Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציריות בראלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו החליף לאחרונה ציריות? כמה הנזק? ואם החלפתם אז זה היה חדשות או

משופצות?

אם אפשר מחירים אני מאד אודה לכם.

 

תודה!

פורסם

אני החלפתי ציריה ממש מזמן וביחד עם טיפול קטן זה עלה לי 2000 ש"ח

(אצל לובינסקי בב"ב)

יוגב החליף ב-s16 לפני המכירה ונדמה לי שזה היה משהו כמו 2000 ש"ח לציריה מקורית לפני עבודה ומע"מ. זה אגב היה הקש ששבר אותו :)

פורסם
אני החלפתי ציריה ממש מזמן וביחד עם טיפול קטן זה עלה לי 2000 ש"ח

(אצל לובינסקי בב"ב)

יוגב החליף ב-s16 לפני המכירה ונדמה לי שזה היה משהו כמו 2000 ש"ח לציריה מקורית לפני עבודה ומע"מ. זה אגב היה הקש ששבר אותו :)

 

 

2000 ש"ח לציריה אחת בלי מע"מ ועבודה??!! :shock::shock::shock:

 

WTF !!!!

 

אפשר לחשוב שיש לי ב.מ.ו .....ווואייי.....זה יקר בטרוף..... :shock:

פורסם
אני החלפתי ציריה ממש מזמן וביחד עם טיפול קטן זה עלה לי 2000 ש"ח

(אצל לובינסקי בב"ב)

יוגב החליף ב-s16 לפני המכירה ונדמה לי שזה היה משהו כמו 2000 ש"ח לציריה מקורית לפני עבודה ומע"מ. זה אגב היה הקש ששבר אותו :)

 

 

2000 ש"ח לציריה אחת בלי מע"מ ועבודה??!! :shock::shock::shock:

 

WTF !!!!

 

אפשר לחשוב שיש לי ב.מ.ו .....ווואייי.....זה יקר בטרוף..... :shock:

 

אין מה לעשות, זה המחיר של אחזקת רכב קטן ו"חם" עם יבואן מחורבן (בגלל זה קונים בזול - ומשלמים ביוקר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

במצב סביר ורובה תקינה, אולי שווה לך לשקול שיפוץ איכותי אצל המדביק.

2000 שקל זה באמת שוד לאור יום, נראה לי שבאתרים מסויימים של חלקים לפיז'ו הציריות הללו עולות הרבה פחות.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
אני החלפתי ציריה ממש מזמן וביחד עם טיפול קטן זה עלה לי 2000 ש"ח

(אצל לובינסקי בב"ב)

יוגב החליף ב-s16 לפני המכירה ונדמה לי שזה היה משהו כמו 2000 ש"ח לציריה מקורית לפני עבודה ומע"מ. זה אגב היה הקש ששבר אותו :)

 

 

אפילו בפולו זה חצי מחיר :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לשכן שלי היה 106 ועלה לו 350 ש"ח בלי עבודה

 

או שהבנאדם שחט לך את הצורה כי אתה לא ממש מבין... או שאתה פשוט אוהב לשלם הרבה כסף!!

 

 

כנראה מדובר בצירייה לא מקורית או ששמו לו שם מוט ברזל :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא נראה לי...

1000 שקל יקח לך כולל עבודה מה אתה עושה צחוק? מזה 2000 שקל??

 

יש לי 205 שנת 92 שהאוטו שווה 10,000

אז צירייה אחת תעלה 2000 בלי עבודה?

יעני 2 ציריות כולל עבודה זה עובר את החצי מחיר של האוטו?

אין מצב בחיים! זה עבודה בעיניים

פורסם
אני החלפתי ציריה ממש מזמן וביחד עם טיפול קטן זה עלה לי 2000 ש"ח

(אצל לובינסקי בב"ב)

יוגב החליף ב-s16 לפני המכירה ונדמה לי שזה היה משהו כמו 2000 ש"ח לציריה מקורית לפני עבודה ומע"מ. זה אגב היה הקש ששבר אותו :)

 

תמיר, נדמה לי שאתה לא זוכר נכון. לפי מה שיותם זרק פעם מדובר על סד"ג של 1200-1300 ש"ח (גם כן לא "להיט" :roll: ).

פורסם

לכל החברים שלא מבינים כלום ואלו עם ה 106 1.4 של השכן או ה 205 1.4 של השכנה:

 

הציריות שיש ב S16\ראלי\GTI הם לא כמו שיש ב 1.4 סטנדרטית, צאו מהסרט.

 

מי שלא מבין, פשוט שישתוק :!::!: זה פשוט :!::evil:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...