Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

כפי שכתבתי לפני כשבועיים הרכב הפרטי שלי, אופל אסטרה 1.6 אוטומט מודל 1995 יצא מטיפול 10000 שבו החליפו גם רצועת טיימינג, וגם רצועת מנוע.

למחרת הטיפול נשמע רעש נקישות חזק מכוון המנוע, אך לא הצלחתי לזהות את מקורו, דוממתי והנעתי שוב והכל היה בסדר. כך זה נמשך עד הערב, הנעתי את האוטו בצאת השבת, והרעש חזר שוב. יצאתי עם פנס וגיליתי כי המותחן של רצועת המנוע רופף מבסיסו, כלומר מהחלק שמחובר למנוע.

האם ניתן לןשייך זאת לפעולה שביצעו בטיפול האחרון במוסך של UMI ?

 

תודה שגיב

פורסם

בוקר טוב,

המוסך שבו טיפלתי נמצא בחדרה א.צ. אוטומטיק.

בסה"כ השירות היה טוב, והיחס מעולה.

השאלה שלי, האם יש צורך לפרק את החלק הנ"ל על מנת להחליף את רצועת הטיימינג?

פורסם

אכן נסעתי בחזרה למוסך, והסתבר כי רצועת המנוע ששמו לי הייתה ארוכה במעט. הוחלפה בקצרה יותר, והכל בה על מקומו בשלום.

אציין לטובה את השירות והיחס שקיבלתי במוסך!

פורסם
אכן נסעתי בחזרה למוסך, והסתבר כי רצועת המנוע ששמו לי הייתה ארוכה במעט. הוחלפה בקצרה יותר, והכל בה על מקומו בשלום.

אציין לטובה את השירות והיחס שקיבלתי במוסך!

 

לא שזה היה פותר בעיה במותחן רפוי אבל כנראה שטעית ולא היית בעיה במותחן. מקווה לפחות בשבילך.

פורסם

ממה שהוסבר לי,

המותחן הינו קפיצי, ואמור לשמור על הרצועה במתיחה מסויימת. מכיוון שהרצועה הייתה ארוכה יותר, החופש של המותחן היה גדול יותר.

בכל מקרה, אין לי כל בעיה לחזור אליהם שוב, בכל בעיה שתתעורר עם הרצועה.

×
×
  • תוכן חדש...