Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוץ מהילוך שלישי בכל השאר יש רעש נוראי מהגיר,למה?


cocAIn
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הרכב הוא סקודה פיליסיה

הבעיה התחילה אתמול להיות ממש מטרד.לפני כן היה רעש רק בהילוך ראשון וגם קצת.

מאתמול פשוט יש רעש נוראי של חריקה כלשהי של ברזל בברזל.

אבל ברגע שאני לוחץ על הקלאץ' הרעש נעלם לגמרי כמו כן,בהילוך שלישי אין רעש בכלל.

האם הבעיה היא בקלאץ'?

האם זה איזה בורג שהשתחרר ושפוט צריך לחזק אותו כדי לסדר את הרעש הזה?

כמובן שצריך לראות ולשמוע את הרכב,אבל ממהסבר שלי מה הבנתם?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם אין רעש בהילוך שלישי כנראה שהבעיה היא לא בקלאץ' אלא בגיר. לדעתי כדאי לא לנסוע עם הרכב. דבר ראשון בדוק שמן גיר. מהיכן אתה בארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין רעש בהילוך שלישי כנראה שהבעיה היא לא בקלאץ' אלא בגיר. לדעתי כדאי לא לנסוע עם הרכב. דבר ראשון בדוק שמן גיר. מהיכן אתה בארץ?

 

 

כפר סבא.איפה השמן גיר בסקודה פיליסיה?יש לך מושג?

אם הייתה הבעיה בשמן גיר אז גם עם ההילוך ה3 הייתה בעיה,לא?

מה הסיבה שברגע שאני לוחץ על הקלאץ' עד הסוף אין רעש?

 

תודה לך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השמן, כנראה שאתה צודר והבעיה היא בגיר. בכל מקרה שווה לבדוק. גם אם חסר שמן הנזק כבר נגרם ככל הנראה.

 

לגבי הבדיקה, אני לא יודע אם יש מדיד אבל כנראה שאין. צריך להרים את האוטו ולפתוח פקק בגיר, למלא שמן ולראות אם הוא נכנס פנימה או נשפך החוצה. ככה זה בדר"כ בגירים הידניים ברכבים האלו.

 

כאשר אתה לוחץ על הקלאץ' אתה מנתק את הגיר מהמנוע וכנראה שהחלק הבעייתי לא מסתובב. לכן הרעש נפסק.

 

ממליץ לך לפנות לחבר הפורום מוסך רון. רון מומחה ברכבים האלה ומכיר אותם מעולה. בצע חיפוש, אתה תמצא את הפרטים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלך הגיר מבדיקה שעשיתי ב"מוסך רון" עפ"י המלצת אחד מחברי הפורום.

אני מחר הולך לפרק לבד את הגיר עפ"י הסבר קצר של מוסך רון!

כמובן שיביאו האנשים שיגידו "לא מבין אז אל תגע".

פירוק גיר מצריך החלפת אטמים כלשהם?או שפירוק הגיר בשלומות והרכבה זה כל מה שצריך לעשות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רון המליץ לך לפרק לבד את הגיר כנראה שזה לא סיפור גדול. הוא לא אמר לך איפה הבעיה או איזה חלקים תצטרך?

 

שלא לדבר על כלים שתצטרך רק בשביל להוריד את הגיר. כבר הורדתי גיר דומה, זה מצריך לא מעט כלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב, הוא לא כתב שרון המליץ לו לפרק את הגיר לבד.

וגם אם היה כותב כך,לא הייתי מאמין לו. :-P

הוא אולי יוכל להחליף גיר לבד. אבל לשפץ אני בספק.

הבעיה אצלו היא, לגרים של הקונטרה גיר הלכו.כשהו לוחץ קלאצ' אין רעש ,מפני שהקונטרה לא מסתובבת.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב, הוא לא כתב שרון המליץ לו לפרק את הגיר לבד.

וגם אם היה כותב כך,לא הייתי מאמין לו. :-P

הוא אולי יוכל להחליף גיר לבד. אבל לשפץ אני בספק.

הבעיה אצלו היא, לגרים של הקונטרה גיר הלכו.כשהו לוחץ קלאצ' אין רעש ,מפני שהקונטרה לא מסתובבת.

בברכה דוד.

 

אני גם לא התכוונתי לשפץ את הגיר אלא להביא אחד אחר.

בשביל לפרק את הגיר אני חייב לפרק את הציריות של 2 הצדדים?

או שמספיק את הציריה שבצד של הגיר?

מה עוד שכחתי לשאול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי הציריות יוצאות מהגיר, כך שתצטרך לפרק את שתיהן. ואל תשכח את הסטרטר ואת החוטים שלו.

לגבי הסטרסט אני יודע

עכשיו אני יודע גם לבי הציריה השנייה.

במהלך החלפת הגיר ,השמן גיר חייב לצאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ALX,הוא מתכוון שבצירייה בצד המנוע לא חייבים לפרק את הבולג'נט.

ע"י משיכת הגיר החוצה אפשר לנתק את הצירייה ללא פירוק הבולג'נט.

לא מומלץ, בהרכבה זה קשה יותר להכניס אותה.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ALX,הוא מתכוון שבצירייה בצד המנוע לא חייבים לפרק את הבולג'נט.

ע"י משיכת הגיר החוצה אפשר לנתק את הצירייה ללא פירוק הבולג'נט.

לא מומלץ, בהרכבה זה קשה יותר להכניס אותה.

בברכה דוד.

 

 

מצטער על הבורות,אבל אפשר הסבר על מה שאמרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך הסבר,זה רק יסבך אותך.פרק את שתי הציריות מהגיר לפני משיכתו החוצה.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק נראה לי שזה כל כך פשוט?

או שאתה פשוט מציג את העניין בפשטות?

אז שלבי הפירוק הם :

1.הרמת הרכב. 2.הורדת 2 הגלגלים ופירוק ציריות מהצד שלה גיר. 3.פירוק התושבת גיר. 4.פירוק הסטרט. 5.פירוק הגיר עצמו.

שכחתי משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...