Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

WOW!!!

עבודה מדהימה! נהנתי מכל תמונה [=

במיוחד אהבתי את גימור העור!

כיוונים מעולים..! אחלה רכיבים..

מקווה לשמוע באחד המפגשים :wink:

יש מצב אתה מגיעה למפגש הבא בדרום?

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
יותר קרוב לי להגיע ללבון :lol:

לדרום אני לא יגיע אבל אולי לאחד המפגשים במרכז.

 

נו טוב.

אם תגיעה למפגש מרכז גם מעולה..אני אנסה להגיעה למפגש הבא בעזרת השם..

אגב באיזה רכב בוצעה ההתקנה? ומי זה אלוף ה- SQ בארץ? אם אפשר כמובן..:-P

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
על מנת להשמר מעין רעה אני מעדיף לא לפרסם את האוטו.

 

יודע מה?

מסכים איתך!

יש המון עין בזמן האחרון.. אבל דווקא לא מחבריי הפורום לדעתי.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
ככה קניתי את התיבה (שתוכננה במיוחד, וממש לא יאומן ש 8'' מנגן כל כך יפה)

אני חושב הגריל הוא של 9'' MOREL .

 

איך יכול להיות שהוא של מורל אם כתוב לו באמצע "הרץ", אלא אם כן אתה עשית?

יכול להיות?

 

אין לי מושג מי תכנן לך את התיבה אבל היא ממש לא מתוכננת נכון לסאב הזה!!

הסאב הזה בתיבה סגורה צריך להיות 15 ליטר ותיבה פתוחה צריכה להיות 20 (19.5) ליטר.

אצלך התיבה היא מינימום 30-35 ליטר.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

תתחדש!.

 

נראית עבודה נקייה ומסודרת והתוצאה בהחלט מראה את זה (לפחות ויזואלית).

אהבתי את התפירה והעבודת רפדות נראית מעולה.

 

אם אפשר אז רק קצת ביקורת בונה(נו חייבים:)).

את הטבעות לאלמנטים היית צריך לעשות מעט שקוע בחלק של הגריל על מנת שהאלמנט ישב על מגרעת וכך הגריל יהיה בקו אחד עם הבניה, רק ויזואלית זה היה נראה טוב יותר(לדעתי).

 

הזווית של הוופרים לא ברורה לי ולכן הייתי מאוד מעוניין לשמוע על מנת להבין מה בדיוק נעשה שם, מבחינת תכנון זוויות והתאמות.

 

אשמח לראות וכמובן לשמוע את הרכב בהזדמנות.

 

בכל אופן, ישר כח על העבודה המושקעת, מאוד מעריך עבודות כאלה פה בארץ(שכמעט ולא נראות).

 

תתחדש, ותהנה!

 

 

ניר,

under construction..

פורסם

באמת עבודה מצויין ומאוד מאוד סודית איפה עשו? באיזה רכב מדובר? אלוף הארץ בSQ באטמן או יריק עם פאסט מחיפה?

 

שומעו אנשים ממש מחמם לי את הלב ליראות את התחום פורח לאט לאט בארץ כי לפני 4-3 לא היו כול כך הרבה אנשים בתחום..אבל מצעד שני מאוד מאוד מרגיז ומתסכל ליראות אנשים שרושמים בפורום רק בכדי להיתלהב וליחצן אנשים אחרים בימקום לעזור וליתרום בלפחות טיפה מידעה שלהם...זה לא שני לא יודע איך עושים פיבר פודיום וזה זה פשוט מרגיז ליראות עוד מישהו בא ומראה כמה גדול יש לו והוא שוב אלמוני שלא תורם לפורום דבר.. למשל איתמר ועוד אנשים שמבאים ומראים ומסבירים פריט פריט ובאים ומשתפים מידעה שלהם הם באמת נכס לפורום ולקהילת האודיו בארץ כי אם לא הפורום הזה והאנשים האלו כמו איתמר כמוני ועוד רבים וטובים מימני סטריאו לרכב היה רק ל EXTRIMLY RICH BITCH ONLY...

 

זו דעתי כחובבן בנושא תצוגות ראווה בפורום...

פורסם
EXTRIMLY RICH BITCH ONLY...

אתה לא מכיר את הבנאדם וחבל שאתה מלכלך סתם כך.

זה שהוא לא נותן פרטים על הרכב תאמין לי שאני מבין אותו. כי אנחנו ראינו מספיק מקרים שגונבים לחברים מערכות ב 300 ש"ח שלא לדבר על מערכת כזאת.

ולא סתם עבדנו על הפרויקט שלושה חודשים כי אם מספיק מזומנים אפשר לקבל בניה כזאת תוך שבוע בלי להזיז אצבע.

ובקשר לתרומת הידע: אני חושב שיש בפורום מספיק הסברים איך לעבוד אם פיבר כי בדיוק כך למדנו. והריפוד לא בוצע על ידינו.

וכאשר באחד השירשורים הוא כן ניסה לעזור אתה קטלתה אותו.

פורסם

אני לא קוטל ולא נעליים והמישפט האחרות לא מכוון בכלל אל פותח התרד אלה מכוןן לאופן המטפורי של המשמעות..

 

עזוב אותך שטויות ידידי למדתם פה על מדריכים אני לא חושב... לסיכום אתם לא חייבים לי דין וחשבון אני פשוט מביע את דעתי בנושא בניות ה SHOW OFF שצצות על ידי משתמשים אלמונים שבאים ליחצן עסקים שלהם בסופו של דבר ואני לא מדבר על הבניה הזו אלה על דברים שהיו בעבר..


×
×
  • תוכן חדש...