Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה חשובה למי שיודע:

יש לי כלב לברדור(כמו שמופיע בסמלון),זה כלב הכי ידידותי שיכול להיות לאנשים.

אבל,כאשר הוא רואה חתול הוא ישר נהפך ל "חיית טרף" ורודף אחריו.

במקרה שקרה לי הוא שלפני כמה ימים הוא הרג 2 חתולי רחוב אשר נמצאים בקרבת בית של מישהו,הסיבה שהם נמצאים שם היא שהוא שם אוכל בחוץ ופשוט כל החתולים באים לאכול(הם חתולי פח-פשוטו כמשמעו).

אני חייב להדגיש שהם לא שייכים לו,הם לא מחוסנים,לא רשומים ולא כלום.

כתוצאה מהמקרה נוצר מתח רב אשר כמעט הוביל לאלימות מצד הבחור,אשר טוען שהם שלו,למרות מה שהדגשתי קודם.

האם יש לו עילה כלפיי למרות שהחתולים לא שלו ?

האם אפשר במקרה שכלב הורג חתול אשר לא שייך לאף אחד לקחת את הכלב להסגר ?

תודה לעונים.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאלה חשובה למי שיודע:

יש לי כלב לברדור(כמו שמופיע בסמלון),זה כלב הכי ידידותי שיכול להיות לאנשים.

 

תודה לעונים.

קודם כל מה שבסמלון שלך זה לברדור מעורב במשו.... :roll:

זה בסדר,גם הכלב שלי ככה.

וחוץ מעניין של הסגר יש עניין של אחריות עצמית.

תכבד את הטבע ואת החתולים :?.

 

 

מקסים שנהנה לדרוס חתולים..

סתם,סתם.

:lol:

פורסם

לפי סטטיסטיקות הלברדור זה הגזע מספר 1 בתקיפות בארה"ב לאנשים, לא היתי מגדיר אותו בתור "זה כלב הכי ידידותי שיכול להיות לאנשים"

 

ולמי שמעוניין, קוקר ספניאל הוא מספר 1 בעולם בתקיפת אנשים.

 

 

אז... שלא יעבדו עליכם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לפי סטטיסטיקות הלברדור זה הגזע מספר 1 בתקיפות בארה"ב לאנשים, לא היתי מגדיר אותו בתור "זה כלב הכי ידידותי שיכול להיות לאנשים"

 

ולמי שמעוניין, קוקר ספניאל הוא מספר 1 בעולם בתקיפת אנשים.

 

 

אז... שלא יעבדו עליכם.

אפשר קישור לסטטיסטיקות?

פורסם

ההתנהגות של הכלב נובעת מגידולו- בעלים חרא= כלב לא ממושמע, שעושה מה ב*** שלו ושם *** על מה שהבעלים שלו פוקד/מורה לו לעשות.

 

רוטווילר נחשב לסוג מסוכן שמחוייב בסירוס.

היה לנו במשפחה רוטווילר לפני כ9 שנים- וזה היה ה-כלב.

אני (כיתה ד/ה במשקל של בקושי 35 קילו ובגובה מטר ושייבה- יכלתי לרכב על הכלב וזה לא היה מזיז לו) הייתי יוצא איתו לטייל ללא זמם/רסן וכאשר היה רואה כלב אחר או חתול היה פותח בספרינט עד שהייתי אומר לו פקודה מסויימת.

מהרגע שפקדתי עליו לעצור הוא עצר ו"נמתח להקשב".

 

אפשר לאלף את רוב הכלבים בצורה כזאת וזה פשוט מצריך מהבעלים להיות עקבי עם הכלב, ולהשקיעה בכלב.

 

בעלים שנותן לכלב לנשוך אנשים, לתקוף אנשים שלא בפקודה- לא זכאי לגדל כלב(אני לא מדבר על הפינצ'רים ופודלים ואפילו קוקר ספניאלים שהכי הרבה נזק שיהיה זה שריטה עמוקה וקצת דם- אני מדבר על כלבים במשקל של 40+)

אני לא רוצה לתאר לעצמי כלב במשקל 75 קילו שהבעלים שלא לא שולט עליו- לידע כללי, כלב יכול להזיק גם כשיש לו זמם/רסן.

