Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בזמן האחרון אם ישנו מצב שבו ההגה מסובב לכיוון כלשהוא ואני רוצה להאיץ יש מין חריקה כזאת מוזרה,יש למישו מושג מה זה יכול להיות?

זה התחיל מפעם שבה פגעתי במדרכה,אך מאז הרכב עבר איזון וכיוון פרונט.

כמו גם למשל בכיכר שבמהלכה אני מאית יש תחושה כאילו הגלגל נוגע במשו..

 

אם אפשר לציין עוד פרט,הרכב לא מפסיק לפרפר בכל האצה- האם בקרת המשיכה לא אמורה למנוע סבסוב?

או שמא אולי זה בגלל צמיגים ברמה ירודה?

בו זמנית אשמח לשמוע המלצה לצמיגים,

195/65/R15

 

שברולט קאוואליר 2000*

תודה.

סופשבוע נעים.

פורסם

אומנם אני לא עוזר פה אבל אני חווה את אותו דבר בפז'ו 206 2003 שלי.



הגלגלים מצפצפים\חורקים בסיבובים כנראה שהגיע הזמן להחליף אותם...

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

קאררה - מה שאתה חווה זה לא אותו הדבר.

 

w300 - נסה לתאר בדיוק מתי נשמעת החריקה וכיצד היא נשמעת. נראה לי שמשהו בהעברת הכוח לכביש אצלך לא תקין. אולי הציריות, אולי משהו אחר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
קאררה - מה שאתה חווה זה לא אותו הדבר.

 

w300 - נסה לתאר בדיוק מתי נשמעת החריקה וכיצד היא נשמעת. נראה לי שמשהו בהעברת הכוח לכביש אצלך לא תקין. אולי הציריות, אולי משהו אחר.

 

רוני

אמממ משו בסגנון של "אם לא תשחרר את הגז אני עומד להשבר"

:)

זה מרגיש כאילו משו תחת עומס,

האם זה מסוכן?

פורסם

דרך אגב,חיצונית אין רעשים,רק כשאני במושב הנהג אני מרגיש את הרעידות ואת הרעשים.

כנ"ל כשאבא נוהג,רק כשהוא עצמו נוהג הוא מרגיש את זה טיפה.

האם יכול להיות שאותה פגיעה ארורה במדרכה השאירה חותמה?

או האם יכול להיות שזאת גם בעקבות הצמיגים? הצמיגים הנ"ל נאכלים מהצד,לפחות ככה הבנתי מהפנצ'רמאייר שלי :)

×
×
  • תוכן חדש...