Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תומר, נשמע לי תמוה שלברדור כלב תוקפני. הבדיחה אומרת ש'אם בא גנב, הוא יכין לו קפה'.

 

 

אגב, כשהייתי ילד 'אימצתי' את הלברדור של השכנים. לא הייתה לה שום בעייה לנטוש את הבית, תמורת בצע-שאריות-על-האש.

 

 

אביעד

 

בתור מי שגדל עם לברדור כילד ומגדל היום גולדן רטריברית אני מסכים, למרות שלפעמים יש הפתעות.

 

לא מזמן אשתי הורידה את הכלבה בלילה, ונתקלה בשני בחורים שמאוד הפחידו אותה בהתנהלות שלהם, גם אם לא איימו מפורשות. הכלבה, שכמעט לעולם אינה נובחת, שלא לדבר על לתקוף, הפכה עצבנית מאוד והחלה לנבוח ולחשוף שיניים לעברם. אני לא יודע איך היא זיהתה את הסיטוציה, אולי הרגישה את הפחד של אשתי, אבל היא תפקדה ככלבת שמירה לכל דבר.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין מה לעשות. אופי הכלב,קינאה,טריטוריה ובכלל בטבע ידוע שהחזק שורד (נא לחשוב ברצינות על המשפט האחרון)
מה זה "אין מה לעשות"?

בתור אחד שיש לו חברים שמחזיקים כלבים שנמצאים ברשימת הכלבים המסוכנים, אני יכול להגיד לך בוודאות שיש מה לעשות - אילוף מקצועי.

כשלרוטווילרית של חבר שלי נולדו גורים הוא הסכים למכור גורים רק למשפחות שהכיר והתחייבו על אילוף מקצועי כשהגור יגיע לגיל המתאים. הוא יודע שכלב זו חיה ויש לה דחפים חייתיים ולא רוצה על המצפון שלו שגור שהוא מכר יתקוף אדם או חיה בגלל חוסר חינוך.

אנשים! להחזיק כלב זה לא רק אוכל וחיסונים. בן אדם צריך לקחת אחריות על חיה שהוא מחזיק, וזו גם לשון החוק. הכלב שלכם לא חי בטבע, הוא חי בין אנשים וחיות אחרות וצריך לחנך אותו בהתאם.

פורסם

מחזק..

 

ללא חינוך ואילוף ראוי האינסטינקט הטבעי של הכלב פשוט משתלט עליו.

 

אבל ליתר בטחון גם בני אדם ואנשים צריכים "אילוף" ביחסים עם כלבים.

הצעד המשמעותי ביותר שראיתי עד כה הוא שאנשים שואלים אם אפשר ללטף או האם הכלב נושך.

 

אבל אנשים עדיין לא הפנימו מספר כללי התנהגות בקרבת כלבים (שוב, אני לא מדבר על הלייט דוג אלא על המגה-דוג).

שזה אומר, בלי תנועות פתאומיות ליד הכלב, לא לברוח מהכלב, זזים מהכלב כשהפנים מופנות אל הכלב והולכים אחורנית לאט לאט.

בשופ פנים ואופן לא מרימים ידיים למעלה- טעות פאטלית שעליה נעשנתי בנשיכה ביד כשהייתי בכיתה ו'. במזל הספקתי להוריד כאפה/אגרוף עם היד השני לראש של הכלב. לולא זה אני חושב שהיה נתלה על היד מרוב שתפס אותה בצורה נוחה מאוד. (עד היום יש לי 2 צלקות של 2 הניבים שלו- ניב עליון וניב תחתון!)

 

 

דודו172

תסכים איתי שאת היפיפיה שלך אפשר להוריד בבעיטה לצלעות ולצעת עם פציעה פחות חמורה מאשר כלב גדול יותר.

כלב במשקל 40+ קשה מאוד להוריד מעליך(לצערי מניסיון, ניסיתי להפריד בין רוטווילר לכלב נוסף במשקל ובגודל גדול יותר- שברתי על אחד מהם מטאטא עץ וזה פשוט לא הזיז)- גם לברוח יהיה קשה, למרות המשקל החיה הזאת דופקת ספרינט שלא יבייש כלבים במשקל נמוך יותר..

אל תשכח, כלב גדול יותר הוא כלב חזק יותר ברוב המקרים.