פורסם

אין לי קישור לזה אופיר כי קראתי את זה לפני חצי שנה ואני לא זוכר איפה

 

אבל אתה יכול פשוט לשאול כל מאלף כלבים רציני

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לפי סטטיסטיקות הלברדור זה הגזע מספר 1 בתקיפות בארה"ב לאנשים, לא היתי מגדיר אותו בתור "זה כלב הכי ידידותי שיכול להיות לאנשים"

 

ולמי שמעוניין, קוקר ספניאל הוא מספר 1 בעולם בתקיפת אנשים.

 

 

אז... שלא יעבדו עליכם.

עפ"י סטטיסטיקה שמתייחסת לזה שהלברדור הוא אחד הכלבים הכי פופולרים בארה"ב ?

אם כן, זה ממש מוזר לי לשמוע בתור אחד שהיו לו 3 לברדורים, פיטבול רד-נואז ודוג דה בורדו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לא יודע לפי מה כי לא בדקתי את זה לעומק, אבל בכל אופן זה המצב.

 

זה מה שקראתי, וגם מאלף שלמד אילוף בארה"ב אמר לי את אותם הדברים.

 

והאמת לא ממש אכפת לי אם זה נכון או לא, אותי מקומם העניין שעשו בארץ נגד גזעים "מסוכנים".

 

יש לי 2 חברים עם פיטבולים זכרים לא מסורסים, הכלבים מעולם לא נשכו ולא תקפו אף אחד.

ועוד חבר עם דוגו ארגנטינו שמתנהג כמו פודל בסרטים.

 

אין כלב מסוכן, יש בעלים מסוכנים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שאלה חשובה למי שיודע:

יש לי כלב לברדור(כמו שמופיע בסמלון),זה כלב הכי ידידותי שיכול להיות לאנשים.

אבל,כאשר הוא רואה חתול הוא ישר נהפך ל "חיית טרף" ורודף אחריו.

במקרה שקרה לי הוא שלפני כמה ימים הוא הרג 2 חתולי רחוב אשר נמצאים בקרבת בית של מישהו,הסיבה שהם נמצאים שם היא שהוא שם אוכל בחוץ ופשוט כל החתולים באים לאכול(הם חתולי פח-פשוטו כמשמעו).

אני חייב להדגיש שהם לא שייכים לו,הם לא מחוסנים,לא רשומים ולא כלום.

כתוצאה מהמקרה נוצר מתח רב אשר כמעט הוביל לאלימות מצד הבחור,אשר טוען שהם שלו,למרות מה שהדגשתי קודם.

האם יש לו עילה כלפיי למרות שהחתולים לא שלו ?

האם אפשר במקרה שכלב הורג חתול אשר לא שייך לאף אחד לקחת את הכלב להסגר ?

תודה לעונים.

מה זה "חתול שלא שייך לאף אחד"? הוא צריך לישון עם הבן אדם במיטה כדי שזה יהיה חתול שלו מבחינתך?

הבן אדם מאכיל את החתולים ודואג להם. יש לו קשר אליהם, והוא ככל הנראה חובב חיות אמיתי שאכפת לו גם מחיות שהוא לא שילם עליהן כסף ולא רשומות על שמו בטאבו.

אתה משחרר כלב תוקפני, מופרע ולא מחונך שהורג את חיות המחמד שלו.

אז קודם כל תתבייש. תתבייש מאוד.

ודבר שני - אם ידוע לך שהכלב שלך תוקפני כלפי חיות אחרות ואיננו ממושמע - אל תטייל עם חיה כזו לא קשורה.

פורסם
מה זה "חתול שלא שייך לאף אחד"? הוא צריך לישון עם הבן אדם במיטה כדי שזה יהיה חתול שלו מבחינתך?

הבן אדם מאכיל את החתולים ודואג להם. יש לו קשר אליהם, והוא ככל הנראה חובב חיות אמיתי שאכפת לו גם מחיות שהוא לא שילם עליהן כסף ולא רשומות על שמו בטאבו.

אתה משחרר כלב תוקפני, מופרע ולא מחונך שהורג את חיות המחמד שלו.

אז קודם כל תתבייש. תתבייש מאוד.

ודבר שני - אם ידוע לך שהכלב שלך תוקפני כלפי חיות אחרות ואיננו ממושמע - אל תטייל עם חיה כזו לא קשורה.

 

אתה מתאר את זה כאילו הוא איזה רוטווילר אכזרי.

