Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כול כול הכבוד על הבנייה היפייפיה ...

 

ובדקת כמה ליטרים בערך יוצאת התיבה של המידבאסים לפני שבניתם ?

לפי המלצות זה צריך לנוע בין 7 ל13 ליטר ...

 

לאדי, אתה מתעצבן על דברים שהם ממש לא בשליטתך כי לא לכולם זה חשוב כמו לך, או יותר נכון לא לכולם יש את הזמן או את הרצון לשתף פה את כולם במעשייהם בנוגע למערכת ברכב שלהם אני עד להרבה מאוד אנשים שקוראים פה בפורום הזה ולא משתפים פה אף אחד בנוגע לרכב תכולתו והידע האישי

 

יובל

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואיי נראית עבודה באיכות מעולה!!!

מי ביצע את העבודה? וכמה עלות של כל הסיפור? (בניה וריפוד)

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

לאדי, אתה מתעצבן על דברים שהם ממש לא בשליטתך כי לא לכולם זה חשוב כמו לך, או יותר נכון לא לכולם יש את הזמן או את הרצון לשתף פה את כולם במעשייהם בנוגע למערכת ברכב שלהם אני עד להרבה מאוד אנשים שקוראים פה בפורום הזה ולא משתפים פה אף אחד בנוגע לרכב תכולתו והידע האישי

 

יובל

 

אז סבבה,

כשאני אסיים את ההרכבה של המערכת שלי

אני פשוט אעלה לפורום הודעה כגון

 

יש לי מערכת באוטו! עם רמקולים

ומגברים

 

ואעלה תמונה של הרדיודיסק

ואסכם את ההתקנה בכך שעבדתי עליה כמה עשרות שנים

 

ממש מעניין:)

 

באשר לחשאיות , לא קשה לזהות את הרכב

היה אפשר להתאמץ יותר

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שלום לכולם :

 

א- עבודה מטורפת , כל הכבוד זה נראה מיליון דולר , מקווה שגם נשמע ככה !

ב- לדעתי היו מספיק תמונות על תהליך העבודה , אבל..

ג- אני מסכים שאפשר הייה לפרט על התהליך יותר .

רבים מאיתנו מסוקרנים מעניין הפיבר ולקרוא מדריך או ת'רד בנושא זה לא כמו לקרוא משהוא שמי שהתעסק ובנה רושם.

 

בכל אופן נראה מצויין !

תתחדש .

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

לפותח הת'רד

תתחדש, תראה תמונות מהבגאג' ותהנה מהמערכת כמה שיותר.

יצא פיגוז ובאמת אין לנו הרבה בניות ברמות כאלה ושלא נדבר על הסט שהוא נשמע פצצה.

 

לכל השאר - "איש איש באמונתו יחיה"

אם הוא לא רוצה להראות שלא יראה, יש אנשים שמפחדים מדברים כאלה וזכותו

אני בטוח שכשהוא יבוא למפגש אז הוא יספר לכל אחד ואחת מכם מה כמה ואיך הוא עשה.

הוא צודק שהפורום פתוח לכולם וחלק מהכולם האלה זה אנשים שלא צריכים לדעת.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

לא ידעתי שדאוקה תהליך הבניה יעניין את כולם חשבתי שהתמונות מדברות בעד עצמן. :shock:

אז ככה

התחלתי את הפרויקט בקיץ כאשר הזמנתי חלק חלק למערכת החדשה.

אך כמו שאתם יודעים היה לנו בצפון בלגן והשכנים שלי לא היו מתלהבים אם היתי מתחיל את הבניה במקלט.

התחלתי את הפרויקט בכך שחתכתי טבעות MDF באובי 2 ס"מ בגודל של הרמקולים ונסעתי לאלוף הארץ ב SQ (מי שלא יודע יאריק מחיפה אם הפאסאט). בעזרת לוחות מתכת גמישה אך מספיק קשיחה יאריק כיון את האלמנטים ובבית החלפתי אותם במוטות עץ (ראש בראש).

בהתחלה חשבתי להשתמש בכיס שיש על הדלת אך בגלל קושי בהדבקת הפיבר בתוך הכיס חתכתי אותו והשארתי רק את הדופן התחתונה.

נפח של הוופר 7 ל'

נפח של המיד 2 ל'

לוופר עשיתי 6 שכבות של פיבר ולמיד 3 שכבות.

על החלק העליון של התיבה מתחתי בד פליז שמתי שכבה אחת של פיבר ונתתי לו להיתייבש (מחשש שהפליז ישקע תחת המשקל) ולאחר היבוש עוד 5 שכבות לוופר ו 2 שכבות למיד.

מאמץ רב הושקע בחיבור בין החלק התחתון של התיבה לחלק העליון.

ליישור של התיבות נדרשו 8 שעות. 4 שעות כפול שני ימי שישי.

לאחר הישור, הדלתות נמסרו ליאריק לצורך הריפוד (ניסיתי לרפד את הדלתות בעצמי אך התוצאה יצאה :twisted: ).

אם יש למישהו עוד שאלות יענה בשמחה בתר'ד או בה"פ.

DLS - END OF CONVERSATION

קישור לבניה שלי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139795

פורסם

הוא רשם את כל הרכיבים שיש לו בפתיחת הת'רד שלו. תסתכלו בעמוד הראשון ואחרי זה תישאלו מה ומי.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תמסור ליאריק כי אני עדיין מכוון את המערכת שלי ולא רוצה להיעזר בו עד שלא יצא לי עשן מהאוזניים! boss.gif

 

בפעם הבאה כשיכנס לרכב שלי הוא ישר יגיד כי הכל על הפנים! או כי בפעם שעברה היה יותר טוב beat_brick.gif

 

hell_boy.gif


×
×
  • תוכן חדש...