פורסם

שלא תחשוב שכלב קטן הוא פחות אכזרי, אם יצא לך אי פעם לראות מה יש בעוקץ תבין שהגודל לא הכי קובע ביחס של כלב ובני אדם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

סתם לכיף:

 

גולי שלי. :-D

 

עוד לא בן שנה וכבר מגרד את ה60 קילו מלמטה... :biglaugh:

IMG_0462.jpg

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

בטח שיש. לא הרבה אבל יש.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מסכים מאוד עם אשפוז וSPRING.

גם למען איכות החיים של הכלב והסדר שהוא יודע שעושים לו - אילוף הוא ברמת הMUST לכלבים.

אני מבין את זה הרבה יותר עכשיו שיש לי בולדוגית צרפתית (קטנה קטנה אבל ממזרה כשהיא רוצה... ומבנה גוף שלא יבייש אמסטף עם לסת בהתאם).

 

החינוך , גם של הכלבים וגם של הבני אדם מסביב יוצרים הרמוניה הכרחית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
עדיין קיימים בארץ קווקזים\אסייתים?

 

כלבים יפים

 

הם לא נעלמו, פשוט המבטא שלהם קצת התמתן והם התערבבו יותר עם ישראלים צברים. :-P

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מסכים מאוד עם אשפוז וSPRING.

גם למען איכות החיים של הכלב והסדר שהוא יודע שעושים לו - אילוף הוא ברמת הMUST לכלבים.

אני מבין את זה הרבה יותר עכשיו שיש לי בולדוגית צרפתית (קטנה קטנה אבל ממזרה כשהיא רוצה... ומבנה גוף שלא יבייש אמסטף עם לסת בהתאם).

 

החינוך , גם של הכלבים וגם של הבני אדם מסביב יוצרים הרמוניה הכרחית.

 

ליביו

מסכים, אך עם זאת לכל כלב יש אופי ואישיות.

לא ניתן ליצפות מתי הוא יאבד את "זה".

יכול להיות שזה לא יקרה לעולם ויכול להיות שזה דווקא כן יקרה. בדיוק כמו עם בני אדם.

נכון שלרוב זה לא קורה, אבל תמיד יש את היוצא מן הכלל.

כשזה קורה, עדיף להיות ליד דוב אחרי שנת חורף מאשר ליד גולגולון פה למעלה.

 

דניאל.

שבדיוק איבד את "זה" אבל מצא את "זה" אחרי כמה דקות.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אחד הכלבים שלי כשהיה צעיר יותר..

 

ואני כמעט בטוח שכשהוא רוצה לתקוף מישהו הסיכויים לברוח או להיחלץ בשלום מהחיה הזאת קלושים.

 

הוא הצליח להפיל אותי כמה פעמים, סתם תוך כדי משחק ולא בכוונה. :evil:

 

 

ToMeR

תסכים איתי שדבר כזה שנדלק עליך הוא יותר מסוכן מקוקר ספאניאל, לברדור וגולדן רטריבר ביחד.

 

 

לצורך הדגמה- כלב קטלני ביותר מכל בחינה שהיא..

http://www.delgheno.com/immagini/tap05.jpg

 

משקל שיכול לגרד את ה80 אני מאמין..

ואל תתן לגודל ולמשקל לתעתע בך- הדבר הזה מתנועע די מהר ועם כל המשקל הזה קשה לי להאמין שגם מכות חשמל יירסנו אותו או אפילו כמה שחקני פוטבול 2*2. חיה רעה! :evil:

abc2.jpg

פורסם

אין ויכוח שכמה שהכלב יותר גדול ככה הצרות גדולות יותר, אבל גם כלבים קטנים עושים המון נזק, ויצא לי לראות קוקר ספניאל שעבר אילוף תקיפה בעוקץ, וגם יצא לי לראות מלינואה שהיה שם באילוף למטרות תקיפה בלבד.

אני בטוח שלמרות שהם קטנים, לא הית רוצה להיפגש עם אף אחד מהם.

 

 

וגם מסטינו אפשר לרסן עם קולר חשמלי, מניסיון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ההתנהגות של הכלב נובעת מגידולו- בעלים חרא= כלב לא ממושמע, שעושה מה ב*** שלו ושם *** על מה שהבעלים שלו פוקד/מורה לו לעשות.

 

רוטווילר נחשב לסוג מסוכן שמחוייב בסירוס.

היה לנו במשפחה רוטווילר לפני כ9 שנים- וזה היה ה-כלב.

