Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני מצטרף לבקשה

 

נ.ב

אני עושה לרכב שלי טיפול 90K אני אברר במוסך כמה רוצים על החלפת

הטרמוסטט.

במידה והם ירצו מחיר שערוריתי אני יותר מאשמח לקבל את ההוראות המדוברות

 

דרך אגב,

לפי מה שקראתי מההסבר באתר טויוטה יש צורך לנקז נוזל עד גובהה הטרמוסטט

השאלה היא האם אפשר לנקז אותו ל ג'ריקן (של פרסטון) שברשותי מההחלפה הקודמת של הנוזל

שבוצעה לפני 10K .האם כדי לבצע זאת או שמבחינת עלות תועלת כבר עדיף להחליץ את הנזול במלאו

 

רק ההשקעה של לארגן איזה משפך מחובר לצינור ולהתפלל שהוא יכנס לך שם מבחינת גישה. חבל על המאמץ. מדובר בגלון של פרסטון שבפעם האחרונה עלה לי 50 ש"ח. תחליף ותגמור עניין.

פורסם

תודה על תגובתך

הסתכלתי על הקבלה של הטיפול האחרון ונדהמתי מהמחיר שגבו ממני בגין החלפת נוזל קרור

בלי בושה גבו ממני 122ש"ח לאחר מע"מ עבור גלון של פרסטון באריזה האפורה

 

מצורפת תמונה.

זה הנוזל שעלותו 50 ש"ח?

פרסטון.JPG

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים ,[

אחרי תקופה שהחלקים המתינו בבית התפנה זמן לפני הבחינות להחליף את התרמוסטט,פתחתי את הפלאנג' שמחובר לצינור העליון ,התגלה חור ריבועי שלא מתאים בכלל לתרמוסטט.

לפי הוראות שניתנו פה ובפרטי התרמוסטט אמור להתאים לשם.

איפה הטעות ?

 

להזכיר שמדובר בקורולה 94.תודה רבה ,הרכב אגב פתוח וממתין

אל תסתכלי בקנקן לכי תעשי קפה

פורסם
אתה יכול לצלם ולהעלות את התמונה ?

 

יתכן ועקב קורוזיה הבית טרמוסטט נאכל.

 

 

לא לא מדובר בקורוזיה ,זה לא הכיוון

אין לי מצלמה דיגיטאלית ,לפחות לא כרגע לצערי ,אבל זה דיי כמו שפירטתי

 

אני אנסה שוב להסביר -

הצינור העליון מהרדיאטור מתחבר לפלאנג'.פירקתי את הצינור ולאחר מכן את הפלאנג' (שני ברגים12 מ"מ)

התגלה חור ריבעי סימטרי בלי תרמוסטט ולא ניתן להכניס אליו תרמוסטט ,

במכסה הפלאנג' שפירקתי ישנה מגרעת ריבועית סימטרית שבתוכה מודברת גומיה ריבועית אוטמת שמונעת דליפת מים.

 

ד"א יש לי חומר תיאורטי מהיינס ועוד הוראות ספציפיות מהשרשור הזה ומחברי הפורום לגבי החלפת תרמוסטט בקורולה 94.

מה שהתגלה בפועל זה בהחלט לא מה שרשום.

יכול להיות שטעיתי במיקום?

אל תסתכלי בקנקן לכי תעשי קפה

פורסם

חברים שימו לב לקישור הבא :

http://www.faqfarm.com/Q/Where_is_the_thermostat_located_on_a_1990_Toyota_Corolla

 

לפי דבריו ,התרמוסטט נמצא בחיבור השני ,קרי מתחת למפלג בחיבור לצינור התחתון מהרדיאטור,ולא בחיבור הקדמי לצינור העליון מהרדיאטור.

האמת שעכשיו העפתי מבט ובאמת מתחת למפלג בחיבור לצינור התחתון מהרדיאטור ישנו מבנה של בית תרמוסטט.

 

זה לא מסתדר לי ,אם אני מבין נכון מהצינור העליון מפונים מים מהמנוע לרדיאטור אל חלקו העליון ,ונשאבים מלמטה דרך הצינור התחתון לאחר שעברו תהליך של קירור.

אם התרמוסטט נמצא בחיבור אל הצינור התחתון כיצד זה מסתדר?

 

מישהו יכול לאמת ?

אל תסתכלי בקנקן לכי תעשי קפה

פורסם
במידה וזה עוזר לך, תעיף מבט בקובץ המצורף בשרשור הנ"ל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=141096

 

רונן

 

הבוקר סוף סוף החלפתיו,

התרמוסטט בקורולה 94 מנוע 4A-FE אכן ממוקם בחיבור של הצינור התחתון מהרדיאטור לחלק הימני במנוע מתחת למפלג ולא בחיבור של הצינור העליון מהרדיאטור למנוע.

הפלאנג' מורכב עם שני ברגי 10 מ"מ ,גישה לתחתון קשה.

 

בכל אופן נתונים על התרמוסטט לכל המעוניין : תחילת פתיחה 82 מעלות ,פתיחה מלאה 93 מעלות.

אל תסתכלי בקנקן לכי תעשי קפה

פורסם
רק ההשקעה של לארגן איזה משפך מחובר לצינור ולהתפלל שהוא יכנס לך שם מבחינת גישה. חבל על המאמץ. מדובר בגלון של פרסטון שבפעם האחרונה עלה לי 50 ש"ח. תחליף ותגמור עניין.

 

מאז קניתי שוב והפעם ב-35 ש"ח :-)

×
×
  • תוכן חדש...