Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לרוטווילר- היה לי ניסיון רק עם אחד כזה ואני מתגעגע לימים ההם וכמו שאמרתי זה ה-כלב!

לא קיבל לא ג'וק ולא כלום.

 

מידע על הרוטווילר. החלק המעניין הוא תחת הכותרת "אופי"

http://www.petnet.co.il/dogs/dogs_index.asp?dogid=116

 

" מדובר בכלב שניתן לערער את יציבותו הנפשית בקלות אך אם יודעים לגדל אותו נכון מקבלים כלב רגוע ושלו"

"הבעיה היא שחלק גדול ממגדלי הרוטויילר בארץ אינם יודעים לשלוט מנטלית בכלב שלהם, ועושים טעויות שמביאות לבעיות התנהגות קשות"

 

כמו שאמרתי ברוב רובם של המקרים הבעיה היא בבעלים.

 

 

http://www.petnet.co.il/dogs/dogs_index.asp?dogid=96

" ואולם, חשוב לזכור, הכלב אינו אשם - אלא בעליו. "

 

כל מחברי המאמרים אומרים בפה אחד- הבעלים הוא האחראי באופן ישיר למעשיו של הכלב.

 

מידע נוסף על גזעים נוספים.

http://www.petnet.co.il/dogs/orderbyname.asp

 

 

DOGS FREAK

וזה עוד בקטנה. :-)

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עדיין לא מסכים לגבי זה שהכל תלוי בכלב, אולי 90 אחוז כן, אבל 100 אחוז בטוח לא.

 

דרך אגב, לגבי כל מי שקיבל את העובדה שלברדור יכול לנשוך ואף רוצה לעשות זאת בהלם רב, צריך לזכור כי לברדור רטריבר הוא כלד ציד עם חושי ציד. אז....שלא יעבדו עליכם ! :lol:

פורסם

זאת מולי החמודה שלי. כיום היא שוקלת 75 קילו והיא בת 5.

 

היא הכלבה הכי מתוקה בעולם ואין לה שמץ של מושג מה הגודל שלה, אז היא מפילה דברים.

 

נכון, היא הדבר הכי לא תוקפני בעולם, אבל פעם אחת נכנס לנו גנב לבית (בצ'ילה) וכמעט איבד יד. אני בדיוק נכנסתי לסלון וראיתי אותה נוגסת בו, אז צעקתי "מולי, די!", והיא התרחקה בשקט והתישבה לידי.

זו התוצאה של חינוך נכון. שהכלב ידע לזהות מצבים מסוכנים, אבל תוך פחות משניה לכבד את רצון הבעלים שלו.

 

בארץ יש המון סאן ברנארדים, ורובם ממש תוקפניים. זאת רק פונקציה של חינוך, אבל יש גם גזעים שלא תצליחו לעשות שיהיו פחות תוקפניים. הכלבה השניה היא גם שלי, היא קוקר ספאנייל, ויש לה אישיות של בולדוזר. פשוט כועסת כל היום (אולי גם בגלל שהיא בת 11 כבר).

 

היו לי עד היום 27 כלבים, אפילו 7 באותו זמן, ותאמינו לי שאני יודע דבר או שניים על חינוך של כלבים והאישיות שלהם.

 

(לפודלים יש אישיות חמודה, אבל אני עדיין מתעב אותם ולא מחשיב אותם לגזע של כלב)

Molly1.jpg

Molly2.jpg

פורסם
זאת מולי החמודה שלי. כיום היא שוקלת 75 קילו והיא בת 5.

יפה טילים!

 

חבל שאתה גר רחוק, אני מחפש כלבים מגודלים שיוכלו לסבול את ההתעללות של הכלב שלי וגם להגיב.

 

מבחינת פוטנציאל, סן ברנרד בהחלט יכול להוריד יד של אדם ברגע. לא תופסים אותם ככלבים מסוכנים אבל בתכלס יש להם כוח מאסיבי מאוד ולסת ענקית.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
זאת מולי החמודה שלי. כיום היא שוקלת 75 קילו והיא בת 5.

יפה טילים!

 

חבל שאתה גר רחוק, אני מחפש כלבים מגודלים שיוכלו לסבול את ההתעללות של הכלב שלי וגם להגיב.

בשביל מה קופר פה ?:wink: ...

קופי.jpg

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם

יא אללה איזה תמונה יפה. מי הצלם ?

 

קופר סבבה, הבעיה זה הבעלים שלו...

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...