אני (כיתה ד/ה במשקל של בקושי 35 קילו ובגובה מטר ושייבה- יכלתי לרכב על הכלב וזה לא היה מזיז לו) הייתי יוצא איתו לטייל ללא זמם/רסן וכאשר היה רואה כלב אחר או חתול היה פותח בספרינט עד שהייתי אומר לו פקודה מסויימת.

מהרגע שפקדתי עליו לעצור הוא עצר ו"נמתח להקשב".

 

אפשר לאלף את רוב הכלבים בצורה כזאת וזה פשוט מצריך מהבעלים להיות עקבי עם הכלב, ולהשקיעה בכלב.

 

בעלים שנותן לכלב לנשוך אנשים, לתקוף אנשים שלא בפקודה- לא זכאי לגדל כלב(אני לא מדבר על הפינצ'רים ופודלים ואפילו קוקר ספניאלים שהכי הרבה נזק שיהיה זה שריטה עמוקה וקצת דם- אני מדבר על כלבים במשקל של 40+)

אני לא רוצה לתאר לעצמי כלב במשקל 75 קילו שהבעלים שלא לא שולט עליו- לידע כללי, כלב יכול להזיק גם כשיש לו זמם/רסן.

 

 

פעם ראיתי תוכנית תעודה בערוץ 8 (כאילו שיש תוכניות אחרות בערוץ הזה) על כלבים ועל גזע הרוטווילר. נאמר בתוכנית כי מחקר הוכיח שכלבים מגזע זה נוטים לקבל "גו'ק" מגיל ארבע שנים ולהתחיל להשתגע ולתקוף את בעליהם.

אני יודע שבעלי רוטווילר יקחו את התגובה הזאת קשה, אבל זה מה שהראו בטלוויזיה. אין לי דרך להוכיח זאת, אלא רק לומר שאם לא נבטח אחד בשני, אז איך נבטח בעצמנו?

 

אני לא כ"כ מסכים עם זה שאין כלבים רעים, אלא בעלים רעים. יש כלבים שיוצרו ע"מ להיות כלבי קרב לפני המון שנים. כמו לדוגמא: פיטבול, בול טרייר ואמסטף - אלו כלבי קרב לכל דבר. אלו כלבים שעזרו לבני אדם במלחמות ולצערי, גם בעקבות טבעו הח*א של האדם, הם נועדו גם למלחמות בין עצמם.

אני לא אומר שכלב קרב הוא כלב רע, אבל יצר התקיפה שלו יותר גדול מאצל כלבים אחרים (עוד הפעם, זה לא עושה אותו כלב רע, זה בגלל האנשים הרעים שיצרו את הגזע הזה וחינכו אותו לכך).

מה אני מנסה להגיד (לכתוב)? מי שמגדל פיטבול מגדל כלב קרב וזה ממש לא משנה אם הוא חינך אותו להיות פודל (וכן, יצא לי לראות דברים כאלו), הקטע הוא שירצה או לא ירצה, יש ברשותו כלב קרב.

לא סתם רשום בספרי גזעים כי יש לקנות גזעים כגון הגזעים שדוברו כאן, רק מהמלטות מורשות של האירגון של הגזע, ע"מ לצמצם אפשרויות של לידת גורים עצבניים.

אני מאוד מסכים עם האפשרות שניתן לגדל רוטווילר,פיטבול וכדומה ולהפוך אותם לכלבי בית תמימים וחמודים, אבל זכרו שעברם לא נשכח וזהו לא יעודם.

קראתי באינציקלופדיה החינמית ברשת כי עובדה ידועה היא שהבול טרייר הוא כלב משפחה מספר אחד ! , המומים ? :)

ואני ממש לא רוצה לדבר על הקרבות הלא חוקיים שהולכים כאן ובעולם, זה דבר שבאמת מוכיח שטבעו של האדם הוא לא טהור וכי קיים בו יצר הרסנות.

 

בקיצור, לא משנה איזה כלב יש לכם, אנא לכו איתו עם רצועה ואל תניחו כי אם הוא יהיה משוחרר, הוא לא יברח והוא ישאר ליד רגלכם כל הזמן.

 

נ.ב

 

אני, איך נקרא לזה...DOGS FREAK ?...אז אם רשמתי משהו קצת קשה, אז סלחו לי.

פורסם

תודה רבה על הפירוט

 

הכי טוב לגדל עכברי מעבדה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...