?

 

אתה מדבר על בקרת משיכה,אין לך אותה בסיוויק.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
מפרפר בפתיחה משני ???אני לא חושב שיש מכונית משפחתית,משפחתית קטנה שיכולה לפרפר בשני

 

VR6

 

לא חסרות מכוניות ש"מפרפרות" בהילוך שני, גם בקטגוריה הזו.

 

מלבד זאת, ניתן לאבד אחיזה מלפנים בהאצה גם במכוניות חלשות יחסית. איך? לא מחליפים צמיגים 5 שנים :p

 

לשואל המקורי: לאוטו שלך אין בקרת תאוצה (ולמה אתה מתכוון בכלל? מה שזה לא יהיה - לסיוויק אין את זה) ו"כנראה" שגם אין לו מספיק כוח לאבד אחיזה במעבר לשני.

×
×
  • תוכן חדש...