Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

מי שמעוניין להתעסק במחשבים בצבא ועונה על התנאים הבאים , שיפנה אלי בפרטי בלבד.

 

1.ידע רב במחשבים ( כולל תכנות ) , עדיפות ל - JAVA

2. פרופיל 64 ומטה

3. בגרות מלאה

 

 

מי שעונה על התנאים האלו שיפנה אלי בפרטי .

פורסם

1. אני אשמח לעבוד על בנטלי JAVA אם יתנו לי לקחת אותה הביתה אחרי העבודה :D (ממתי לצהל יש תפקיד אצל הסולטן בברוני? :wink: )

 

2. אני מוכן להתנדב ולחזור לצבא במידה ויש ביח' חיילות שנותנות בהקפה ל15 חיילים+ :wink:

 

3. צריך בצבא בגרות? (אם אני יודע לספור עד 10, להכין כוס קפה ומה זה מק"ט זה מספיק?).

 

 

 

 

 

 

 

 

מצטער הייתי חייב להגיב :bday:

פורסם
1. אני אשמח לעבוד על בנטלי JAVA אם יתנו לי לקחת אותה הביתה אחרי העבודה :D (ממתי לצהל יש תפקיד אצל הסולטן בברוני? :wink: )

 

2. אני מוכן להתנדב ולחזור לצבא במידה ויש ביח' חיילות שנותנות בהקפה ל15 חיילים+ :wink:

 

3. צריך בצבא בגרות? (אם אני יודע לספור עד 10, להכין כוס קפה ומה זה מק"ט זה מספיק?).

 

מצטער הייתי חייב להגיב :bday:

 

על פי הרמה השכלית הגבוהה שאתה מציג מצאתי לך תפקיד בצה"ל ...

 

זה נקרא "עובד רס"ר " , זאת עבודה שכלית בלבד , כל היום לפתור אלגוריטמים מסובכים.

פורסם

:)

אפשר לדעת ברצינות במה מדובר ? (הטפסים עם ההמלצות של שחקים\גאמא ?)

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

×
×
  • תוכן חדש...