הקטע הוא שהחתולים לא שלו,ולא של אף אחד אחר זה שהם נמצאים באזור שלו לא הופך אותם לשלו.

הוא לא חיסן אותם ולא כלום,זה הכלב הכי נחמד ומחונך שיכול להיות פשוט כשהוא רואה חתול הוא מתחיל לרדוף אחריו - זה מין תכונה כזאת בטבע.

כל פעם שכלב אוכל חתול,אז יכול לבוא מישהו ולדרוש בעלות על החתול למרות שהוא לא דואג לו בכלל מבחינה חוקית,אלא רק מאכיל אות.

ו

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

לא אכפת לי אם הוא צ'יוואווה - הכלב שלך אכזרי ותוקפני כלפי חתולים.

זו לא "תכונה כזו בטבע" ודווקא חברים שלי שמחזיקים רוטווילרים ובולדוגים הצליחו לגדל ולחנך כלבים שלא עושים כלום לחתולים. תפנים - יש לך כלב בעייתי ומופרע.

ושוב פעם נחזור לשאלה - אם בן אדם לא יכול להציג קבלות לבעלות על חתול למרות שהוא מאכיל אותו ואכפת לו ממנו, זה אומר שאסור לו להגיד מילה כשכלב מופרע הורג באכזריות את החתול?

אז מי לא בסדר? השכן שכועס על הרג חתולים למרות שאינם רשומים על שמו בטאבו, או בעל כלב שמשחרר אותו להרוג?

 

אם זה נראה לך תקין שהכלב שלך הורג חתולים, אתה מופרע בדיוק כמוהו וזה גם מסביר איך הוא חונך בצורה כזו. :evil:

פורסם
ההתנהגות של הכלב נובעת מגידולו- בעלים חרא= כלב לא ממושמע, שעושה מה ב*** שלו ושם *** על מה שהבעלים שלו פוקד/מורה לו לעשות.

 

רוטווילר נחשב לסוג מסוכן שמחוייב בסירוס.

היה לנו במשפחה רוטווילר לפני כ9 שנים- וזה היה ה-כלב.

אני (כיתה ד/ה במשקל של בקושי 35 קילו ובגובה מטר ושייבה- יכלתי לרכב על הכלב וזה לא היה מזיז לו) הייתי יוצא איתו לטייל ללא זמם/רסן וכאשר היה רואה כלב אחר או חתול היה פותח בספרינט עד שהייתי אומר לו פקודה מסויימת.

מהרגע שפקדתי עליו לעצור הוא עצר ו"נמתח להקשב".

 

אפשר לאלף את רוב הכלבים בצורה כזאת וזה פשוט מצריך מהבעלים להיות עקבי עם הכלב, ולהשקיעה בכלב.

 

בעלים שנותן לכלב לנשוך אנשים, לתקוף אנשים שלא בפקודה- לא זכאי לגדל כלב(אני לא מדבר על הפינצ'רים ופודלים ואפילו קוקר ספניאלים שהכי הרבה נזק שיהיה זה שריטה עמוקה וקצת דם- אני מדבר על כלבים במשקל של 40+)

אני לא רוצה לתאר לעצמי כלב במשקל 75 קילו שהבעלים שלא לא שולט עליו- לידע כללי, כלב יכול להזיק גם כשיש לו זמם/רסן.

 

 

מי קבע שכלב במשקל 25 ק"ג לא מסוכן?

 

חשוב פעמיים.

 

היפייפיה שלי :wink:

 

שלא תבינו לא נכון..במיקרה שלה היא ממש בייבי ולא תנשוך אף בוגר או ילד ללא סיבה(התגרות רצינית או התעלללות) לגביי כלבים אחרים,אין מה לעשות. אופי הכלב,קינאה,טריטוריה ובכלל בטבע ידוע שהחזק שורד (נא לחשוב ברצינות על המשפט האחרון)

תמונות מנוקיה דודו 035.jpg

תמונות מנוקיה דודו 021.jpg

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

תומר, נשמע לי תמוה שלברדור כלב תוקפני. הבדיחה אומרת ש'אם בא גנב, הוא יכין לו קפה'.

 

 

אגב, כשהייתי ילד 'אימצתי' את הלברדור של השכנים. לא הייתה לה שום בעייה לנטוש את הבית, תמורת בצע-שאריות-על-האש.

 

 

אביעד


×
×
  • תוכן חדש...